Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (12087)

Vierailija
9521/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KetÀs kaipaa munt?

En mĂ€ usko et minĂ€ ainakaan đŸ€”

Vierailija
9522/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.

Juu, pelkkĂ€ deitti on vĂ€hĂ€n eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielĂ€ matkaa siihen, ettĂ€ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa. 

Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.

What?

Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on

Introverteille ainakin on. Olen -93:nen ja olen hyvin tarkka sanankÀytöstÀni ja kaikesta elÀmÀssÀni. YstÀviksi lasken 2 pitkÀikÀistÀ ja muutamia tuttuja kavereita on ja sitten työtutut ja pakollinen "paha" eli sukulaiset. KyllÀ ihmiset luokittelevat ihmisiÀ lÀheisyyden tunteen, luotettavuuden jne. eri luokkiin.

Juu, toi on normaalia. Kunhan vaan haluaa rÀÀpiĂ€ ja jankata jotain. Aivan kajahtanut ajatushan se on, ettĂ€ kaikki ihmiset olisivat vain jotain tasaista massaa sulle, ja kokisit heidĂ€t tasan samoin eikĂ€ ketÀÀn kohtaan olisi mitÀÀn sen suurempia tai lĂ€heisempiĂ€ tunteita. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9523/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntÀÀ, ettĂ€ totesin ÀÀneen v t u n idiootti kun luin tuon viestin. Huokaisin ja totesin. VÀÀntĂ€jien on pakko vÀÀntÀÀ. Lokero yhyhy, hĂ€nelle kun kaikki on vaan tasaista massaa xD 

KyllĂ€ te taas saatte paljon jankkia irti mun lausahduksista đŸ€Ł Aloituksen laittanut

Vierailija
9524/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ on tullut niin spicyÀ settiÀ tÀnÀÀn tuolla tiktokissa, ettÀ en nyt kyllÀ ymmÀrrÀ mistÀ tuulee.

Ihmiskunta on sekaisin ja napit vastakkain, vaikka moni 1800-luvun filosofi ratkaisi jo yhteiskuntien ongelmat. Eliitti hakkaa rivikansan pÀÀtÀ seinÀÀn. Veri roiskuu ja rÀiskyy ja jÀrki on kansan pÀÀstÀ lÀhtenyt rieputuksessa. Harva on enÀÀ tarpeeksi jÀrkevÀ nÀhdÀkseen totuuden. Osa pelaa elitiin pussiin omalla hengellÀÀn.

Vierailija
9525/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua oksettaa, kun tajuan, kuinka reaalimaailmasta vieraantunutta nuorisoa tÀÀllÀ on kirjoittamassa viestejÀ. Olen 80-luvulla synytnyt. Minua nuorempi sukupolvi on tosiassa alkanut pitÀÀ muita itsestÀÀn erilaisia ihmisiÀ jotenkin "outoina", "omituisina" tms. Ihmettelen itsekseni, mitÀ oikein on tapahtunut myötÀtuntoisuudelle hyvÀksynnÀlle?

Ihmiset on nykyÀÀn jotenkin "pakko" kategorisoida ja luokitella.

Vierailija
9526/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.

Onko sellasia sit jossain?

Vierailija
9527/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.

Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.

Kun kerran osaat, just do it.

Vierailija
9528/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joulukuun syntymĂ€pĂ€ivĂ€sankarille, jonka hiljaisuus on sattunut eniten. 

Haluan ainoastaan kertoa, ettĂ€ tunnen oloni loukatuksi ja hĂ€mmentyneeksi sinun kĂ€ytöksestĂ€si johtuen, erityisesti sen jĂ€lkeen kun lopetit kanssani puhumisen kokonaan. TĂ€mĂ€npĂ€ivĂ€inen reaktiosi miestenpĂ€ivĂ€n toivotukseen tuntui viimeiseltĂ€ niitiltĂ€. Sellainen tĂ€ydellinen ohittaminen tuntuu erittĂ€in pahalta, varsinkin kun ystĂ€vĂ€piirini on jo muutenkin pieni. 

TĂ€mĂ€ on viimeinen kerta kun nostan tĂ€tĂ€ asiaa esiin. Jatkan eteenpĂ€in. 

Vierailija
9529/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ đŸ”„đŸ§ĄđŸ

Vierailija
9530/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ on tullut niin spicyÀ settiÀ tÀnÀÀn tuolla tiktokissa, ettÀ en nyt kyllÀ ymmÀrrÀ mistÀ tuulee.

