Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Toivottavasti siulla oli kiva pÀivÀ, valo piristi ja kÀvelin vakioreitin, kÀvin kaupoissa, toimitin asioita, aattelen siua. Naiselle lounaaseen.
En muistanut tÀtÀ ketjua tÀnÀÀ. Taidan parantua. Emily saa silti vielÀ kerran pusut
MÀkin oon kiitollinen kaivatulleni, joka on antanut mulle paljon kaikkea. Rakkautta, iloa, tukea, turvaa, huomiota, seuraa. Ihania kutkuttavia hetkiÀ kahden. SydÀn sykkyrÀllÀ hÀntÀ muistan.
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀn ei huuda kovempaa kuin hiljaisuus kahden ihmisen vÀlillÀ jotka vÀlittÀÀ toisistaan.
KyllÀ huutaa.
God morgon min favoritlĂ€rare, snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Ha en trevlig dag!
Kramar đ€
Koska nÀhdÀÀn taas? Vaikka taas siellÀ paikassa, jossa on keltaisia muovipusseja.
https://i.pinimg.com/736x/87/7c/d2/877cd265f41352a8ba803c6e33368258.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasille đ + pesÀÀ
MinÀ en sinun basillipesÀÀsi halua!!
Pasi
Rauhoitu, tuskin sulle oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ tÀÀllÀ puhuvat mistÀ. Ja kenen kiiltokuvaelÀmÀstÀ?
Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku
MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.
Millaista?
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.
Höh.
PÀihteiden sijaan siis jotain urheilua, hyvÀÀ ruokaa, töitÀ ja vÀlillÀ matkoja. Silloin tÀllöin valkoviiniÀ kohtuuden rajoissa eikÀ litrakaupalla kiljua tai kotiviiniÀ viikkoa putkeen.
Eli ei mit
MÀ kyllÀ kÀsitÀn _kiiltokuvaelÀmÀn_ lÀhinnÀ tietynlaisiksi puitteiksi, en tuollaisiksi perus elÀmÀntavoiksi joita tapahtuu todella monenlaisissa puitteissa. Ei urheilu, hyvÀ ruoka, työt, matkustaminen tai viini ole mitÀÀn VainKiiltokuvaElÀmÀÀ tai VainKeskiluokkaJuttuja.
KiiltokuvaelÀmÀÀn kuuluu oleellisesti esim. hienot isot talot, hyvin puetut lapset, hyvÀnnÀköinen ystÀvÀpiiri, ei mitÀÀn kroppaan vuosiksi jÀmÀhtÀneitÀ raskauskiloja naisilla tai kaljamahoja miehillÀ jne. Ja vaikka se elÀmÀ onkin puitteiltaan kiiltokuvaa, niin ihmiset siellÀ puitteissa voi olla todellakin onnellisia ja ihan tavallisia tyyppejÀ, ja usein onkin. Ei tuo erikoista ole, mutta hyvinvointi jakaantuu.
Olit illan viimeinen keskustelukumppani ja aamun ensimmÀinen. SillÀ vÀlillÀkin ajattelin sua.
RÀppielÀmÀÀ..... :D
đč
Vierailija kirjoitti:
Olit illan viimeinen keskustelukumppani ja aamun ensimmÀinen. SillÀ vÀlillÀkin ajattelin sua.
Olin vain vaihtoehto, helposti korvattavissa.
MĂ€ kerÀÀn kiiltokuvia đ„°
EnkeleitĂ€ ja yksisarvisia đ»
Vierailija kirjoitti:
Ei liity suhun mutta tuli tuosta mieleen kuinka takertuvat ja mustasukkaiset laittelevat aina hyvÀÀ huomenta ja hyvÀÀ yötÀ viestejÀ. Varmistavat niin etÀisyyden puhelimesta.
Oo vaan niitten sun tÀrkeiden Kaa . MÀ en haluu enÀÀ kuunnella :D hyvÀÀ jatkoa
Ihanasti hymyilit minulle toissapÀivÀnÀ s-marketissa kun olin jogurttihyllyllÀ vÀhÀn "tiellÀ". Tai tavaraa oli kÀytÀvllÀ siten ettÀ jogurttihyllyn editse mahtui vain yksi. MielettömÀn kaunis olet, olisi pitÀny aukaista suu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vain vaihtoehto, helposti korvattavissa.
Ei meistÀ kukaan ole korvaamaton. Jos totta puhutaan. ElÀmÀnsÀ rakkauden traagisesti menettÀneet lesketkin löytÀvÀt uuden. Helpompi on korvata se, joka ei koskaan oma ollutkaan, ainoastaan unelma. NÀmÀ tosiasiat eivÀt tarkoita etteikö kyseessÀ olisi ollut merkityksellinen ihminen ja takana aito vilpitön halu olla tÀmÀn kanssa. Tietysti jos otse olet epÀvarma ja ajattelet lÀhtökohtaisesti noin, se muuttuu itsensÀ toteuttavaksi ennusteeksi helposti.
Vierailija kirjoitti:
Oo vaan niitten sun tÀrkeiden Kaa . MÀ en haluu enÀÀ kuunnella :D hyvÀÀ jatkoa
Oliko tuo Kaa tunnisteellisesti koolle ? Vai mitÀ hÀh
Kauniita unia..-đ