H&M palautus pakettiautomaattiin (tuli noutopisteelle)
Voiko H&M paketin palauttaa Postin tai muun lokerikon kautta, jos paketti tuli noutopisteelle?
Tilasin pakettiautomaattiin, mutta koska oli täynnä, meni noutopisteeseen.
Noutopiste on kaukana, en pääse sinne ilman autoa. Pakettiautomaatteja (useampia!) taas on ihan kotini vieressä,
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Automaattiin voi palauttaa mutta kannattaa muistaa että et saa todistetta että olet paketin jättänyt. Eli jos katoaa matkalla niin posti ei ota vastuuta eikä hm tarvitse myös koska todistetta jättämisestä ei jää. Itse jätän aina työntekijälle jolta saan kuitin jolloin vastuu siirtyy kuljetusyhtiölle/saajalle.
Eikö noissa automaateissa ole viivakoodi millä paketti skannataan?
PALAUTUS POSTIN VÄLITYKSELLÄ
1. Irroita paketissa saapunut palautuslomake ja täytä koodi, joka parhaiten vastaa palautuksen syytä.
2. Laita palautuslomake ja palautettavat tuotteet sopivaan pussiin/laatikkoon, esim. samaan jossa sait tuotteet.
3. Kiinnitä Postin osoitetarra pakettiisi ja jätä paketti Postin asiointipisteeseen.
PALAUTUS BUDBEEN KAUTTA
Jos Budbee toimitti tilauksesi, rekisteröi palautuksesi Budbeen sovelluksessa.
1. Irroita paketissa saapunut palautuslomake ja täytä koodi, joka parhaiten vastaa palautuksen syytä.
2. Laita palautuslomake ja palautettavat tuotteet sopivaan pussiin/laatikkoon, esim. samaan jossa sait tuotteet.
3. Seuraa näitä ohjeita palauttaaksesi Budbeen pakettiautomaattin tai tilataksesi noudon palautuksellesi: https://budbee.com/fi/palautukset.
Saisinko uusia tätä kautta psoriasis-lääkkeeni reseptin. Tarvitsisin kolmen kuukauden annoksen.
Hei! Varaisin huoltoajan autolleni. Malli on Toyota Avensis ja vuosimalli 2017. Ajokilometrejä on n.58000 eli 60 tkm määräaikaishuollolle olisi tarve.
Varaisin ajan talon savupiipun pellityksen uusimiselle ja samalla voisi myös nuohota piipun, kiitos.
Tilaan Aku Ankka-lehden vuosikerran kestotilauksena, maksu kolmessa erässä.
Savukosken mieskuoro esiintyy tänään kunnantalolla kello 18. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, naulakkomaksu 5€.
Vierailija kirjoitti:
Automaattiin voi palauttaa mutta kannattaa muistaa että et saa todistetta että olet paketin jättänyt. Eli jos katoaa matkalla niin posti ei ota vastuuta eikä hm tarvitse myös koska todistetta jättämisestä ei jää. Itse jätän aina työntekijälle jolta saan kuitin jolloin vastuu siirtyy kuljetusyhtiölle/saajalle.
No todellakin jää sähköinen kuitti todisteeksi ja sen näkee omapostista. Itse kuittaan palautukset aina postin palauta paketti -sivuston kautta, ja varaan lähetykselle oman palautuslokeron. Tällä tavoin paketin tiedot on syötetty postin järjestelmään ns. talteen.
Mikä neuvoksi, kun ulostaessa tuntuu voimakasta kipua ohimolla?
Voisinko saada Ikean Tandbörsta-vuodesohvan kokoamisohjeet kiitos?