Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit illan viimeinen keskustelukumppani ja aamun ensimmÀinen. SillÀ vÀlillÀkin ajattelin sua.
Olin vain vaihtoehto, helposti korvattavissa.
Ei meistÀ kukaan ole korvaamaton. Jos totta puhutaan. ElÀmÀnsÀ rakkauden traagisesti menettÀneet lesketkin löytÀvÀt uuden. Helpompi on korvata se, joka ei koskaan oma ollutkaan, ainoastaan unelma. NÀmÀ tosiasiat eivÀt tarkoita etteikö kyseessÀ olisi ollut merkityksellinen ihminen ja takana aito vilpitön halu olla tÀmÀn kanssa. Tietysti jos otse olet epÀvarma ja ajattelet lÀhtökohtaisesti noin, se muuttuu itsensÀ toteuttavaksi ennusteeksi helposti.
Pois pahanilmanlintu!
Aggressiosi on jonkinlainen defenssi. Ei ole minun vikani jos elÀmÀn tosiasioiden mainitseminen laukaisee sinulla negatiivisia tunteita. Sinulla on vielÀ paljon matkaa ja tutkittavaa kunnes löydÀt itsesi ja tasapainon elÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olit illan viimeinen keskustelukumppani ja aamun ensimmÀinen. SillÀ vÀlillÀkin ajattelin sua.
Ollaan toistemme virtuaalilemmikkejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten ensitapaaminen menisi. Ensin ehkÀ halattaisiin tai ainakin kysyisin, saako halata. En tiedÀ, mitÀ siitÀ seuraisi, mutta jos homma ei karkaisi heti, niin istuttaisiin alas ja juteltaisiin tÀrkeimmÀt, katseltaisiin silmiin ja otettaisiin kÀsistÀ kiinni. Olisi autuasta vain olla viimein kaksin.
Juuri noin olen toivonut sen menevÀn.
Olisi ihanaa kokea ja elÀÀ tuo hetki. Se varmuuden ja yhteisymmÀrryksen tuokio, kummankin yhteinen halu. SitÀ hetkeÀ kannattaisi pitkittÀÀ, kÀsi kÀdessÀ ja silmÀ silmÀstÀ. Kunnes kuumotus olisi liian kova ja kumpikin alkaisi virnistÀÀ siihen tiettyyn tapaan. SiitÀ 15 min myöhemmin maattaisiin hengÀstyneenÀ lÀhimmÀssÀ pehmeÀssÀ paikassa hikisinÀ ja limaisina, toinen toisemme ympÀrillÀ, paljaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten ensitapaaminen menisi. Ensin ehkÀ halattaisiin tai ainakin kysyisin, saako halata. En tiedÀ, mitÀ siitÀ seuraisi, mutta jos homma ei karkaisi heti, niin istuttaisiin alas ja juteltaisiin tÀrkeimmÀt, katseltaisiin silmiin ja otettaisiin kÀsistÀ kiinni. Olisi autuasta vain olla viimein kaksin.
EhkÀ joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meistÀ kukaan ole korvaamaton. Jos totta puhutaan. ElÀmÀnsÀ rakkauden traagisesti menettÀneet lesketkin löytÀvÀt uuden. Helpompi on korvata se, joka ei koskaan oma ollutkaan, ainoastaan unelma. NÀmÀ tosiasiat eivÀt tarkoita etteikö kyseessÀ olisi ollut merkityksellinen ihminen ja takana aito vilpitön halu olla tÀmÀn kanssa. Tietysti jos otse olet epÀvarma ja ajattelet lÀhtökohtaisesti noin, se muuttuu itsensÀ toteuttavaksi ennusteeksi helposti.
Pois pahanilmanlintu!
Aggressiosi on jonkinlainen defenssi. Ei ole
Sivusta. MinÀ ymmÀrrÀn sinua kuka oletkin, vaikka juuri menetin malttini tÀssÀ ketjussa. NÀin kommenttisi aikaisemmin ja olen samaa mieltÀ, koska merkityksellisiÀ suhteita voi ihminen luoda paljon elÀmÀnsÀ aikana. Ei tarkoita etteikö voi olla todella satutettu asiasta kun jÀÀ jÀlkeen. t. kettu
Vierailija kirjoitti:
Mut saa tuhota.
