Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀhtÀispÀ vielÀ.
NÀhdÀÀn jos tosissasi haluat.
-m>n
KyllÀ haluan.
n>m
Vierailija kirjoitti:
Sano jo kuulenko susta ennen joulua? En jaksa enÀÀ kauan ruikuttaa tÀÀlÀ sulle. Miehelle (seitenkasi) joka yritti pimittÀÀ kaiken ettei vain paljastuisi. Ole mies ja ota yhteys ku kuitenki mua ajattelet edelleen
MitÀ ihmettÀ tÀmÀ on? MÀ en kirjoittanut tuota.
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle huomenna, niin ehdotan lounasta.
En soita enÀÀ koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano jo kuulenko susta ennen joulua? En jaksa enÀÀ kauan ruikuttaa tÀÀlÀ sulle. Miehelle (seitenkasi) joka yritti pimittÀÀ kaiken ettei vain paljastuisi. Ole mies ja ota yhteys ku kuitenki mua ajattelet edelleen
Joo et. Se olin minÀ. Mutta kirjoita sinÀ omat viestisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en enÀÀ kaipaa mitÀÀn enkÀ ketÀÀn. Nyt riitti. En ota enÀÀ ikinÀ yhteyttÀ.
Otatpas. Sun mielikuvitus vaan on laukalla. KÀy lÀÀkekaapilla ja huomenna rundi uusiks.
En ota. En soita enkÀ viestitÀ. TÀmÀ tuli selvÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota yhteyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Muurareille terkut đ
Vapaamuurarit eikö? đ©đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota yhteyttÀ.
Joo ei sun randomin trollin tarvikkaa. Viestini oli kaipaamalleni ja se riittÀÀ ettÀ hÀn ottaa yhteyttÀ jos haluaa ja uskaltaa. Voit siirtyÀ seuraavaan
Ootko sÀ viillelly itseÀsi joskus. Huomasin, ettÀ kÀdessÀsi oli sellaisia arpeutuneita jÀlkiÀ ?
Miten ihanan olennon kohtasin tÀnÀÀn heti aamusta, sydÀn suli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muurareille terkut đ
Vapaamuurarit eikö? đ©đ
KyllÀ. Vapaamuurarit.
MĂ€ tuun sisĂ€lle sun kehoos ja laitan elĂ€vĂ€n ihmisen itĂ€mÀÀn sun mahaas.đ€€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀhtÀispÀ vielÀ.
-m>n
KyllÀ haluan.
n>m
Hienoa. Odottelen yhteydenottoasi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sÀ viillelly itseÀsi joskus. Huomasin, ettÀ kÀdessÀsi oli sellaisia arpeutuneita jÀlkiÀ ?
Voi ei, luulin, ettÀ karvat peittÀvÀt tarpeeksi. Miehet, mielenterveysongelmat ja sydÀnsuru eivÀt mene hyvin yhteen.
HÀiriköt vaan tÀÀllÀ mellastaa
inhottava ketju nykyÀÀn
aivan paska moderointi
#handu đ
On ihana silloin tÀllöin vain hetki seurata, kun nainen ottaa kalusta kiinni, asettuu sille, upottaa sen sisÀÀnsÀ, ja aloittaa rytmikkÀÀn ratsastuksen niin, ettÀ tissit pomppivat. TÀmÀ on meillÀ oikeastaan ainut seksiasento, jossa nainen ottaa jollain lailla ohjat, ja olisi kovin tylsÀÀ, jos sitÀ olisi koskaan. MillÀ tuon voisi korvata? En tiedÀ, lapdancella? Strippauksella ja hyvÀllÀ suihinotolla loppuun asti?
-m>n