Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ne ihastukset laantuu iÀn myötÀ. EikÀ pappa/mummoikÀisillÀ tai sitÀ lÀhestyvillÀ enÀÀ ole sellaista seksuaalista vetovoimaa.
Puhut nÀemmÀ asiasta josta sinulla ei ole kokemusta tai tietoa.Silloin ollaan hiljaa.
Ei haittaisi, jos naisella olisi paljon ihailijoita. SehÀn vain nostaisi omaakin arvoani. Ihmiset miettisivÀt, ettÀ miten olisin saanut moisen upeuden. Tietysti olettaen, ettÀ hÀn olisi uskollinen eikÀ peuhaisi ihailijoidensa kanssa heti kun silmÀ vÀlttÀÀ. Minua ei haittaa, vaikka nainen tienaisi enemmÀn, olisi kuuluisampi tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana saada sut syliin
Toimi irl niin saat
Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa
Miehen tÀytyy laittaa itsensÀ likoon jos haluaa saada rakastamansa naisen. Tee pieni lÀhestyminen irl niin siitÀ kaikki lÀhtee soljumaan kuin itsestÀÀn. Olisin valmis tapaamaan hÀnet vaikka tÀnÀ viikonloppuna jos hÀn antaisi kuulua itestÀÀn
SiinÀ tarvitaan hiukan enemmÀn kuin pikku lÀhestyminen, onhan sitÀ jo yritettykin, mut ei se sit oikein lÀhtenyt lentoon. Voi itku. -sivusta-
Jokainen tilanne on aina yksilöllinen, ÀlÀ ota tÀÀltÀ neuvoja vastaan. Neuvojat vaikuttavat keskimÀÀrin
Ja sinÀ neuvoja tuli sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi, jos naisella olisi paljon ihailijoita. SehÀn vain nostaisi omaakin arvoani. Ihmiset miettisivÀt, ettÀ miten olisin saanut moisen upeuden. Tietysti olettaen, ettÀ hÀn olisi uskollinen eikÀ peuhaisi ihailijoidensa kanssa heti kun silmÀ vÀlttÀÀ. Minua ei haittaa, vaikka nainen tienaisi enemmÀn, olisi kuuluisampi tmv.
Minun kanssa ei kyllÀ kokisi, ettÀ miten olisi saanut tuollaisen ihanuuden. Pikemminkin pÀinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.
Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.
Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.
En tiedÀ, en todella tiedÀ mitÀ tehdÀ.
Mutta sen tiedÀn, ettÀ tykkÀÀn susta suunnattomasti.
Mulla on muutamia ihailijoita. Aina tulee lisÀÀ ja lÀhtee. Oon kiinnostunut vain yhdestÀ miehestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saada toinen tuntemaan mitÀttömÀksi? Sama kuin haaveilisi Kiinan keisarista.
Antaa pakit, jatkaa ystÀvÀnÀ, hiivuttaa yhteys ja lopulta ghostata.
Miksi pitÀis toinen saada tuntemaan olonsa mitÀttömÀksi. Ihme valtapeliÀ. Ja ghoustaaminen on tÀysi hylkÀÀminen. Julmia te ihmiset olette. Varsinkin jos pitÀÀ saada toinen tuntemaan olonsa mitÀttömÀksi, koska itsellÀ ei mahiksia kiinan keisariin ? Haiskahtaa kostolta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
YritÀ sitÀ epÀtoivoista viimeistÀ tempausta
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Onhan minullakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SeksikÀs pörröpÀÀ.
Niin kuka on?
MinÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Onhan minullakin ;)
Kysymys kuului, miten suhtaudut siihen. Ei, ettÀ onko sinulla ihailijoita.
Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ voisi olla sellanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ kuulostaa pahaenteiselle.
Vierailija kirjoitti:
'Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađ€'
HyvÀ teksti, komppaan. E
Vierailija kirjoitti:
đ
returning the Key
y'all got issues bro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.
En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.
Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana
Joo sama, ihmettelen miks tĂ€mmöinen avautuminen. Ja vielĂ€ jossain syrjemmĂ€ssĂ€ yltyy runkkailee đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ voisi olla sellanen?
Paljaat tissit auton sivuikkunaan? (sivukatsomosta)
Teet mitÀ sydÀmesi sinulle kertoo. MinÀkin tein noin ja riudun yhÀ, vuosien jÀlkeen.
Mutta yritin ja olen siitÀ tyytyvÀinen, vaikka itsetuntoni meni tÀysin palasiksi.
Sivusta haistatan paskat elÀmÀn vittumaisuudelle, en kuitenkaan ihmisille.