Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ tÀÀllÀ puhuvat mistÀ. Ja kenen kiiltokuvaelÀmÀstÀ?
Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku
MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.
Millaista?
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.
Höh.
PÀihteiden sijaan siis jotain urheilua, hyvÀÀ ruokaa, töitÀ ja vÀlillÀ matkoja. Silloin tÀllöin valkoviiniÀ kohtuuden rajoissa eikÀ litrakaupalla kiljua tai kotiviiniÀ viikkoa putkeen.
Eli ei mit
Etkö muuta vaihtoehtoa materialistiselle keskiluokkaiselle elÀmÀlle keksi kuin joku kiljun kittaus :D
ĂitĂ€. TÀÀ on se aika kun ei nĂ€e riittĂ€vĂ€sti vaikka kaikki valot olis pÀÀllĂ€.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Ajatus nÀistÀ rakastajista on varmasti paljon hauskempi kuin todellisuus.
Riippuu ihmisistÀ. KyllÀ hyvÀ seksi ja hengailu sopivan partnerin kanssa piristÀÀ elÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
HyppÀisitkö heti kaivattusi sÀnkyyn?
En voi sitÀ yksin pÀÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ kÀvin spinningissÀ joskun silloin kun tÀmÀ oli hitti eli yli 20 vuotta sitten. Jussi niminen kundi oli vetÀjÀ ja tÀmÀ soi!
IkÀvöit Jussia?
En mÀ hÀntÀ tuntenut muuten kuten Elixian spinning ohjaajana.
TÀmÀ vuodenaika toi vain mieleen fiilikset 20 vuoden takaa.
HyvÀ biisi itse asiassa, jotenkin filosofinen ja sopii marraskuun pimeyteen.
Sinua ei voi kÀsitellÀ edes silkkihansikkain. MinÀ en voi, kun en osaa. VÀÀrÀ henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisistÀ. KyllÀ hyvÀ seksi ja hengailu sopivan partnerin kanssa piristÀÀ elÀmÀÀ.
Puhunkin omasta puolestani.
ĂitĂ€ ja tsemppiĂ€ rakas. Et ole pölvĂ€sti.
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei voi kÀsitellÀ edes silkkihansikkain. MinÀ en voi, kun en osaa. VÀÀrÀ henkilö.
Jos niin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele Yle Areenassa:
ĂlĂ€ ruoki harhojani. En halua taas uskoa siihen laaja-alaiseen tietomurtoon ja seuraamiseen đ
Vierailija kirjoitti:
Ilon kautta đ
Pohjanmaan
Vierailija kirjoitti:
Seli seli ja pari mollausta pÀÀlle. Mulla oli 6kk seksisuhde, ja pÀÀsin yhden henkilön pakonomaisesta ajattelusta, ihastumisesta ja kaikesta rikkinĂ€isyydestĂ€, alakuloisuudesta mitĂ€ se toi mukanaan. Olen ikuisesti kiitollinen kyseisestĂ€ suhteesta, hĂ€n kirjaimellisesti rakasti ja rakasteli mut ehjĂ€ks takaisin đ€ LĂ€mmöllĂ€ muistelen ja uusinnan ottasin hĂ€nen kanssaan koska vaan đ
Desireless - Voyage Voyage
Ihana biisi. Terkkuja S-naiselle.
SydÀn on kuin kissa. SitÀ ei voi kÀskeÀ.