Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11614)
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Kauniilla naisella tulee aina olemaan liuta kuolaajia, menestyneellÀ todennÀköisesti vielÀ enemmÀn, vaikka naisen menestyminen tuntuu olevan negatiivinen asia joillekin. EipÀ se vaivaa, jos nainen ei ole kevytkenkÀinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi odottaa ihmistÀ, joka ei minua edes halua? On kyllÀ jÀrjen riemuvoitto tÀmÀ kaipaus.
TietÀÀkö hÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
Ootko varattu?
Oon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana saada sut syliin
Toimi irl niin saat
Istahdan maanantaina salaa sun syliin, jos nÀhdÀÀn, saat ottaa samalla pakaroista kiinni, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Opetushetki.
Miesten huomiota ei kiinnitetÀ olemalla heille ilkeitÀ.
Vain hyvin suvaitsevainen, itsevarma ja huumorintajuinen mies saattaa ymmĂ€rtÀÀ tĂ€mĂ€n ilkeĂ€n toiminnan ilman ettĂ€ siitĂ€ koituu haittaa naiselle. ĂĂ€rimmĂ€isen harvinaista joten olethan kuitenkin varovainen lĂ€hestyessĂ€si miehiĂ€.
Kai teille yhyy-miehillekin löytyy ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Heli, soit sielussani tuhansin sÀvelin. Olisitpa minun. Yötaivaan vÀristÀ katsettasi ikÀvöiden. ErÀs tÀÀltÀ jostakin.
Tarkoitatko HeljÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut, jos kaivatullasi olisi paljon ihailijoita ?
Ex-kaivatulla on nykyisin paljon. On varaa valita jos olisi sinkku tms. Miten suhtaudun, niin en enÀÀ oikeastaan mitenkÀÀn. ItsellÀ ei ole ihailijoita, mutta tarvittaessa seuraa löytyisi jos olisin sinkku ja jotakin actionia kaipaisin.
Ex-kaivattu on siis mies.
KyllÀ ne ihastukset laantuu iÀn myötÀ. EikÀ pappa/mummoikÀisillÀ tai sitÀ lÀhestyvillÀ enÀÀ ole sellaista seksuaalista vetovoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetushetki.
Vain hyvin suvaitsevainen, itsevarma ja huumorintajuinen mies saattaa ymmĂ€rtÀÀ tĂ€mĂ€n ilkeĂ€n toiminnan ilman ettĂ€ siitĂ€ koituu haittaa naiselle. ĂĂ€rimmĂ€isen harvinaista joten olethan kuitenkin varovainen lĂ€hestyessĂ€si miehiĂ€.
Opetushetki oli naiselta perÀisin.
Vierailija kirjoitti:
SeksikÀs pörröpÀÀ.
Niin kuka on?
Tolkuton ahdistus tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetushetki.
Opetushetki oli naiselta perÀisin.
đ€Šđ»
Korjaan: Kai niille yhyy-miehillekin löytyy ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ahdistaa ?
En ole yhtÀÀn enÀÀ varma, lukeeko miespuolinen kaivattuni viestejÀni. Kunpa pÀÀsisin yli siitÀ surusta, kun tÀmÀ pitÀisi yrittÀÀ unohtaa. Hectorin laulun sanoin:
Jotain pÀÀttyi
tiedÀn sen
vaikka tahtonutkaan en
olit mulle tuuli alle siipien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana saada sut syliin
Toimi irl niin saat
Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa
Miehen tÀytyy laittaa itsensÀ likoon jos haluaa saada rakastamansa naisen. Tee pieni lÀhestyminen irl niin siitÀ kaikki lÀhtee soljumaan kuin itsestÀÀn. Olisin valmis tapaamaan hÀnet vaikka tÀnÀ viikonloppuna jos hÀn antaisi kuulua itestÀÀn
SiinÀ tarvitaan hiukan enemmÀn kuin pikku lÀhestyminen, onhan sitÀ jo yritettykin, mut ei se sit oikein lÀhtenyt lentoon. Voi itku. -sivusta-
SelviÀt kyllÀ. :) itse olen nyt liian kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ pitÀis tehdÀ. Kerronko miten tykkÀÀn susta vai yritÀnkö vielÀ jotain epÀtoivoista viimeistÀ tempausta vai odotanko vaan vai koitanko vielÀ pÀÀstÀ ystÀvÀksi, vaikka en tiedÀ pystynkö olemaan pelkÀstÀÀn kaveri, kun koen ihmeellisiÀ mustasukkaisia ja ailahtelevia suuria tunteita, eikÀ se ole sullekaan reilua, ettÀ kÀyttÀydyn niin oudosti. En tiedÀ. En tosiaan tiedÀ mitÀ teen.
Oletko mies vai nainen?
Nainen.
Ootko varattu?
Oon.
Itse oon myös ja kaipaan varattua naista. Haluatko avata lisÀÀ tai laittaa jonkin tunnisteen?
Vierailija kirjoitti:
SelviÀt kyllÀ. :) itse olen nyt liian kaukana.
Joo. SelviÀn kyllÀ ilman suakin pöljÀ. Oo sinÀ sinÀ siellÀ auringossa.
Kauniilla naisella tulee aina olemaan liuta kuolaajia, menestyneellÀ todennÀköisesti vielÀ enemmÀn, vaikka naisen menestyminen tuntuu olevan negatiivinen asia joillekin. EipÀ se vaivaa, jos nainen ei ole kevytkenkÀinen.