Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11636)
En halua tulla lisÀÀ kiusatuksi tÀstÀ. Vaikea antaa mitÀÀn tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intuitio varoittaa, ettÀ olen ehkÀ vÀlillÀ liian yksinkertainen sinulle.
Haittaako se?
Ei se haittaa. PelkÀÀn, ettÀ tuotan pettymyksen, mutta ehkÀ se kuuluu asiaan.
Ei tule pettymyksiÀ kun on koko ajan rehellisesti oma itsensÀ ja vaikka puhuu nÀmÀ omat ajatuksensa. Aina voi oppia ja kehittyÀ jos nÀin on ettÀ olisikin yksinkertaisempi kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tehdÀ aloite kaivatun suuntaan?
Riippuu ootko nainen vai mies?
Joskus mietin onko tiedolla mitÀÀn merkitystÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tehdÀ aloite kaivatun suuntaan?
Ehdota lounastreffejĂ€ johonkin sushibuffettiin đŁ
Vierailija kirjoitti:
Joskus mietin onko tiedolla mitÀÀn merkitystÀ.
HyvÀ mietintÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se?
Ei tule pettymyksiÀ kun on koko ajan rehellisesti oma itsensÀ ja vaikka puhuu nÀmÀ omat ajatuksensa. Aina voi oppia ja kehittyÀ jos nÀin on ettÀ olisikin yksinkertaisempi kuin toinen.
*** minÀ mikÀÀn yksinkertaisempi oikeasti ole. Olen erittÀin syvÀllinen ja pohdiskeleva. VÀlillÀ kÀyn hitaalla, nippelitieto ei pysy pÀÀssÀ tai kielellinen ilmaisuni ontuu, mutta nÀen, ettÀ minussa on hyvin paljon syvyyttÀ ja laajan kuvan ymmÀrrystÀ kaiken sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Paukuttelisin peppuasi kuin bongorumpuja!
Ei saa kovakouraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksipuolinen ikÀvÀ. Nostin esiin rehellisesti hyvin kipeitÀ ajatuksiani ja tunteitani ja sinÀ vetÀydyit jÀlleen tuttuun tapaan kaikesta yhteydenpidosta. Se tuntuu tosi pahalta. Vai onko nyt vain niin, ettÀ kun olet saanut paljon huomiota siltÀ toiselta ihmiseltÀ, ei minulle vain enÀÀ ole elÀmÀssÀsi tarvetta?
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
No onhan se nÀin. SillÀ vÀlin kun en ole sinuun yhteydessÀ tÀmÀ toinen kÀyttÀÀ ympÀri vrk kaiken liikenevÀn aikansa kÀydÀkseen kanssani syvÀluotaavia keskusteluja, joiden myötÀ yhteys vahvistuu. Siloin pohtii kenelle olen oikeasti merkityksellinen ja kenelle en.
Jos nÀin on, voinet laittaa tunnisteen. <
SelvÀ. Voisit siis olla hÀn. Tunniste ei ole kovin selkeÀ, mutta voisi olla. Jos joku muu nainen on sinulle parempi, niin olkoon sitten niin. SiitÀ et voi syyttÀÀ, ettetkö olisi ollut merkityksellinen ja ettenkö aikaani olisi sinuun ollut valmis kÀyttÀmÀÀn. Viiveet tuli sinulta. YritÀn vetÀytyÀ mahdollisimman kauas. Voi miten pettynyt olen rehellisyyden puutteeseen.
TÀrkeÀlle<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako se?
*** minÀ mikÀÀn yksinkertaisempi oikeasti ole. Olen erittÀin syvÀllinen ja pohdiskeleva. VÀlillÀ kÀyn hitaalla, nippelitieto ei pysy pÀÀssÀ tai kielellinen ilmaisuni ontuu, mutta nÀen, ettÀ minussa on hyvin paljon syvyyttÀ ja laajan kuvan ymmÀrrystÀ kaiken sen takana.
Noniin, hyvÀ kun tulit esille. Ei kannata suotta esittÀÀ ihan liian tyhmÀÀ, sehÀn on ihan tyhmÀÀ.
Kahlasin tuolla tuulessa ja tuiskussa. Olisipa ollut yllÀtys, jos olisin nÀhnyt sinut.
Vierailija kirjoitti:
PunapÀÀ Prismassađ
Oliko sinkkukori kÀpÀlissÀ ?
Vierailija kirjoitti:
Tonille pusu ja öitÀ.
Kerrotaanđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot yks konna
Olen konna vain yhdessÀ asiassa, ja se on se, ettÀ olen rakastanut sinua salaa.
Tunnusta irl
Anna siihen mahdollisuus.
Puhelinlinjat toimii myös tÀhÀn suuntaan.Ole hyvÀ.
Jaa, olen luullut, ettÀ linjan pÀÀlle on kaatunut puu.
Olit alkuun tosi innokas, jopa yli innokas, sit yks kaks đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PunapÀÀ Prismassađ
ValkopÀÀ Cittarissa đ sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaakohan sua et oon vÀhÀn sua lyhyempi?
Seksikkyys korvaa pituuden puutteen sun kohdalla
SeksikkyyttĂ€ pienessĂ€ paketissa đđ
Me kohtaamme toisemme erittÀin hyvin ajatusten tasolla. Sama aaltopituus, samankaltainen tapa miettiÀ asioita, nopeuskin kohtaa. Arvomme ovat hyvin samansuuntaisia. Sen kaiken huomaa, oltiinpa mietitty asioita yksin erikseen ja sitten pÀÀdytty samaan pÀÀtelmÀÀn tai keskusteltiinpa mistÀ tahansa asiasta ja lennossa siirrytÀÀn sujuvasti uuteen tai syvennytÀÀn yksityiskohtiin ja tuntuu kuin vaan ajattelisi kaksilla aivoilla jotka kÀsittelee samaa asiaa ja etenee puolta nopeammin. Kumpikin on tosi aitoja ja vilpittömiÀ.
Olet myös erittÀin puoleensavetÀvÀ fyysisellÀ tasolla. TykkÀÀn niin ettÀ silmÀt meinaa pudota. Itse en tiedÀ mitÀ minusta tuumailet tÀssÀ mielessÀ.
TÀssÀ on aineksia kasassa ihmeelliseen. Tosin en tiedÀ, onko kaikkia tarvittavia, kuten yltÀ voi lukea.
Vierailija kirjoitti:
Eli on. Noudatat sitten hÀnen toiveitaan. Kertoohan sekin.
Mihin tÀÀ oli vastaus?
Jopas jopas đ€ ?