Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (11677)

Vierailija
11661/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Uudessa kodissa sitten parisÀnkykin. Tsemit rakas E. Oot lahjakas huipputyyppi.

Vierailija
11662/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokaisen pitÀisi saada puhua ilosta, surusta, onnesta, epÀonnesta, vihasta, mustasukkaisuudesta, katkeruudesta, pettymyksestÀ ja kaikesta mahdollisesta rauhassa suvaitsevassa ympÀristössÀ.

Asioista pitÀisi pystyÀ puhumaan ja keskustelemaan asiallisesti yhteisössÀ. TÀssÀ olisi ainesta onnelaan ja paratiisiin.

Jokaisen tulee saada olla auki ja tulla nÀhdyksi sekÀ kuulluksikin, tÀmÀ rauhoittaa tunteita sekÀ mieltÀ eli elÀmÀÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11663/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos! Ee

Vierailija
11664/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.

Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.

Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.

Vierailija
11665/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TeidÀn onnenne ei ole minulta pois koskaan, ei edes silloin kun olen itse kÀrsinyt pahimmalla mahdollisella tavalla elÀmÀssÀni.

Olen kiitollinen suhtautumiskyvystÀni ja suosittelen jokaiselle samaa ajatusmallia, tÀmÀ pelastaa paljolta kaikesta huolimatta.

Suosittelen aina kuuntelemaan elÀmÀnkokemusta, olen tehnyt aina itsekin kuunnellut. Kaikesta oppii.

Kaiketi piti kirjoittaa joko olen aina itsekin kuunnellut tai niin olen aina itsekin tehnyt. Kummallinen yhdistyminen tapahtui, siksi lause on kummallinen. 😅

Vierailija
11666/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan ja haluaisin ymmĂ€rtÀÀ sinua paremmin. En halua mennĂ€ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua. 

Millaista rohkaisua?

Vierailija
11667/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan ja haluaisin ymmĂ€rtÀÀ sinua paremmin. En halua mennĂ€ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua. 

Sama monimutkainen tilanne. MistĂ€hĂ€n löytyisi se oikea avain tilanteen selvittĂ€miseen. Olisiko se sittenkin suora yhteys W/A:n kautta, tĂ€tĂ€ mietin. 

Ensin pitÀisi vaihtaa numeroita

Vierailija
11668/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettaa. JĂ€nnittÀÀ ja ahdistaa. 

MikÀ?

Vierailija
11669/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.

Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.

Heh. Naiset ei aina huutele sÀpinöistÀÀn avoimesti. Voi mennÀ maine.

Vierailija
11670/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

+mahikset 😊

Vierailija
11671/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas kultalintuni, ikÀvÀ sinua

On vaikea uskoa, ettÀ edes kaipaisit. En jaksa tÀtÀ enÀÀ kovin kauan nÀin ilman minkÀÀnlaista tosielÀmÀn todistetta.

Vierailija
11672/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja saman tien ilmestyy eteen...muuan mainos.

Vierailija
11673/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ? 

Ei tarvitse puhua konditionaalissa, kun tiedÀn, ettÀ heitÀ on harmiksi asti. MikÀs minÀ siihen olen suhtautumaan, kun hÀn on vain kaivattu eikÀ asia kuulu mulle mitenkÀÀn. Jos olisi minun mieheni, olennaista olisi, millainen meidÀn suhteemme olisi ja miten mies itse suhtautuisi ihailijoihinsa.

Vierailija
11674/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole parisÀnkyÀ, kun on pieni asunto. Mutta se ei ole suurin syy. Voisihan vaikka jonkun siskonpedin tehdÀ... TÀssÀ asuu pari miestÀ ja he ovat kertoneet tunteistaan. En halua nÀyttÀytyÀ kenenkÀÀn kanssa. Kohtelen heitÀ arvostavasti, mutta en halua suhdetta. Siihen on omat syynsÀ. Omia tunteita ei voi pakottaa tykkÀÀmÀÀn.

Vierailija
11675/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiketi piti kirjoittaa joko olen aina itsekin kuunnellut tai niin olen aina itsekin tehnyt. Kummallinen yhdistyminen tapahtui, siksi lause on kummallinen. 😅

On turvallisempaa kun ympĂ€ristö on onnellinen. 

Olen antanut pahan olla onnellinen jotta saan elÀÀ rauhassa. TÀmÀ saattaa pakottaa luopumaan ihan kaikesta, oikeuksia myöten mutta tuo turvaa. Pysty luopumaan kaikesta niin kaiken saat.

Vierailija
11676/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihailijoiden iÀstÀ. Kaivattua ihailee kaikki joilla on kaksi X-kromosomia. Nuoret naiset aiheuttaa mustasukkaisuutta. Pikkutytöt, tÀdit ja mummot lÀhinnÀ huvittaa.

PitÀÀkin alkaa deittailla oikein urakalla niitÀ nuoria naisia ja pystyttÀÀ someprofiili mihin laitan kuvia niin sitten alat ehkÀ vihdoin toimimaan vihoissasi. sivu

Vierailija
11677/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monia, mutta hÀnellÀ ei taida olla kovin montaa.

Sama tÀÀllÀ. Mulla on monia, mutta kaivatulla naisella ei taida olla ketÀÀn.

Oletteko miehiÀ?

Vierailija
11678/11677 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeen mitenkÀÀn. Olen saattanut olla vĂ€hĂ€n Ă€rtynyt joskus, jos partnerille on tullut kauheasti jotain faneja ympĂ€rille hillumaan, mutta kĂ€yttĂ€ytynyt kuitenkin neutraalisti ja ollut kuin ei mitÀÀn. 

Myös minulla on ihailijoita, ja noissa tilanteissa jotkut partnerit on nÀyttÀneet selvÀsti vÀhÀn ÀrtyneeltÀ ja jotkut ottaneet rennommin/neutraalisti.

Ei mun kanssa voi oikein olla eikĂ€ kulkea, jos huomio ahdistaa. Yksi tyyppi oli selkeĂ€sti vĂ€hĂ€n ahdistunut, ja alkoikin sitten sellaisen kanssa, jonka kanssa sitĂ€ ongelmaa ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme seitsemÀn kahdeksan