Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.
Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.
Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.
En tiedÀ, en todella tiedÀ mitÀ tehdÀ.
TiedÀt mitÀ tehdÀ, mutta et uskalla. Kuten en uskalla minÀkÀÀn. Mut hei koitetaan nauttia siitÀ mistÀ pystymme.
Vierailija kirjoitti:
nÀin tÀn vasta nyt.
en kestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joku tekaisi trolliotsikon
kortitta ajaneesta. (Poistui jo).
Minulla ei korttia eikÀ liioin
keskeytettyÀ a.koulua. En ole
ajanut kortitta mssn 4 vuotta sitten,
kuten pilailutekstin kirjoittaja vÀitti.
Savossa paljon kesÀmökkejÀ, mutta
en ole koskaan (aikuisena) kenenkÀÀn
savolaisen tiluksilla vieraillut. MökeillÀ
junnut ja vaarit kortitta ajavat, tiedossa on.
En ymmÀrrÀ, miksi joku haluaa huum3talon
siivonnutta, reilua tyyppiÀ mustamaalata.
MikÀ minua tuntematonta vastaan?
Aspergerini ÀrsyttÀÀ? Raittius? BileistÀ
kieltÀytyminen? E
Kateus ei muu etkö ymmÀrrÀ?! Amisukot kiukussaan.
Ootkohan kipeenÀ kun sua ei nÀkyny koko viikolla? Pikaista paranemista, jos oot. Se paikka tuntuu aina jotenki tyhjÀltÀ kun et oo siellÀ samaan aikaan.
Erinin biisi,
avainsketsi,
ei minulta. E
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.
Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mua helpottaa se edes hiukan ettÀ uskon lapsenomaisesti siihen ettÀ kuulen susta kyllÀ vielÀ jos oot tarkoitettu elÀmÀÀni. Siihen on hyvÀ nojata.
MÀ ajattelen samoin. Uskon ettÀ kuulutaan yhteen kaivattuni kanssa, eikÀ silloin mikÀÀn voi pitÀÀ meitÀ erossa toisistamme. Se tapahtuu tapahtuu vielÀ ja toki itse pitÀÀ olla aktiivinen sitten kun sopiva tilaisuus koittaa.
Odota ihmeessÀ kuolemaan asti tapahtumaa.
Toivon mukaan tilaisuus lÀhentyÀ tulee ennen kuin kuolema
Voi voi tÀtÀ menoa kuollaan ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.
Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.
Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.
En tiedÀ, en todella tiedÀ mitÀ tehdÀ.
TiedÀt mitÀ tehdÀ, mutta et uskalla. Kuten en uskalla minÀkÀÀn. Mut hei koitetaan nauttia siitÀ mistÀ pystymme.
Niin, en haluais menettÀÀ hÀntÀ lopullisesti. Luulen, et menisi vÀlit oudoiks. EnkÀ mÀ tÀstÀ kyllÀ nauti enÀÀ, vaikka alussa olikin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
Ootko varattu?
Oon.
No mitÀ jos keskittyisit sitten sun omaan mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.
Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.
Mulla naisella on monia, miehellÀ ei taida olla montaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
Ootko varattu?
Oon.
No mitÀ jos keskittyisit sitten sun omaan mieheen?
Oon koittanut. En saa hÀntÀ vaan pois mielestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.
Minulla ihailijoita riittÀmiin.
Mutta, mutta:
TÀssÀ talossa ja kunnassa EN
halua kenenkÀÀn naapurin tai
vierustalolaisen luokseni
saapuvaa miestÀ (+ hÀnen autonsa
rekkaria) nÀkevÀn.
Kotini ei ole kotoisa, viihtyisÀ, ei
parisÀnkyÀ edes. PaperiseinÀt.
Koen syvÀn stressin 24/7. Zero space
for a relationship ATM. E
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihailijoita riittÀmiin.
Mutta, mutta:
TÀssÀ talossa ja kunnassa EN
halua kenenkÀÀn naapurin tai
vierustalolaisen luokseni
saapuvaa miestÀ (+ hÀnen autonsa
rekkaria) nÀkevÀn.
Kotini ei ole kotoisa, viihtyisÀ, ei
parisÀnkyÀ edes. PaperiseinÀt.
Koen syvÀn stressin 24/7. Zero space
for a relationship ATM. E
YmmÀrrÀn tÀysin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua kaivattuni!
MinĂ€ myös omaani.đ
Voiko pĂ€ivĂ€ loistavammaks muuttua. Dima laittoi viestiĂ€ đ€©đ ĂĂ€h, kaipaan hĂ€ntĂ€, mut samalla iloitsen, ettĂ€ hĂ€n on muualla ja meillĂ€ on etĂ€isyys vĂ€lissĂ€. Vertaan aina kaikkia miehiĂ€ hĂ€neen ja toista hĂ€ntĂ€ ei ole. HĂ€n veti riman kyllĂ€ korkealle, tuleville miehille ja ehkĂ€ hyvĂ€ niin. There's no one like you. My gentle giant đ€đ„ Rakastan sua kuten tĂ€nÀÀn jo sanoin, vaan parasta sulle đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut tÀllÀ viikolla odottamaan jokaista työvuoroani hymyssÀ suin. LÀmmitti sisintÀ ihan vaan nÀhdÀ sut pÀivittÀin, istua samassa taukohuoneessa, vilkaista nopeasti kun virnistÀt tavalla joka saa sydÀmeni jÀttÀmÀÀn lyönnin vÀlistÀ... Torstaina en pystynyt keskittymÀÀn mihinkÀÀn muuhun sen jÀlkeen kun huomasin miten lÀhellÀ oli ettei reitesi koskettanut omaani, pystyin vaivoin hengittÀmÀÀn ja esittÀmÀÀn normaalia. En ole pitkiin aikoihin kokenut nÀin vahvaa vetovoimaa toiseen ihmiseen, voi kumpa se ei olisi yksipuolista. YritÀn peittÀÀ ihastukseni parhaani mukaan. Olen silti onnellinen, J:lle <3
Naiselta naiselle?
Kiva nÀhdÀ hyvÀntuulisia kommentteja sekÀ suvaitsevaisuuttakin vÀlillÀ.
MinÀ en ole koskaan
Savon asunnon avaimia ulkopuoliselle
antanut. En koskaan. [En serkulleni edes.
Vaikka rakastan ko. naista kuin siskoa].
Mark my words. En todellakaan kepein
tuttavuuksin miehiin luota. En naisiinkaan.
Olen realistisin rational tyyppi mitÀ koskaan
tÀÀllÀ huudeilla bongaatte. I promise.
Hengellisyyteni ei hubbahörhöÀ minusta
lainkaan tee. Fiksuustasoni on triggering
joillekin - he alkavat lapsellisiin
narsuvaltapeleihin kanssani. En mukaan
mene, en.