Ihmiskunta on sekaisin ja napit vastakkain, vaikka moni 1800-luvun filosofi ratkaisi jo yhteiskuntien ongelmat. Eliitti hakkaa rivikansan pÀÀtÀ seinÀÀn. Veri roiskuu ja rÀiskyy ja jÀrki on kansan pÀÀstÀ lÀhtenyt rieputuksessa. Harva on enÀÀ tarpeeksi jÀrkevÀ nÀhdÀkseen totuuden. Osa pelaa elitiin pussiin omalla hengellÀÀn.

Ei vaan sellasta makuuhuone spicya settiĂ€. 

Vierailija
9531/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oksettaa, kun tajuan, kuinka reaalimaailmasta vieraantunutta nuorisoa tÀÀllÀ on kirjoittamassa viestejÀ. Olen 80-luvulla synytnyt. Minua nuorempi sukupolvi on tosiassa alkanut pitÀÀ muita itsestÀÀn erilaisia ihmisiÀ jotenkin "outoina", "omituisina" tms. Ihmettelen itsekseni, mitÀ oikein on tapahtunut myötÀtuntoisuudelle hyvÀksynnÀlle?

Olet huomionhakuinen ekstrovertti, joten luulet ihmissuhteiden olevan yhtÀmittaisia vaikka ne eivÀt ole.

Vierailija
9532/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'Rakas E, tulen aina rakastamaan sinua. Olit suurin rakkauteni ja tÀhÀn asti voimakkain rakastumisen kohteeni. Rukoilen Jumalaa, ettÀ meidÀn johdatetaan vielÀ yhteen, avioliittoon. Juuri nyt tilanne vaikuttaa mahdottomalta, mutta mikÀÀn ei ole Jumalalle mahdotonta. LÀmpimin ajatuksin ja tuntein.'

Pakko oikaista: E-mies on knock out, mutta en kirjoittanut..

> > >

Signeeraan jatkossa.

> > >

Handuhymiö ei skulaa/handun inflaatio. đŸ€šđŸ€”đŸ§

OgE. Imma out. 

Vierailija
9533/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasille 😘 + Suihinotto

Vaimomatskua😘

~Pasi~

Allekirjoitus ei nĂ€ytĂ€ sinulta, joten jÀÀ nĂ€htĂ€vĂ€ks tarttuiko trolli, mut 😘

Vierailija
9534/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ katson kaivattua lumoutuneena ja kÀyttÀydyn kuin rakastunut. En tiedÀ, mitÀ hÀn oon siitÀ mieltÀ. Huoh!

Vierailija
9535/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En pÀÀsekÀÀn tulemaan pikkujouluihin. En tiedÀ, ehditkö huomata listasta.

Vierailija
9536/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tÀmÀkÀÀn liittyi mihinkÀÀn? Ja et kai nyt tosissasi voi ajatella, ettÀ ennen 80-lukua ei ketÀÀn pidetty outoina, ei lokeroitu tai mitÀÀn, vaan oltiin vain myötÀtuntoisen hyvÀksyviÀ?

Tosin toi ei liity edes tĂ€nne, eikĂ€ mihinkÀÀn tÀÀllĂ€ olleeseen keskusteluun. Jotain omaa ajatusmaailmaasi kai podet. 

Vierailija
9537/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*yhtÀlÀinen

Vierailija
9538/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.

Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.

Osaaja osaa, jos ja kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan oikeiden ihmisten kanssa tekemÀÀn oikeita asioita oikealla tavalla. Muutama itsestÀ riippumaton muuttuja on menestyksenkin edellytys. Jos niin onnekkaasti on kÀynyt, ettÀ kaikki on osunut nappiin, kiitÀ Luojaasi.

Vierailija
9539/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet huomionhakuinen ekstrovertti, joten luulet ihmissuhteiden olevan yhtÀmittaisia vaikka ne eivÀt ole.

No kyllÀ tuon ekstroverttinÀkin tajuaa, jos on mitÀÀn suhteellisuudentajua ja normaali tunne-elÀmÀ.

EihÀn tÀtÀ koko ketjuakaan olisi eikÀ mitÀÀn tarvetta tÀllaiselle, jos eri ihmiset ei tuntuisi eriltÀ ja kaikki vaan olisivat sitÀ samaa massaa!

HĂ€n vaan haluaa jankuttaa jotain ihan ihme juttuja. 

Vierailija
9540/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.

Miksi sitten kaipaat hÀntÀ?