KetÀÀn ei saa tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
MitÀ pyydÀt anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en tÀÀllÀ jaksa nyt kirjoitella.
Ei tee mieli. Tulee vaan yhdistetyksi kaikenmaailman tolloihin.
PitÀkÀÀ teatterinne.
t. Kellariin eksynyt vtun kettu.
Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa kokea ja elÀÀ tuo hetki. Se varmuuden ja yhteisymmÀrryksen tuokio, kummankin yhteinen halu. SitÀ hetkeÀ kannattaisi pitkittÀÀ, kÀsi kÀdessÀ ja silmÀ silmÀstÀ. Kunnes kuumotus olisi liian kova ja kumpikin alkaisi virnistÀÀ siihen tiettyyn tapaan. SiitÀ 15 min myöhemmin maattaisiin hengÀstyneenÀ lÀhimmÀssÀ pehmeÀssÀ paikassa hikisinÀ ja limaisina, toinen toisemme ympÀrillÀ, paljaina.
En tiedÀ, oletko kaivattuni vai joku muu, mutta itse odotan nimenomaan sitÀ kohtaamista. EttÀ viimein saisi olla yhdessÀ. Tirauttaisin varmaan muutaman onnen ja helpotuksen kyynelenkin, koska ne tulevat jo pelkÀstÀ kaipuusta. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
'Koska nÀhdÀÀn taas? Vaikka taas siellÀ paikassa, jossa on keltaisia muovipusseja.'
https://i.pinimg.com/736x/87/7c/d2/877cd265f41352a8ba803c6e33368258.jpg
TÀmÀ nauratti. Tuli mieleeni erÀs hra x.
Tapahtumapaikka Hki, kantak:ki.
#memorylane #storiesofmylife
TÀmÀ ihastunut (nuorempi m-hlö)
sai pÀÀhÀnsÀ kesken arkisen iltapvn
ilmestyÀ ovelleni keltainen arskablumma
kÀdessÀÀn. Ei siis mkn
Koomarketin huhtikimpun keltatulppaani,
vaan ehta auringonkukka. HĂ€n oli juuri
hetkeÀ aiemmin katkonut/tempaissut
kukkaraasun juurineen jostain mistÀ lie,
ja halusi tunteitaan nÀin 'S E L K O E L E I N'
ilmaista.. đ
Purskahdin nauruun, sillÀ mies piti
pokerinaamansa tÀydellisesti (strong natal
Pluto would u guess) viisimetrisen kukan
hipoessa kaytÀvÀn kattolevyjÀ.
E
#handupvÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
PyydÀt anteeksi sit kun nÀemme. EnhÀn edes tiedÀ miten olet minua loukannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta viestejÀ,
ei "aika surullista" viesti minulta eilen
EikÀ muutakaan T -kirjain signeerauksella
En ole surullinen, pĂ€invastoin, iloinen đ€
T. T
đĄ sotketko tahallasi nĂ€illĂ€ ilmoituksilla?
MitÀ sotken ? Sun kontrolliako ?
Heippa! Lounastauolta nopeat terkut tutulle tyypille.
Ei riidellÀ nyt. Anteeksi myös omasta puolestani. VÀlillÀ oon kyllÀ liian paha suustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en tÀÀllÀ jaksa nyt kirjoitella.
Ei tee mieli. Tulee vaan yhdistetyksi kaikenmaailman tolloihin.
PitÀkÀÀ teatterinne.
t. Kellariin eksynyt vtun kettu.
Sama juttu.
Voin tulla aukasee oven sĂ€pistĂ€, ja pÀÀstÀÀ sut matkoihin, vapauteen sieltĂ€ kellarista đ
Vierailija kirjoitti:
Ei riidellÀ nyt. Anteeksi myös omasta puolestani. VÀlillÀ oon kyllÀ liian paha suustani.
Ei kiinnosta.
Kukaan ei ole sanonut kaikki. Ei elÀmÀssÀ ole yksiÀ totuuksia ja vÀÀjÀÀmÀttömiÀ kaavoja. On monimuotoisuutta.