Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (12087)

Vierailija
9501/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En mĂ€ halua olla ystĂ€viĂ€. 

Vierailija
9502/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasille 😘 + Suihinotto

Vaimomatskua😘

~Pasi~

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Surua, itkua, pelkoa, vitutusta, surua, pelkoa.

Vierailija
9504/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.

Juu, pelkkĂ€ deitti on vĂ€hĂ€n eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielĂ€ matkaa siihen, ettĂ€ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa. 

Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.

What?

Ihan perus, eikĂ€ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisĂ€ltĂ€vÀÀ _lokerointia_ mitĂ€ yritĂ€t nyt selvĂ€sti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elĂ€mÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa. 

Ei tode

On perus eikĂ€ ollenkaan tunnevammaista kuin korkeintaan jollekin omassa perĂ€suolessa elelevĂ€lle, omia pieruja haistelevalle lumihiutaleelle jonka suhteellisuudentaju katosi jo kauan sitten - jos sitĂ€ koskaan olikaan 

Sit sieltĂ€ perĂ€suolen mutkasta vĂ€lillĂ€ kurkataan ulkomaailmaan ja vĂ€hĂ€n jankataan 

Vierailija
9505/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mĂ€ halua olla ystĂ€viĂ€. 

Se on tullut kyllÀ selvÀksi tÀssÀ ajan saatossa. Sivusta.

Vierailija
9506/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Timolta halit" ei ollut tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa Timolta. 

Vierailija
9507/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tÀÀllĂ€ P 

ToisinpÀin ymmÀrtÀÀ paremmin ,ettÀ kysyt P:tÀ eli P oletko tÀÀllÀ

Niin siis sinÀ ja kolme peukuttajaa, mut hÀn P , on ymmÀrtÀnyt noinkin pÀin, ei ymmÀrrys ongelmia

Vierailija
9508/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surua, itkua, pelkoa, vitutusta, surua, pelkoa.

Ne kÀÀntyypi iloksi, nauruksi, hymyiksi, hellyydeksi ja rohkeudeksi kun antaa mahdollisuuden.

Vierailija
9509/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, pelkkĂ€ deitti on vĂ€hĂ€n eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielĂ€ matkaa siihen, ettĂ€ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa. 

Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.

What?

Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on

Hienosti osaat kuvailla itseÀsi.

Vierailija
9510/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

YstÀviÀ pitÀÀ tietysti ensin olla ja rauhassa tutustua. Ihan syvÀltÀ helvetistÀ on teeskennellÀ rakastunutta vain toisen mieliksi.

Vierailija
9511/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Timolta halit" ei ollut tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa Timolta. 

42124/46544 Timoa, joten?

Vierailija
9512/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?

Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.

Mun kaivattu suuttui totuudesta kun hÀnelle esitettiin epÀmieluisa asia epÀmieluisalla tavalla.

Sivu.

Ja sinÀ vÀÀnnÀt tÀÀllÀ puukkoa haavassa!

Vierailija
9513/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LÀmpenisitkö vielÀ, mun silti vÀhÀn kutkuttaa

EthĂ€n sĂ€ oo ees kokeillut lĂ€mmittÀÀ? 

Miks sen pitÀÀ aina olla minÀ joka alkaa lÀmmitteleen ? HeitÀ itse nyt lÀmmitystÀ kehiin

Vierailija
9514/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.

Vierailija
9515/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What?

Ihan perus, eikĂ€ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisĂ€ltĂ€vÀÀ _lokerointia_ mitĂ€ yritĂ€t nyt selvĂ€sti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elĂ€mÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa. 

Ei tode

Introverteille ainakin on. Olen -93:nen ja olen hyvin tarkka sanankÀytöstÀni ja kaikesta elÀmÀssÀni. YstÀviksi lasken 2 pitkÀikÀistÀ ja muutamia tuttuja kavereita on ja sitten työtutut ja pakollinen "paha" eli sukulaiset. KyllÀ ihmiset luokittelevat ihmisiÀ lÀheisyyden tunteen, luotettavuuden jne. eri luokkiin.

Vierailija
9516/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KetÀs kaipaa munt?

Vierailija
9517/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.

EipÀ sille sitten mitÀÀn voi, kun kaikkesi olet tehnyt, yhteyttÀ ottanut sekÀ yrittÀnyt puhua ympÀri ja niin kauniisti kuin osaat, mutta kun toinen ei halua, niin ei halua.

En minÀ rupea ketÀÀn vonkaamaan ja ympÀri puhumaan. KyllÀ meillÀ kiinnostusta on toisiamme kohtaan, mutta kun tÀmÀ on vaan niin saatanan outoa ja hankalaa.

Oletko ilmaissut kiinnostuksesi?

Vierailija
9518/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ on tullut niin spicyÀ settiÀ tÀnÀÀn tuolla tiktokissa, ettÀ en nyt kyllÀ ymmÀrrÀ mistÀ tuulee.

Vierailija
9519/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun kans ei voi toimia oikein. Jos ei toimi, on passiivinen eikÀ osioita kiinnostusta. Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle. Paras olomuoto olisi olla kuollut.

Tuo "Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle" kuulostaa joltain Aleksanteri KivimĂ€en tapaiselta toiminnalta.

Etkö kykene normaaliin kanssakÀymiseen ihmisen kanssa, missÀ samalla kunnioitat toisen rajoja ja itsemÀÀrÀÀmisoikeutta?

ÄlĂ€ assosioi niin paljon. Vaikka mieleesi tulisi jokin ajatus, se ei tarkoita, ettĂ€ se olisi totta. Ensin luot oletuksen ja sitten hyökkÀÀt oletustasi vastaat. Tyyppiesimerkki olkiukosta.

Voisitko ystÀvÀllisesti olla peukuttamatta omia viestejÀsi!

On sullakin harhat. En peukuta omia viestejÀni.

Vierailija
9520/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.

Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.