Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En koskaan tule saamaan rakastamaani miestä, kuin kevyeen suhteeseen

Vierailija
24.09.2022 |

Olen rakastanut vuosikaudet erästä miestä. Tehnyt kaikkeni suhteemme eteen. En kuitenkaan koskaan tule saamaan häntä, kuin lähinnä fyysiseen, kevyeen suhteeseen. Sen tajuaminen alkaa todella masentamaan, kun ei jaksa enää pitää toiveita yllä. Ja sen tajuaminen, että mies on vain vedättänyt luomalla kuvaa jostain enemmästä, kuin oikeasti on valmis antamaan. Mitään todellista ei koskaan tule olemaan. Masentaa..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alemman tason naisen kannata tähdätä liian korkealla tai näin siinä käy.

Vierailija
2/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet niin varma? Onko mies kertonut sen sinulle vai onko mies varattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoa töksäytti nyt monen vuoden jälkeen, ettei rakasta minua, eikä tule jättämään vaimoaan. Tiedän, että heidän avioliitto on todella huono. Mies jätti ikäänkuin vaihtoehdon, että joko kevyt suhde tai ei mitään. Tunnen itseni huijatuksi ja varmasti olen myös tyhmä, kun olen halunnut pitää toivosta kiinni, kun omat tunteet olleet niin vahvat ja sitä toivoa on annettu koko ajan.

Ap

Vierailija
4/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Olen itse ihastunut ja melkein jo rakastunut jo liian monta kertaa eri naisiin, niin monta kertaa, että pian pelkään, että en enää osaa tai uskalla ihastua koska kuitenkin parhaimmassakin tapauksessa haluavat olla vain kavereita ja tai ystäviä ja haluvat parisuhdekumppanikseen jonkun toisen. 

Ei siinä mitään on hienoa j erinomaista kun voi ja saa olla nais(t)en kanssa läheine kaveri tai joidenkin kanssa jopa ystävä mutta aina tosinaan sitä löytää itsenä unelmoimasta ja haaveilemasta, että olisi rinnalla ja vierellä se yksi ja erityinen. 

En tiedä kuinka kauan jaksan yrittää etsimistäni. Sen tiedän, ettei asiaanin auta se, että uhriudun tai kyynistyn, koska ei kenelläkään ole velvollisuutta tai pakkoa rakastua ja haluta minun kanssani parisuhdetta. Mutta en tajua miksi niin moni muu onnistuu löytämään ja kohtamaan sen oman kumppaninsa niin mutkattomasti ja ilman isompaa vaivaa. Kun edes tiedä mitä minun lopulta tulisi olla?  

Totta kai löydän itsessäni montakin parannettavaa kohtaa tai paikkaa mutta en vielä yhtään sellaista paikkaa tai kohtaa tiedä, jota voisin nyt osoittaa, että tuo juuti tuo se ta ne syyt miksi en ole itselleni kumppania saanut.

Vierailija
5/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoa töksäytti nyt monen vuoden jälkeen, ettei rakasta minua, eikä tule jättämään vaimoaan. Tiedän, että heidän avioliitto on todella huono. Mies jätti ikäänkuin vaihtoehdon, että joko kevyt suhde tai ei mitään. Tunnen itseni huijatuksi ja varmasti olen myös tyhmä, kun olen halunnut pitää toivosta kiinni, kun omat tunteet olleet niin vahvat ja sitä toivoa on annettu koko ajan.

Ap

Monen vuoden jälkeen? Olet siis ollut löysässä hirressä monta vuotta..harmillista. Perustuuko suhteenne vain seksiin? Mistä tiedät että miehen avioliitto on huono..onko sinulla vain miehen näkökanta ja kertomus?

Vierailija
6/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kevyt suhde olla varatun kanssa. Se jos mikä on "painavaa".

7/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani kevyessä suhteessa, kun laitetaan vain viestiä silloin tällöin 😅

Vierailija
8/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainahan niillä pettävillä miehillä on "huono" avioliitto, mutta jostain kumman syystä siitä liitosta ei kuitenkaan missään nimessä haluta lähteä pois. Muista aina, että ei ikinä kannata kuunnella mitä mies puhuu, vaan mitä mies tekee, siitä näet totuuden.

Vierailija
9/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ronin kommentti.

Vierailija
10/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, että heillä on huono liitto, vai tiedät, mitä mies on siitä kertonut?

Vierailija
11/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sen miehen paneminen, niin tunteet alkavat pikkuhiljaa viiletä.

Vierailija
12/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis rakastunut jännä mieheen. Kuinka yllättävää.

Vierailija
13/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinpä muuhun kuvittelet miehen tarvitsevan naista? :DD

Vierailija
14/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua terapiaan. Varmaan olet jo saanutkin tuon neuvon, mutta sanon silti. Sillä tavalla opit ymmärtämään miksi hakeudut suhteisiin, missä tulet dumpatuksi. Jostain äskettäin luin viisaan ajatuksen, että kumppanit ja ystävät asenteessaan meihin ilmaisevat samalla sen, mitä itsestämme ajattelemme. He vahvistavat meillä jo olemassaolevaa kuvaa. Jos ei usko olevansa rakastettu omana itsenään, valitsee kumppaneita, jotka kohtelevat huonosti. 

Nythän tilanne taitaa olla se, että mies kohtelee sinua yhtä huonosti kuin vaimoaan. Kyseessä on yksinkertasisesti mulkku mies, joka tarvitsee omalle egolleen buustia naisista, jotka eivät arvosta itseään. Ja voit lähteä siitä, että kaikki mitä mies on vaimostaan kertonut, on valetta. Aivan samoin valheita hän kertoo sinusta vaimolle, jos hän tietää tai saa tietää tulevaisuudessa. Nyt olet oppimassa kantapään kautta mikä on salasuhteiden juoni.

Vierailija
15/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuommoinen hyväksikäyttäjä luuseriukko, mieti sitä. Törkee ja manipuloija. Et ole tyhmä, ukko on paska. JSS.

Vierailija
16/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka kyseli vähän aikaa sitten, mikä saa miehen jäämään liittoon vaikka nuorempi nainen olisi tarjolla?

Vierailija
17/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alemman tason naisen kannata tähdätä liian korkealla tai näin siinä käy.

Rakkauteen ei vaikuta mikään asema, raha , ulkonäkö tms. Jos rakastuu siihen, että toinen on jotenkin laadukas tms. Silloin ei ole rakastunut siihen mitä toinen on ihmisenä vaan pelkkään kuoreen ja rahaan.

Vierailija
18/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko haluaisit kumppaniksesi tuollaisen kusettajan? Itsekkään ja itsekeskeisen mieslapsen? Nyt katot totuutta silmiin, annat v*tu tuksen tulla, suret ja lopulta unohdat koko huijarin. Lopeta tapaamiset ja hae keskusteluapua ja ystävien tai vertaisten seuraa. Seurakunnan perheterapiaa voin suositella avuksi toipumiseesi.

Vierailija
19/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleinen ongelma nykynaisilla. Vain ne 5/5-tason miehet kelpaavat, ja niitä taas ei riitä kaikille naisille muutakuin kevyisiin tapailusuhteisiin eli ns. karuselliin.

Tinder on luonut naisille sen harhan, että he ovat liki jumalolennon asemassa parisuhdemarkkinoilla, jolloin naisten mielenkiinto alemman tason miehiin on kadonnut.

Vierailija
20/33 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännis=ihana. Miksi se sut ottais kun saa monia muitakin? Ota kiltti seuraavaksi niin saat valehtelun sijasta rehellisyyttä.