Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Lounastauolta terkut Sarille. Teki kipeÀÀ katsoa erÀstÀ hÀÀohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jatkossakin signeeraan. E
HyvÀ ettÀ signeraat. Yksi aakkonen onkin tae autenttisuudesta anopalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en tÀÀllÀ jaksa nyt kirjoitella.
Ei tee mieli. Tulee vaan yhdistetyksi kaikenmaailman tolloihin.
PitÀkÀÀ teatterinne.
t. Kellariin eksynyt vtun kettu.
Sama juttu.
Voin tulla aukasee oven sĂ€pistĂ€, ja pÀÀstÀÀ sut matkoihin, vapauteen sieltĂ€ kellarista đ
TÀmÀ on vÀhÀn toisenlainen kellari...
Vierailija kirjoitti:
Riitelit jonkun muun kanssa tai se joku muu haastoi riitaa.
Basic situation here. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riidellÀ nyt. Anteeksi myös omasta puolestani. VÀlillÀ oon kyllÀ liian paha suustani.
Ei kiinnosta.
Saat anteeksi đ€đ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aakkonen mitÀÀn kerro! MeitĂ€ E-alkuisia on vaikka hur mycke. ĂrsyttÀÀ kun en voi edes omaa nimikirjaintani tÀÀllĂ€ kĂ€yttÀÀ, kun tuo royal E tulee aina huutelemaan kuitenkin.
Ei ole ensimmÀinen kerta kun minua on kakkostettu omasta nimestÀni, koska huoneessa on toinen E***.
Paljon on vettÀ ja vuosia virrannut sen jÀlkeen, mutta koko sydÀmestÀni kiitos. Tiesit ettÀ olin liian herkkÀ. MÀ olen edelleen mÀ mutta opetit kestÀmÀÀn kuolemisen. MistÀ tiesitkÀÀn ettÀ tuun tarvimaan sitÀ taitoa jatkuvasti... koska rakastin sua?
Farewell, brother <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aakkonen mitÀÀn kerro! MeitĂ€ E-alkuisia on vaikka hur mycke. ĂrsyttÀÀ kun en voi edes omaa nimikirjaintani tÀÀllĂ€ kĂ€yttÀÀ, kun tuo royal E tulee aina huutelemaan kuitenkin.
Ei ole ensimmÀinen kerta kun minua on kakkostettu omasta nimestÀni, koska huoneessa on toinen E***.
Sun olis hyvĂ€ keksiĂ€ sun E:n perÀÀn jokin merkki tai lyhyt sana đ€ E nro1, E1, tai jotain kivaa, ei kai tuossa muutakaan voi, meteli ja höttö yltyy ihan Ă€lyttömĂ€ks jos kirjoittaisit E:nĂ€ vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olis hyvĂ€ keksiĂ€ sun E:n perÀÀn jokin merkki tai lyhyt sana đ€ E nro1, E1, tai jotain kivaa, ei kai tuossa muutakaan voi, meteli ja höttö yltyy ihan Ă€lyttömĂ€ks jos kirjoittaisit E:nĂ€ vaan.
E+kiva emoji ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti ryhdy mihinkÀÀn E1 E2 touhuihin. Minulla on jo aivan muut tunnisteet. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmasti ryhdy mihinkÀÀn E1 E2 touhuihin. Minulla on jo aivan
Ok, hyvĂ€ đ vaikutti siltĂ€ ettĂ€ jÀÀt tuon Een varjoon ja ikĂ€vĂ€hĂ€n se on jos ei omaa kirjaintaan voi kĂ€yttÀÀ ilman siitĂ€ seuraavaa sirkusta.
Se pÀivÀ kuukaudesta pistÀÀ pÀÀn pyörÀlle.
My gentle giant đ€©đđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten ensitapaaminen menisi. Ensin ehkÀ halattaisiin tai ainakin kysyisin, saako halata. En tiedÀ, mitÀ siitÀ seuraisi, mutta jos homma ei karkaisi heti, niin istuttaisiin alas ja juteltaisiin tÀrkeimmÀt, katseltaisiin silmiin ja otettaisiin kÀsistÀ kiinni. Olisi autuasta vain olla viimein kaksin.
Juuri noin olen toivonut sen menevÀn.
Olisi ihanaa kokea ja elÀÀ tuo hetki. Se varmuuden ja yhteisymmÀrryksen tuokio, kummankin yhteinen halu. SitÀ hetkeÀ kannattaisi pitkittÀÀ, kÀsi kÀdessÀ ja silmÀ silmÀstÀ. Kunnes kuumotus olisi liian kova ja kumpikin alkaisi virnistÀÀ siihen tiettyyn tapaan. SiitÀ 15 min myöhemmin maattaisiin hengÀstyneenÀ lÀhimmÀssÀ pehmeÀssÀ paikassa hikisinÀ ja limaisina, toinen toisemme ympÀrillÀ, paljaina.
Huh, jos ei nyt ihan heti. Mutta jÀnnitys jatkaa kasvamistaan ja sÀhkökipinÀt sinkoavat ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten ensitapaaminen menisi. Ensin ehkÀ halattaisiin tai ainakin kysyisin, saako halata. En tiedÀ, mitÀ siitÀ seuraisi, mutta jos homma ei karkaisi heti, niin istuttaisiin alas ja juteltaisiin tÀrkeimmÀt, katseltaisiin silmiin ja otettaisiin kÀsistÀ kiinni. Olisi autuasta vain olla viimein kaksin.
Juuri noin olen toivonut sen menevÀn.
Olisi ihanaa kokea ja elÀÀ tuo hetki. Se varmuuden ja yhteisymmÀrryksen tuokio, kummankin yhteinen halu. SitÀ hetkeÀ kannattaisi pitkittÀÀ, kÀsi kÀdessÀ ja silmÀ silmÀstÀ. Kunnes kuumotus olisi liian kova ja kumpikin alkaisi virnistÀÀ siihen tiettyyn tapaan. SiitÀ 15 min myöhemmin maattaisiin hengÀstyneenÀ lÀhimmÀssÀ pehmeÀssÀ paikassa hikisinÀ ja limaisina, toinen toisemme ympÀrillÀ, paljaina.
Se vastaaja olikin sivusta. Minun vastaukseni oli, ettÀ odotan nimenomaan sitÀ kohtaamista. EttÀ viimein saisi olla yhdessÀ. Tirauttaisin varmaan muutaman onnen ja helpotuksen kyynelenkin, koska ne tulevat jo pelkÀstÀ kaipuusta. T. Ap
Riitelit jonkun muun kanssa tai se joku muu haastoi riitaa.