Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko henkiin, suolejusenkeleihin tai vastaaviin?

30.11.2019 |

En usko Jumalaan, mutta jostain syystä luulen, että minulla on jonkinlainen suojelusenkeli, joka varjelee kun on tarve.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Vierailija
2/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiin, mutta enkelit ja jeesukset yms ovat pelkkää satua ja keksittyä p#skaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuulo ei ole tiedon väärtti

Vierailija
4/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mistään yliluonnollisesta ei ole pienintäkään näyttöä. Kaikki on luonnollista.

5/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiin, mutta enkelit ja jeesukset yms ovat pelkkää satua ja keksittyä p#skaa.

Minkälaisiin henkiin ja miksi uskot?

Vierailija
6/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Mistään yliluonnollisesta ei ole pienintäkään näyttöä. Kaikki on luonnollista.

Paljon on sellaista, mistä emme tiedä yhtään mitää. Esimerkiksi pimeä aine. Sitä voi kulkea taloissa me ja avaruudessa. Kukan ei tiedä, mitä se on. Se on tieteellisesti kuitenkin löydetty.

Vierailija
7/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuppavat uskoa kaikkeen huuhaahan, esim horoskoopit, hopeavesi, enkelihoidot ym. Myös omien tunteideiden pitäminen universaaleina totuuksina ei ole mitenkään harvinaista. Kuuhullujakin vielä.

Vierailija
8/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan, Jeesukseen, pyhähenkeen, enkeleihin ja muihin taivaan sotajoukkoihin, sieluun + pahoihin henkiin ja paholaiseen.

Vierailija
9/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä Jumalaan, Jeesukseen ja myös enkeleihin. Joskus siinäkin tulee erilaisia vaiheita, mutta usko on myös päätös ja vaikka ei tuntuisi miltään niin toimin uskon mukaan, siis valintoja elämässä.

10/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuppavat uskoa kaikkeen huuhaahan, esim horoskoopit, hopeavesi, enkelihoidot ym. Myös omien tunteideiden pitäminen universaaleina totuuksina ei ole mitenkään harvinaista. Kuuhullujakin vielä.

Itseasiassa olen aika skeptinen joka asian suhteen. Uskon kuitenkin vauvana kuolleen pikkuveljeni pitävän minusta huolen.

11/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon Jumalaan, Jeesukseen, pyhähenkeen, enkeleihin ja muihin taivaan sotajoukkoihin, sieluun + pahoihin henkiin ja paholaiseen.

Niin, uskominen on aika mielenkiintoinen asia.

Vierailija
12/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut ennen, mutta nykyään uskon kun ollut ihan omakohtaisia kokemuksia näistä. Suurin osa ihmisistä eivät pysty näitä näkemään, ja siksi eivät usko, mutta omaa vibraatiotasoaan muuttamalla pystyy kyllä kommunikoimaan näiden kanssa. 

13/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskonut ennen, mutta nykyään uskon kun ollut ihan omakohtaisia kokemuksia näistä. Suurin osa ihmisistä eivät pysty näitä näkemään, ja siksi eivät usko, mutta omaa vibraatiotasoaan muuttamalla pystyy kyllä kommunikoimaan näiden kanssa. 

Kertoisitko hieman lisää?

Vierailija
14/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä Jumalaan, Jeesukseen ja myös enkeleihin. Joskus siinäkin tulee erilaisia vaiheita, mutta usko on myös päätös ja vaikka ei tuntuisi miltään niin toimin uskon mukaan, siis valintoja elämässä.

Enkelit on ehkä itselleni jääneet vieraimmiksi. Jumalan läsnäoloa olen kokenut ja Jeesus on kuullut kun olen rukoillut. Mutta yksi kokemus minulla kuitenkin on ja mietin voisiko se olla enkeli. Olin illalla mennyt nukkumaan ikävän sävyisen puhelun jälkeen, päätä särki, nenästä tuli verta ja paha mieli itsestä. Nukuin noin 5h mutta heräsin hieman ennen kelloa aamulla levänneempänä, aivan kuin olisin nukkunut enemmän. Ja heräsin oloon kuin joku katselisi minua. En tietenkään nähnyt mitään tai ketään mutta ilma ympärillä tuntui raikkaalta ja valo tuli sen läpi. Olossa ei ollut myöskään valittamista. Kävi mielessä että tuliko minulle apua, se päivä oli nimittäin tietyssä mielessä tärkeä, piti hoitaa eräs asia.

Vierailija
15/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen aika skeptinen joka asian suhteen. Uskon kuitenkin vauvana kuolleen pikkuveljeni pitävän minusta huolen.

En lyttää. Voit uskoa, kuten haluat. Mutta kerron vain, että kristinuskon mukaan kuollut menee odottamaan ylösnousemusta tiedottomassa tilassa.

Eli kuollut ei kristinuskon mukaan ole tietoinen tai enkeli tms. Enkelit on erikseen luotuja. Ehkä joku enkeli auttaa sua?

Vierailija
16/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut taasen pitävät huuhaana sellaista mitä he eivät ole ikinä perehtymään tutkimaan tarkemmin. Itse kuuluun noihin 'huuhaanaisiin' ja on kyllä lukemattomia omakohtaisia kokemuksia noiden tehosta.  

Vierailija
17/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärillämme on aina useita enkeleitä, ei mitään sijaa epäilykselle siinä.

Voi, nämä on niin mielenkiintoisia asioita. Olen lukenut niistä paljon ja todella nautin siitä, kun asiat selkiytyvät ympäristöstä ja sen näkymättömistä eläjistä

Vierailija
18/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 17v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voihan sitä uskoa mihin tahansa huuhaahan, se on ihan yleistä. Ei ehkä kuitenkaan kannata tuohon uskomukseen hirveästi nojata, paremmin käy kun otat itse vastuun omasta elämästäsi, etkö odota että tuo uskomus pitää sinusta huolen.

Vierailija
19/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ei ole ollenkaan järjen asia vaan suurta Jumalan Lahjaa.

Vierailija
20/123 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärillämme on aina useita enkeleitä, ei mitään sijaa epäilykselle siinä.

Voi, nämä on niin mielenkiintoisia asioita. Olen lukenut niistä paljon ja todella nautin siitä, kun asiat selkiytyvät ympäristöstä ja sen näkymättömistä eläjistä

Eikä ole. Mielenkiintoista tässä on älykkyysosamääräsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän