Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11821)
Vierailija kirjoitti:
Miksi viestit ei poistu, vaikka olen ilmoittanut ne jo ajat sitten? Omia viestejĂ€ poistatan. ĂlkÀÀ huoliko, ei kiinnosta kĂ€yttÀÀ aikaa toisten viestien poistamiseen.
EivÀt kaikki viestit poistu vaikka poistaisikin niitÀ, tuuria vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sykin sisĂ€llĂ€si siittimellĂ€ni ja teen kehosi sisĂ€lle elĂ€vĂ€n ihmisenđ€€
Tuollainen mikromuna sykkii vain omaan autofellaatioonsa đ€€
LÀhetin eilen Liisalle nimipÀivÀ onnittelut ja sain kiitokset ja <3 vastaukseksi. VÀhÀstÀ on ihminen onnellinen :)
MM
Mul on jotenkin hermot rĂ€jĂ€hdyspisteessĂ€, auttakaa joku ja lĂ€hettĂ€kÀÀ jotain rentouttavaa energiaa kiitos.đ Huh..
Et anna mitÀÀn. Kuitenkin annat vÀhÀn. Sopivan verran pitÀÀksesi narussa. Sen verran, ettÀ en kuoleta tÀysin toivoa. Olen tÀysin lattialla sun alla.
Vierailija kirjoitti:
Anna seuraavan olla mun sivu đ
Ole hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mul on jotenkin hermot rĂ€jĂ€hdyspisteessĂ€, auttakaa joku ja lĂ€hettĂ€kÀÀ jotain rentouttavaa energiaa kiitos.đ Huh..
MĂ€ meen ottaa olanzapinea. Ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Et anna mitÀÀn. Kuitenkin annat vÀhÀn. Sopivan verran pitÀÀksesi narussa. Sen verran, ettÀ en kuoleta tÀysin toivoa. Olen tÀysin lattialla sun alla.
No et kyllÀ tartu tÀkyihin kovinkaan hanakasti. Taidat haluta vaan leikkiÀ.
Pelottaa ja mietityttÀÀ koko juttu.
Veit mies tĂ€nÀÀn jalat alta, mutta mitĂ€ sillĂ€ vĂ€liĂ€, jos ei enÀÀ törmĂ€tĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Dandere vs E.
TÀmÀ ottelu on nÀhtÀvÀ.
Hain jo kahvia ja popcornia, ja laitoin lukulasit pÀÀhÀn
DandereMankyTomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketuttaa tÀÀllÀkin, mutta olanzapiiniin en enÀÀ koske.
Vierailija kirjoitti:
SitÀ sanotaan murusteluksi, breadcrumbing.
Vierailija kirjoitti:
Dandere vs E.
TÀmÀ ottelu on nÀhtÀvÀ.
E vÀittÀÀ olevansa itse nepsy, mutta armotta hyökkÀÀ muita nepsyjÀ vastaan tÀÀllÀ. YleensÀ narsistit ottavat nepsyjÀ kohteiksi.
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ palelluđ
Tule lĂ€mmittĂ€mÀÀn đ„°
Mulla oli oma rakas ennen kuin edes tavattiin. M
Vierailija kirjoitti:
DandereMankyTomi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketuttaa tÀÀllÀkin, mutta olanzapiiniin en enÀÀ koske.
HybÀ niin, ketutus on parasta selvin pÀin
HenkistÀ vÀkivaltaa kaikkinensa.
Dandere vs E.
TÀmÀ ottelu on nÀhtÀvÀ.