Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11817)
MÀ meinasin sanoa, ettÀ "Joo, lÀhdetÀÀn vaan, mutta sitten mielellÀÀn kÀsikÀdessÀ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dandere vs E.
TÀmÀ ottelu on nÀhtÀvÀ.
E vÀittÀÀ olevansa itse nepsy, mutta armotta hyökkÀÀ muita nepsyjÀ vastaan tÀÀllÀ. YleensÀ narsistit ottavat nepsyjÀ kohteiksi.
Quit the bullshit. EiköhÀn me kaikki olla narsisteja tÀÀllÀ. :D
HerÀÀ kello 6 kun oveen koputetaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mitÀÀn. Kuitenkin annat vÀhÀn. Sopivan verran pitÀÀksesi narussa. Sen verran, ettÀ en kuoleta tÀysin toivoa. Olen tÀysin lattialla sun alla.
SitÀ sanotaan murusteluksi, breadcrumbing.
Murustelusi on mennyt liian pitkÀlle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et anna mitÀÀn. Kuitenkin annat vÀhÀn. Sopivan verran pitÀÀksesi narussa. Sen verran, ettÀ en kuoleta tÀysin toivoa. Olen tÀysin lattialla sun alla.
SitÀ sanotaan murusteluksi, breadcrumbing.
Murustelusi on mennyt liian pitkÀlle!
Sori siitÀ!
Vierailija kirjoitti:
"Early this morning... When you knocked upon my door.... Hello Satan. I believe it's time to go..."
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli oma rakas ennen kuin edes tavattiin. M
TÀÀ on tietÀÀkseni tuore juttu. On rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaisin laittaa pippelini sinun pyllynreikÀÀsi.đ€€
Annan luvan haluta.
Mutta ensin juodaan aamukahvit :D ja kuunnellaan Lempi kappale!
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaisin laittaa pippelini sinun pyllynreikÀÀsi.đ€€
Olet dandere sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Early this morning... When you knocked upon my door.... Hello Satan. I believe it's time to go..."
When Satan knocks on the door, I let Jesus open it. When Satan comes and says, I know your past đ©, I tell him I know your future. Look at the soles of my shoes. For that is the last thing you will see now. Get out in the name of Jesus.sivu
Mulla on ovisummeri. Ei tarvitse edes tulla rappuun. Pirautat vaan sitÀ johonkin epÀsopivaan aikaan. Kukaan sitÀ koskaan kilauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopesustas saatas antaa saatanan paljon saippuaa pestÀ sun suus!
Ja remmiÀ kÀytöstavoitas
HyvÀÀ yötÀ
Kuka menee nukkumaan tÀhÀn aikaan? Ei todellakaan hÀn.
EhkÀ ainakin jotkut leipurit, jos pitÀÀ herÀtÀ tyyliin klo 2:30 töihin leipomaan aamuksi asiat?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit hÀn, antaisin niin paljon, kun sydÀmesi halajaa, kun vain kertoisit halusi.
Aika nÀyttÀÀ, kirjoitanko sulle koskaan/joskus WA-viestiÀ. Kerran kirjoitin, sinÀ et.
Hymyilit ja katsoit ettÀ sydÀn suli.
En tartu murusteluun koska ansaitsen enemmÀn.sivu