Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11677)
Jokaisen pitÀisi saada puhua ilosta, surusta, onnesta, epÀonnesta, vihasta, mustasukkaisuudesta, katkeruudesta, pettymyksestÀ ja kaikesta mahdollisesta rauhassa suvaitsevassa ympÀristössÀ.
Asioista pitÀisi pystyÀ puhumaan ja keskustelemaan asiallisesti yhteisössÀ. TÀssÀ olisi ainesta onnelaan ja paratiisiin.
Jokaisen tulee saada olla auki ja tulla nÀhdyksi sekÀ kuulluksikin, tÀmÀ rauhoittaa tunteita sekÀ mieltÀ eli elÀmÀÀ.
TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.
Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.
Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.
Vierailija kirjoitti:
TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.
Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.
Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.
Kaiketi piti kirjoittaa joko olen aina itsekin kuunnellut tai niin olen aina itsekin tehnyt. Kummallinen yhdistyminen tapahtui, siksi lause on kummallinen. đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Millaista rohkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Sama monimutkainen tilanne. MistÀhÀn löytyisi se oikea avain tilanteen selvittÀmiseen. Olisiko se sittenkin suora yhteys W/A:n kautta, tÀtÀ mietin.
Ensin pitÀisi vaihtaa numeroita
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa. JÀnnittÀÀ ja ahdistaa.
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.
Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.
Heh. Naiset ei aina huutele sÀpinöistÀÀn avoimesti. Voi mennÀ maine.
Vierailija kirjoitti:
Rakas kultalintuni, ikÀvÀ sinua
On vaikea uskoa, ettÀ edes kaipaisit. En jaksa tÀtÀ enÀÀ kovin kauan nÀin ilman minkÀÀnlaista tosielÀmÀn todistetta.
Ja saman tien ilmestyy eteen...muuan mainos.
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Ei tarvitse puhua konditionaalissa, kun tiedÀn, ettÀ heitÀ on harmiksi asti. MikÀs minÀ siihen olen suhtautumaan, kun hÀn on vain kaivattu eikÀ asia kuulu mulle mitenkÀÀn. Jos olisi minun mieheni, olennaista olisi, millainen meidÀn suhteemme olisi ja miten mies itse suhtautuisi ihailijoihinsa.
Mullakaan ei ole parisÀnkyÀ, kun on pieni asunto. Mutta se ei ole suurin syy. Voisihan vaikka jonkun siskonpedin tehdÀ... TÀssÀ asuu pari miestÀ ja he ovat kertoneet tunteistaan. En halua nÀyttÀytyÀ kenenkÀÀn kanssa. Kohtelen heitÀ arvostavasti, mutta en halua suhdetta. Siihen on omat syynsÀ. Omia tunteita ei voi pakottaa tykkÀÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiketi piti kirjoittaa joko olen aina itsekin kuunnellut tai niin olen aina itsekin tehnyt. Kummallinen yhdistyminen tapahtui, siksi lause on kummallinen. đ
On turvallisempaa kun ympÀristö on onnellinen.
Olen antanut pahan olla onnellinen jotta saan elÀÀ rauhassa. TÀmÀ saattaa pakottaa luopumaan ihan kaikesta, oikeuksia myöten mutta tuo turvaa. Pysty luopumaan kaikesta niin kaiken saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.
PitÀÀkin alkaa deittailla oikein urakalla niitÀ nuoria naisia ja pystyttÀÀ someprofiili mihin laitan kuvia niin sitten alat ehkÀ vihdoin toimimaan vihoissasi. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.
Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.
Oletteko miehiÀ?
Vierailija kirjoitti:
En oikeen mitenkÀÀn. Olen saattanut olla vÀhÀn Àrtynyt joskus, jos partnerille on tullut kauheasti jotain faneja ympÀrille hillumaan, mutta kÀyttÀytynyt kuitenkin neutraalisti ja ollut kuin ei mitÀÀn.
Myös minulla on ihailijoita, ja noissa tilanteissa jotkut partnerit on nÀyttÀneet selvÀsti vÀhÀn ÀrtyneeltÀ ja jotkut ottaneet rennommin/neutraalisti.
Ei mun kanssa voi oikein olla eikÀ kulkea, jos huomio ahdistaa. Yksi tyyppi oli selkeÀsti vÀhÀn ahdistunut, ja alkoikin sitten sellaisen kanssa, jonka kanssa sitÀ ongelmaa ei ole.
Uudessa kodissa sitten parisÀnkykin. Tsemit rakas E. Oot lahjakas huipputyyppi.