Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Minulla ihailijoita riittÀmiin.
Mutta, mutta:
TÀssÀ talossa ja kunnassa EN
halua kenenkÀÀn naapurin tai
vierustalolaisen luokseni
saapuvaa miestÀ (+ hÀnen autonsa
rekkaria) nÀkevÀn.
Kotini ei ole kotoisa, viihtyisÀ, ei
parisÀnkyÀ edes. PaperiseinÀt.
Koen syvÀn stressin 24/7. Zero space
for a relationship ATM. E
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihailijoita riittÀmiin.
Mutta, mutta:
TÀssÀ talossa ja kunnassa EN
halua kenenkÀÀn naapurin tai
vierustalolaisen luokseni
saapuvaa miestÀ (+ hÀnen autonsa
rekkaria) nÀkevÀn.
Kotini ei ole kotoisa, viihtyisÀ, ei
parisÀnkyÀ edes. PaperiseinÀt.
Koen syvÀn stressin 24/7. Zero space
for a relationship ATM. E
YmmÀrrÀn tÀysin.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua kaivattuni!
MinĂ€ myös omaani.đ
Voiko pĂ€ivĂ€ loistavammaks muuttua. Dima laittoi viestiĂ€ đ€©đ ĂĂ€h, kaipaan hĂ€ntĂ€, mut samalla iloitsen, ettĂ€ hĂ€n on muualla ja meillĂ€ on etĂ€isyys vĂ€lissĂ€. Vertaan aina kaikkia miehiĂ€ hĂ€neen ja toista hĂ€ntĂ€ ei ole. HĂ€n veti riman kyllĂ€ korkealle, tuleville miehille ja ehkĂ€ hyvĂ€ niin. There's no one like you. My gentle giant đ€đ„ Rakastan sua kuten tĂ€nÀÀn jo sanoin, vaan parasta sulle đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait mut tÀllÀ viikolla odottamaan jokaista työvuoroani hymyssÀ suin. LÀmmitti sisintÀ ihan vaan nÀhdÀ sut pÀivittÀin, istua samassa taukohuoneessa, vilkaista nopeasti kun virnistÀt tavalla joka saa sydÀmeni jÀttÀmÀÀn lyönnin vÀlistÀ... Torstaina en pystynyt keskittymÀÀn mihinkÀÀn muuhun sen jÀlkeen kun huomasin miten lÀhellÀ oli ettei reitesi koskettanut omaani, pystyin vaivoin hengittÀmÀÀn ja esittÀmÀÀn normaalia. En ole pitkiin aikoihin kokenut nÀin vahvaa vetovoimaa toiseen ihmiseen, voi kumpa se ei olisi yksipuolista. YritÀn peittÀÀ ihastukseni parhaani mukaan. Olen silti onnellinen, J:lle <3
Naiselta naiselle?
Kiva nÀhdÀ hyvÀntuulisia kommentteja sekÀ suvaitsevaisuuttakin vÀlillÀ.
Uudessa kodissa sitten parisÀnkykin. Tsemit rakas E. Oot lahjakas huipputyyppi.
Jokaisen pitÀisi saada puhua ilosta, surusta, onnesta, epÀonnesta, vihasta, mustasukkaisuudesta, katkeruudesta, pettymyksestÀ ja kaikesta mahdollisesta rauhassa suvaitsevassa ympÀristössÀ.
Asioista pitÀisi pystyÀ puhumaan ja keskustelemaan asiallisesti yhteisössÀ. TÀssÀ olisi ainesta onnelaan ja paratiisiin.
Jokaisen tulee saada olla auki ja tulla nÀhdyksi sekÀ kuulluksikin, tÀmÀ rauhoittaa tunteita sekÀ mieltÀ eli elÀmÀÀ.
TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.
Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.
Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.
Vierailija kirjoitti:
TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.
Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.
Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.
Kaiketi piti kirjoittaa joko olen aina itsekin kuunnellut tai niin olen aina itsekin tehnyt. Kummallinen yhdistyminen tapahtui, siksi lause on kummallinen. đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Millaista rohkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Sama monimutkainen tilanne. MistÀhÀn löytyisi se oikea avain tilanteen selvittÀmiseen. Olisiko se sittenkin suora yhteys W/A:n kautta, tÀtÀ mietin.
Ensin pitÀisi vaihtaa numeroita
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa. JÀnnittÀÀ ja ahdistaa.
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.
Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.
Heh. Naiset ei aina huutele sÀpinöistÀÀn avoimesti. Voi mennÀ maine.
Vierailija kirjoitti:
Rakas kultalintuni, ikÀvÀ sinua
On vaikea uskoa, ettÀ edes kaipaisit. En jaksa tÀtÀ enÀÀ kovin kauan nÀin ilman minkÀÀnlaista tosielÀmÀn todistetta.
Ja saman tien ilmestyy eteen...muuan mainos.
Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.