Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (11634)

Vierailija
11621/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ? 

Onhan minullakin ;)

Vierailija
11622/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SeksikÀs pörröpÀÀ.

Niin kuka on? 

MinÀ!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ? 

Onhan minullakin ;)

Kysymys kuului, miten suhtaudut siihen. Ei, ettĂ€ onko sinulla ihailijoita. 

Vierailija
11624/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đŸ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađŸ€—

Vierailija
11625/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.

YritÀ sitÀ epÀtoivoista viimeistÀ tempausta

MikÀ voisi olla sellanen?

Vierailija
11626/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.

En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.

Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana selkÀ sÀngyn pÀÀtyÀ vasten, ja jalat alkavat l

Niin ketÀ siis kaipaat? Olet Terveiset kaipaamalleni-ketjussa joten sikÀli vÀhÀn outo purkaus sulta.

Ah, oikeastihan olet vain trolli ja haet huomiota ja sitÀ taas ketjun lammaspÀiltÀ sait<3

Vierailija
11627/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.

TÀÀ kuulostaa pahaenteiselle.

Vierailija
11628/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đŸ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađŸ€—'

HyvÀ teksti, komppaan. E

Vierailija
11629/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🗝

returning the Key

y'all got issues bro

Vierailija
11630/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.

En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.

Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana

Joo sama, ihmettelen miks tĂ€mmöinen avautuminen. Ja vielĂ€ jossain syrjemmĂ€ssĂ€ yltyy runkkailee đŸ€Ż

Vierailija
11631/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait mut tÀllÀ viikolla odottamaan jokaista työvuoroani hymyssÀ suin. LÀmmitti sisintÀ ihan vaan nÀhdÀ sut pÀivittÀin, istua samassa taukohuoneessa, vilkaista nopeasti kun virnistÀt tavalla joka saa sydÀmeni jÀttÀmÀÀn lyönnin vÀlistÀ... Torstaina en pystynyt keskittymÀÀn mihinkÀÀn muuhun sen jÀlkeen kun huomasin miten lÀhellÀ oli ettei reitesi koskettanut omaani, pystyin vaivoin hengittÀmÀÀn ja esittÀmÀÀn normaalia. En ole pitkiin aikoihin kokenut nÀin vahvaa vetovoimaa toiseen ihmiseen, voi kumpa se ei olisi yksipuolista. YritÀn peittÀÀ ihastukseni parhaani mukaan. Olen silti onnellinen, J:lle <3

MitÀs tÀÀ J tekee töissÀ?

Vierailija
11632/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ voisi olla sellanen?

Paljaat tissit auton sivuikkunaan? (sivukatsomosta)

Vierailija
11633/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan sua kaivattuni! 

Vierailija
11634/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan tervepĂ€isiĂ€ miehiĂ€ nĂ€kyy tÀÀllĂ€ olevan, tosi hyvĂ€ asenne. Mulla on ollut isoja ongelmia seurustellessa, koska on paljon ihailijoita/ihastuneita, vaikka itse en tee asialle mitÀÀn, tai anna vastakaikua, mustasukkaisuus on ollut ongelma. Aina se alkaa miestĂ€ riipimÀÀn, ja minĂ€ ahdistun. Tarviisin just tuollaisen tervepĂ€isen itsevarman ihanan miehen, joka luottaa, ja ei kiinnitĂ€ asiaan sen suurempaa huomiota đŸ€© ihana huomata ettĂ€ tuollaisia on olemassađŸ€—

NiinpÀ ja sama! Oppinut tuon vuoksi sellaiseksi munankuorilla kÀvelijÀksi, kun mustasukkaisuusreaktiot on olleet _tÀysin_ ylimitotettuja menneisyydessÀ. EihÀn kukaan itse lopulta voi sille mitÀÀn ettÀ kiinnostaa muita ihmisiÀ. Tai sanotaan ettÀ 3-4/5 verran voi itse eleillÀ torjua lÀhestymisiÀ mutta jÀÀ paljon lÀhestymisiÀ mihin ei voi vaikuttaa mitenkÀÀn lopulta.

Jotkut miehet reagoi asiaan myös niin ettÀ alkavat kontrolloida ulkonÀköÀ. HirveÀ raivo sitten siitÀ ettÀ nÀyttÀÀ edes naiselta. NÀitÀkin keskusteluja on kÀyty ettÀ en saanut lÀhteÀ A-linjaisessa hameessa ulos kumppanin kanssa, koska oli sitÀ mieltÀ ettÀ jos aurinko paistaa sopivasti niin jalan muodot ja haarovÀli kuultaa lÀpi ja tuntee kyllÀ muut miehet miten ne on heti sitÀ tuijottamassa. Tuntuu aika epÀreilulta lopulta kaikki tuollainen kun ei itse oo tehnyt muuta vÀÀrÀÀ kuin ollut olemassa. Saati sitten ne muut ylireaktiot. HyvÀ ettei kaikki oo samanlaisia.

Vierailija
11635/11634 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku tekaisi trolliotsikon 

kortitta ajaneesta. (Poistui jo).

Minulla ei korttia eikÀ liioin

keskeytettyÀ a.koulua. En ole

ajanut kortitta mssn 4 vuotta sitten,

kuten pilailutekstin kirjoittaja vÀitti.

Savossa paljon kesÀmökkejÀ, mutta

en ole koskaan (aikuisena) kenenkÀÀn 

savolaisen tiluksilla vieraillut. MökeillÀ

junnut ja vaarit kortitta ajavat, tiedossa on.

En ymmÀrrÀ, miksi joku haluaa huum3talon

siivonnutta, reilua tyyppiÀ mustamaalata.

MikÀ minua tuntematonta vastaan?

Aspergerini ÀrsyttÀÀ? Raittius? BileistÀ

kieltÀytyminen? E

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi seitsemÀn seitsemÀn