Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11801)
Omaisten takia ei voi upota tÀysin, mutta olisihan se ekoteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon joku kahvitaukovitsi.
MistÀ sulle tulee tÀllainen olo?
:D en ole kaivattusi joten en lÀhde avaamaan
Meinasin kyllÀ sanoa siitÀkin, ettÀ miten me voidaan muka firma perustaa yhdessÀ, kun ei siitÀ työn teosta tulis mitÀÀn. MÀhÀn vaan katselisin ja hymyilisin tyhmÀnÀ tajuamatta mistÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain, ettÀ jos haluat purkaa, kun olet kirjoittanut aika monta tuollaista viestiÀ. Asia ei toki mulle kuulu millÀÀn muotoa.
MikÀ jÀrjen katoamisessa pelottaa eniten? Kontrollin menettÀmisen pelko, asioiden eteneminen vai mikÀ?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ jÀrjen katoamisessa pelottaa eniten? Kontrollin menettÀmisen pelko, asioiden eteneminen vai mikÀ?
En tiedÀ vielÀ. EhkÀ itsellÀ kaikki ne samaa aikaan ja ei mikÀÀn niistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vain, ettÀ jos haluat purkaa, kun olet kirjoittanut aika monta tuollaista viestiÀ. Asia ei toki mulle kuulu millÀÀn muotoa.
Parempi, ettĂ€ en nyt, mutta kiitos paljon đ Sulla on hyvĂ€ sydĂ€n.
Toki toki, ei kiinnosta teidÀn typerÀt jutut.
Kumpi on todennÀköisempÀÀ: se, ettÀ sinÀ olisit vielÀkin tÀÀllÀ nÀin pitkÀn ajan kuluttua sekÀ kaiken tapahtuneen ja sanojesi jÀlkeen, vaiko se, ettÀ kun tarpeeksi kauan lueskelee (ja on vÀlillÀ myös lukematta), tulee vÀkisinkin pieniÀ osumia? Ja miksi edes haluaisit minut? Maailmassa on paljon muita naisia. NiinpÀ. Miehelle.
Milloin saisi nukkua tarpeeksi? Kuittaako kuolema vasta oikeasti univelat. đ
Tutkija löysi ihmisen, joka elÀÀ suhteellisen normaalia elÀmÀÀ, vaikka aivoista puuttuu 90%. (Hydrokefalus).
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kyllÀ sanoa siitÀkin, ettÀ miten me voidaan muka firma perustaa yhdessÀ, kun ei siitÀ työn teosta tulis mitÀÀn. MÀhÀn vaan katselisin ja hymyilisin tyhmÀnÀ tajuamatta mistÀÀn mitÀÀn.
Kenelle?đ€©
Vierailija kirjoitti:
Toki toki, ei kiinnosta teidÀn typerÀt jutut.
Joo eipÀ, muuten vaan roikut tÀÀllÀ
Jos niitÀ paria muuta ei olisi ollut siinÀ, olisin sanonut jotain. Harmi.
Ărsytti kun justiinsa kriittisellĂ€ hetkellĂ€ siihen tuli se nainen hĂ€iritsemÀÀn...
MitÀhÀn sinulle kuuluu? ww
On kyllÀ kÀsittÀmÀtöntÀ, miten kaksi ihmistÀ voivat seota toisistaan niin totaalisesti ja yhtÀ aikaa.
MeillÀ ei ole koskaan mitÀÀn kahdenkeskistÀ. -sivumiete
SÀvelet oli selvÀt. Et halunnut enempÀÀ.