Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Pieni kaasu vuoto sushi linjalla đ€
HellÀ hali yöksi, nuku hyvin
t
Joo đ katon onks lediĂ€ tulla, en pimeessĂ€ viitti takas
Vierailija kirjoitti:
Dandere. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀhden siis katselemaan missÀ menee puuttuva palaseni jota aina haikailen. On ollut yksinÀistÀ ja turvatonta. YhdessÀ toimimme hyvin, toimimme salassa. Uskomatonta. PidÀn itselleni peukkuja.
Toimimme minussa hyvin. YmpÀrillÀni on suuri ruutu josta voimme katsoa asioita. Voimme myös laittaa kÀdet yhteen ja voimme tanssia yhdessÀ. HÀnen energiansa on korvaamatonta. HÀnen pelkkÀ ÀÀnensÀ vÀreilee jo niin korkealla tasolla ettÀ mitÀÀn vastaavaa on turha edes haaveilla. Keko Salata toimii silti hyvin.
Tekisi mieleni kertoa lisÀÀ mutta en saa sanottua mitÀÀn tai kaikki vÀhÀkin pyyhkiytyy pois tietoisuudestani. En saa itse pÀÀttÀÀ. NiitÀ hyviÀ hetkiÀ on ollut niin kova ikÀvÀ. Haluaisin taas jo nauttia niistÀkin, tunnekokemus on liian vahva, se jÀÀ iÀksi muistoihin eikÀ siitÀ pÀÀse yli koskaan. Ihmisen kiduttamisen pitÀisi olla laitonta. Miksi kuitenkin nautin siitÀ..
Vierailija kirjoitti:
Olin ensin ennen tytÀrtÀni, muista se.
Tuun ehkÀ sinne teidÀn keskelle nukkumaan. LÀmmitÀn molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Olen varma susta. Oot syy kaikkiin mun helliin tunteisiin. Jos mulla on tÀssÀ maailmassa jokin tehtÀvÀ ja tarkoitus, niin se on olla sinun kanssasi.
TÀmÀ vaatii tunnisteita.
Naiselle, jonka toinen nimi alkaa H-kirjaimella. (Tunniste kaikille pettyville ja sydÀmistyneille, voitte alapeukuttaa)
Minulla on.
Sivusta
Saatat olla unelmieni nainen đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀhden siis katselemaan missÀ menee puuttuva palaseni jota aina haikailen. On ollut yksinÀistÀ ja turvatonta. YhdessÀ toimimme hyvin, toimimme salassa. Uskomatonta. PidÀn itselleni peukkuja.
Toimimme minussa hyvin. YmpÀrillÀni on suuri ruutu josta voimme katsoa asioita. Voimme myös laittaa kÀdet yhteen ja voimme tanssia yhdessÀ. HÀnen energiansa on korvaamatonta. HÀnen pelkkÀ ÀÀnensÀ vÀreilee jo niin korkealla tasolla ettÀ mitÀÀn vastaavaa on turha edes haaveilla. Keko Salata toimii silti hyvin.
Tekisi mieleni kertoa lisÀÀ mutta en saa sanottua mitÀÀn tai kaikki vÀhÀkin pyyhkiytyy pois tietoisuudestani. En saa itse pÀÀttÀÀ. NiitÀ hyviÀ hetkiÀ on ollut niin kova ikÀvÀ. Haluaisin taas jo nauttia niistÀkin, tunnekokemus on liian vahva, se jÀÀ iÀksi muistoihin eikÀ siitÀ pÀÀse yli koska
*kiduttaminen
Yritin olla tosi tarkka mutta energia hÀiritsee joskus vaikka olisi positiivistakin. Hupsis, onneksi en ollut nyt töissÀ.
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn olisi pikkutytön nukkumaanmeno aika!
đđ€đ§đ»đđ đ
Kai molemmat muodot itse asiassa kÀyvÀt.
Vierailija kirjoitti:
Kai molemmat muodot itse asiassa kÀyvÀt.
MitkÀ muodot?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei enÀÀ jaksa, tÀytyy vain koettaa jaksaa.
TĂ€mĂ€. Pakko mikĂ€ pakko đ elĂ€mĂ€ on pakko
Ei kai nyt muuta sitten. Olisi vain hienoa kertoa tÀstÀ kaikesta. Kai tÀtÀkin voisi simulaatioksi kutsua. Oma sisÀinen leffateatteri tai nÀyttÀmö. On upeaa esiintyÀ yleisölle ja potentiaalini tuntuu todelliselta. Uskon ettÀ tÀmÀ kuvitelma voi oikeasti olla kuitenkin ihan illuusio. NÀin olen myös samalla opiskellut. No, öitÀ sulle.
MistÀ tunnistaa aidon nartun ?
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tunnistaa aidon nartun ?
HyvÀn vai pahan nartun?
Voin olla mitĂ€ vain sulle. Uskon ettet siltikÀÀn koskaan vain riitĂ€ mulle. ĂlĂ€ ajattele ainakaan liikaa, se ei sovi sulle. JĂ€tĂ€ huolet ja murheet suosiolla mulle.
Minua harmittaa, etten sanonut "hei" 37 vuotta sitten.
Keot ei tÀÀltÀ.