Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
11601/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.

Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.

Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.

Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.

Vierailija
11602/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ ne ihastukset laantuu iĂ€n myötĂ€. EikĂ€ pappa/mummoikĂ€isillĂ€ tai sitĂ€ lĂ€hestyvillĂ€ enÀÀ ole sellaista seksuaalista vetovoimaa. 

Puhut nÀemmÀ asiasta josta sinulla ei ole kokemusta tai tietoa.Silloin ollaan hiljaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11603/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, jos naisella olisi paljon ihailijoita. SehÀn vain nostaisi omaakin arvoani. Ihmiset miettisivÀt, ettÀ miten olisin saanut moisen upeuden. Tietysti olettaen, ettÀ hÀn olisi uskollinen eikÀ peuhaisi ihailijoidensa kanssa heti kun silmÀ vÀlttÀÀ. Minua ei haittaa, vaikka nainen tienaisi enemmÀn, olisi kuuluisampi tmv.

Vierailija
11604/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana saada sut syliin

Toimi irl niin saat 

Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa

Miehen tĂ€ytyy laittaa itsensĂ€ likoon jos haluaa saada rakastamansa naisen. Tee pieni lĂ€hestyminen irl niin siitĂ€ kaikki lĂ€htee soljumaan kuin itsestÀÀn. Olisin valmis tapaamaan hĂ€net vaikka tĂ€nĂ€ viikonloppuna jos hĂ€n antaisi kuulua itestÀÀn 

SiinÀ tarvitaan hiukan enemmÀn kuin pikku lÀhestyminen, onhan sitÀ jo yritettykin, mut ei se sit oikein lÀhtenyt lentoon. Voi itku. -sivusta-

Jokainen tilanne on aina yksilöllinen, ÀlÀ ota tÀÀltÀ neuvoja vastaan. Neuvojat vaikuttavat keskimÀÀrin

Ja sinĂ€ neuvoja tuli sivusta 

Vierailija
11605/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi, jos naisella olisi paljon ihailijoita. SehÀn vain nostaisi omaakin arvoani. Ihmiset miettisivÀt, ettÀ miten olisin saanut moisen upeuden. Tietysti olettaen, ettÀ hÀn olisi uskollinen eikÀ peuhaisi ihailijoidensa kanssa heti kun silmÀ vÀlttÀÀ. Minua ei haittaa, vaikka nainen tienaisi enemmÀn, olisi kuuluisampi tmv.

Minun kanssa ei kyllĂ€ kokisi, ettĂ€ miten olisi saanut tuollaisen ihanuuden. Pikemminkin pĂ€invastoin. 

Vierailija
11606/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.

Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.

Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.

Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.

En tiedĂ€, en todella tiedĂ€ mitĂ€ tehdĂ€. 

Vierailija
11607/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta sen tiedĂ€n, ettĂ€ tykkÀÀn susta suunnattomasti. 

Vierailija
11608/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on muutamia ihailijoita. Aina tulee lisÀÀ ja lĂ€htee. Oon kiinnostunut vain yhdestĂ€ miehestĂ€. 

Vierailija
11609/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saada toinen tuntemaan mitÀttömÀksi? Sama kuin haaveilisi Kiinan keisarista.

Antaa pakit, jatkaa ystÀvÀnÀ, hiivuttaa yhteys ja lopulta ghostata.

Miksi pitÀis toinen saada tuntemaan olonsa mitÀttömÀksi. Ihme valtapeliÀ. Ja ghoustaaminen on tÀysi hylkÀÀminen. Julmia te ihmiset olette. Varsinkin jos pitÀÀ saada toinen tuntemaan olonsa mitÀttömÀksi, koska itsellÀ ei mahiksia kiinan keisariin ? Haiskahtaa kostolta.

Vierailija
11610/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YritÀ sitÀ epÀtoivoista viimeistÀ tempausta

Vierailija
11611/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ? 

Onhan minullakin ;)

Vierailija
11612/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SeksikÀs pörröpÀÀ.

Niin kuka on? 

MinÀ!

Vierailija
11613/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ? 

Onhan minullakin ;)

Kysymys kuului, miten suhtaudut siihen. Ei, ettĂ€ onko sinulla ihailijoita. 

Vierailija
11614/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đŸ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađŸ€—

Vierailija
11615/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ voisi olla sellanen?

Vierailija
11616/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ kuulostaa pahaenteiselle.

Vierailija
11617/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đŸ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađŸ€—'

HyvÀ teksti, komppaan. E

Vierailija
11618/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗝

returning the Key

y'all got issues bro

Vierailija
11619/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.

En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.

Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana

Joo sama, ihmettelen miks tĂ€mmöinen avautuminen. Ja vielĂ€ jossain syrjemmĂ€ssĂ€ yltyy runkkailee đŸ€Ż

Vierailija
11620/22554 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ voisi olla sellanen?

Paljaat tissit auton sivuikkunaan? (sivukatsomosta)

Ketju on lukittu.