Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11628)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukuttelisin peppuasi kuin bongorumpuja!
Ei saa kovakouraisesti.
Ei tietenkÀÀn enhÀn minÀ bongorumpujakaan soita kovakouraisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit alkuun tosi innokas, jopa yli innokas, sit yks kaks đ€
Oletko miettinyt, mistÀhÀn muutos?
Olen. Ei harmainta aavistusta edelleenkÀÀn.
JÀtitkö vastaamatta viesteihin?
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn olisin halunnut halata sinua
A:lta A:lle, niin minÀkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia *******x, sinÀ vain edelleen.
***x
Miksi et ota yhteyttÀ?
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn olisin halunnut halata sinua
Et halannut.
Olen nelikymppinen rotuhiiri. PÀÀstÀiset haluaa mua, mutta ite en niitÀ. Yksikin sanoi viime viikolla suoraan, ettÀ haaveilee minun puristelevan tissejÀÀn. Juu ei, sanoin. Piti lopettaa hiiriasiakkuus siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukuttelisin peppuasi kuin bongorumpuja!
Ei saa kovakouraisesti.
Ei tietenkÀÀn enhÀn minÀ bongorumpujakaan soita kovakouraisesti.
Milloin viimeksi soitit bongorumpuja?
Vierailija kirjoitti:
Palavaa rakkautta/intohimoa/kiinnostusta. Mutta eihÀn sitÀ voi loputtomiin ilmaista samalla tavalla, se ois jo lievÀsti outoa.
Kohtasin tĂ€nÀÀn miehen, johon tutustuin jo vuosia sitten. Pidin hĂ€nestĂ€ jo silloin. HĂ€n on hyvin lempeĂ€. MeillĂ€ oli paljon puhuttavaa, mutta aika loppui. Sain sanottua, ettĂ€ oli mukava nĂ€hdĂ€. Luultavasti kohtaamme vielĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Hiiri poistuu. TÀmÀ ei vaan nyt toimi.
MikÀ ongelma?
Tissimiehen elÀmÀ on vÀlillÀ omalla tavallaan haasteellista. Meinasin kirjoittaa ettÀ lupaan etten tuijota mutta en haluaisi valehdellakaan. No... YritÀn. NÀytÀt tosin vaan hymyilevÀn minulle vaikka jÀÀn varmaan jatkuvasti kiinni katseistani.
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehen elÀmÀ on vÀlillÀ omalla tavallaan haasteellista. Meinasin kirjoittaa ettÀ lupaan etten tuijota mutta en haluaisi valehdellakaan. No... YritÀn. NÀytÀt tosin vaan hymyilevÀn minulle vaikka jÀÀn varmaan jatkuvasti kiinni katseistani.
MinÀ olen tissinainen, mutta osaan tuijotella niitÀ salaa. Toisin kuin te miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tehdÀ aloite kaivatun suuntaan?
Joku söpö wa piristÀÀ aina.
Ei ole puh.numeroo
Vierailija kirjoitti:
Irl vai tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiri poistuu. TÀmÀ ei vaan nyt toimi.
MikÀ ongelma?
No enhÀn minÀ poistunut, mutta yritÀn. Ongelma on se kun en tiedÀ mitÀ tuo miettii ja kun mitÀÀn keskusteluyhteyttÀ ei ole irl. Vaatisi sen "pellehypyn" mitÀ kovasti lupailtiin...
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ. Kaikki jÀrjestyy, ei ole mitÀÀn hÀtÀÀ.
MÀ haluaisin niin kovasti uskoa tÀhÀn, vaan mun kohdalla se ei hÀnen kanssaan enÀÀ jÀrjesty. HÀn on silti ihana aina. Kiitos sinulle toivosta. -sivuovi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
MitÀ toimintatapaa tarkoitat?
SehÀn on nimenomaan se ongelma!