Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Pasille đ + Suihinotto
Vaimomatskuađ
~Pasi~
Surua, itkua, pelkoa, vitutusta, surua, pelkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.
What?
Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa.Ei tode
On perus eikÀ ollenkaan tunnevammaista kuin korkeintaan jollekin omassa perÀsuolessa elelevÀlle, omia pieruja haistelevalle lumihiutaleelle jonka suhteellisuudentaju katosi jo kauan sitten - jos sitÀ koskaan olikaan
Sit sieltÀ perÀsuolen mutkasta vÀlillÀ kurkataan ulkomaailmaan ja vÀhÀn jankataan
Vierailija kirjoitti:
En mÀ halua olla ystÀviÀ.
Se on tullut kyllÀ selvÀksi tÀssÀ ajan saatossa. Sivusta.
"Timolta halit" ei ollut tÀllÀkÀÀn kertaa Timolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tÀÀllÀ P
ToisinpÀin ymmÀrtÀÀ paremmin ,ettÀ kysyt P:tÀ eli P oletko tÀÀllÀ
Niin siis sinÀ ja kolme peukuttajaa, mut hÀn P , on ymmÀrtÀnyt noinkin pÀin, ei ymmÀrrys ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Surua, itkua, pelkoa, vitutusta, surua, pelkoa.
Ne kÀÀntyypi iloksi, nauruksi, hymyiksi, hellyydeksi ja rohkeudeksi kun antaa mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.
What?
Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki onHienosti osaat kuvailla itseÀsi.
YstÀviÀ pitÀÀ tietysti ensin olla ja rauhassa tutustua. Ihan syvÀltÀ helvetistÀ on teeskennellÀ rakastunutta vain toisen mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
"Timolta halit" ei ollut tÀllÀkÀÀn kertaa Timolta.
42124/46544 Timoa, joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?
Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.
Mun kaivattu suuttui totuudesta kun hÀnelle esitettiin epÀmieluisa asia epÀmieluisalla tavalla.
Sivu.
Ja sinÀ vÀÀnnÀt tÀÀllÀ puukkoa haavassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀmpenisitkö vielÀ, mun silti vÀhÀn kutkuttaa
EthÀn sÀ oo ees kokeillut lÀmmittÀÀ?
Miks sen pitÀÀ aina olla minÀ joka alkaa lÀmmitteleen ? HeitÀ itse nyt lÀmmitystÀ kehiin
Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What?
Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa.Ei tode
Introverteille ainakin on. Olen -93:nen ja olen hyvin tarkka sanankÀytöstÀni ja kaikesta elÀmÀssÀni. YstÀviksi lasken 2 pitkÀikÀistÀ ja muutamia tuttuja kavereita on ja sitten työtutut ja pakollinen "paha" eli sukulaiset. KyllÀ ihmiset luokittelevat ihmisiÀ lÀheisyyden tunteen, luotettavuuden jne. eri luokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.
EipÀ sille sitten mitÀÀn voi, kun kaikkesi olet tehnyt, yhteyttÀ ottanut sekÀ yrittÀnyt puhua ympÀri ja niin kauniisti kuin osaat, mutta kun toinen ei halua, niin ei halua.
En minÀ rupea ketÀÀn vonkaamaan ja ympÀri puhumaan. KyllÀ meillÀ kiinnostusta on toisiamme kohtaan, mutta kun tÀmÀ on vaan niin saatanan outoa ja hankalaa.
Oletko ilmaissut kiinnostuksesi?
KyllÀ on tullut niin spicyÀ settiÀ tÀnÀÀn tuolla tiktokissa, ettÀ en nyt kyllÀ ymmÀrrÀ mistÀ tuulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kans ei voi toimia oikein. Jos ei toimi, on passiivinen eikÀ osioita kiinnostusta. Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle. Paras olomuoto olisi olla kuollut.
Tuo "Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle" kuulostaa joltain Aleksanteri KivimÀen tapaiselta toiminnalta.
Etkö kykene normaaliin kanssakÀymiseen ihmisen kanssa, missÀ samalla kunnioitat toisen rajoja ja itsemÀÀrÀÀmisoikeutta?
ĂlĂ€ assosioi niin paljon. Vaikka mieleesi tulisi jokin ajatus, se ei tarkoita, ettĂ€ se olisi totta. Ensin luot oletuksen ja sitten hyökkÀÀt oletustasi vastaat. Tyyppiesimerkki olkiukosta.
Voisitko ystÀvÀllisesti olla peukuttamatta omia viestejÀsi!
On sullakin harhat. En peukuta omia viestejÀni.
Vierailija kirjoitti:
Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.
Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.
En mÀ halua olla ystÀviÀ.