Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.
Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.
Osaaja osaa, jos ja kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan oikeiden ihmisten kanssa tekemÀÀn oikeita asioita oikealla tavalla. Muutama itsestÀ riippumaton muuttuja on menestyksenkin edellytys. Jos niin onnekkaasti on kÀynyt, ettÀ kaikki on osunut nappiin, kiitÀ Luojaasi.
Et tarvitse ketÀÀn ollaksesi optimistinen. Kaikki on asenteesta kiinni ja selityksiÀ löytyy aina.
Optimismi on toiveikas elÀmÀnasenne, jossa nÀhdÀÀn asioiden hyvÀt puolet ja uskotaan tulevaisuuteen ja omiin kykyihin. Se sisÀltÀÀ sitkeyttÀ, ratkaisukeskeisyyttÀ ja kykyÀ oppia epÀonnistumisista.
Optimismista đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?
Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.
Mun kaivattu suuttui totuudesta kun hÀnelle esitettiin epÀmieluisa asia epÀmieluisalla tavalla.
Sivu.
Ja sinÀ vÀÀnnÀt tÀÀllÀ puukkoa haavassa!
Osallistun keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.
Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.
Osaaja osaa, jos ja kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan oikeiden ihmisten kanssa tekemÀÀn oikeita asioita oikealla tavalla. Muutama itsestÀ riippumaton muuttuja on menestyksenkin edellytys. Jos niin onnekkaasti on kÀynyt, ettÀ kaikki on osunut nappiin, kiitÀ Luojaasi.
Et tarvitse ketÀÀn ollaksesi optimistinen. Kaikki on asenteesta kiinni ja selityksiÀ löytyy aina.
Terveisin
kokoomus
Olenko sulle vain eskapismia?
Vierailija kirjoitti:
Optimismi on toiveikas elÀmÀnasenne, jossa nÀhdÀÀn asioiden hyvÀt puolet ja uskotaan tulevaisuuteen ja omiin kykyihin. Se sisÀltÀÀ sitkeyttÀ, ratkaisukeskeisyyttÀ ja kykyÀ oppia epÀonnistumisista.
Optimismista đ
Realistinen optimismi
Optimaalinen asenne: Realistinen optimismi on usein paras asenne, sillÀ se yhdistÀÀ optimismin hyödyt ja realistisen arvion tilanteesta.
Toimintaan ja suunnitteluun perustuva: Realistinen optimisti uskoo menestykseen, mutta tietÀÀ sen vaativan ponnisteluja, suunnittelua ja sitkeyttÀ.
VÀhentÀÀ mielenterveysongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Optimismista đ
Ja se on myös ominaisuus, joka saadaan syntymÀssÀ. Optimisti ei ole itse pÀÀttÀnyt olla optimisti vaan sekin on saatua. Teko-optimisti kÀÀntyy itseÀ vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.
Miksi sitten kaipaat hÀntÀ?
Jos joskus on ollut kovastikin tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin
kokoomus
Olen puolueeton.
Vierailija kirjoitti:
"Timolta halit" ei ollut tÀllÀkÀÀn kertaa Timolta.
Tiimoilta ei kannata odottaa mitÀÀn. Ne pettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Optimismista đ
Ja se on myös ominaisuus, joka saadaan syntymÀssÀ. Optimisti ei ole itse pÀÀttÀnyt olla optimisti vaan sekin on saatua. Teko-optimisti kÀÀntyy itseÀ vastaan.
Ei se aina niin ominaista kaikille ole vaikka joillekin hyvin luonnollista kuten minulle esimerkiksi. Halutessaan voi kehittyÀ paljon, olen auttanut monia joten on kokemusta itsellÀni tÀstÀkin.
En vaan voi uskoa ettĂ€ mulla voisi oikeasti kĂ€ydĂ€ sellainen mĂ€ihĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ ettĂ€ sĂ€kin saattaisit pitÀÀ musta. Vaikka siltĂ€ se vĂ€hĂ€n kyllĂ€ nyt uhkaavasti vaikuttaa đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi ei.
Vierailija kirjoitti:
SilmÀ silmÀstÀ ja sitÀ rataa. ErÀs eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensÀ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hÀnen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvÀ lehmÀ.
Ei ole mitÀÀn tulevaa miestÀ.
Vierailija kirjoitti:
SilmÀ silmÀstÀ ja sitÀ rataa. ErÀs eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensÀ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hÀnen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvÀ lehmÀ.
Hah mullapa ei ole mitÀÀn salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đ„°
Jonkun vartija-pervon viesti. đŹ
Ihan kassalla oon yleensÀ
Vierailija kirjoitti:
Olenko sulle vain eskapismia?
Olenko mÀ sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo aika pÀÀttÀÀ kahden vuoden hiljaisuus?
Heti kun haluat
SinÀhÀn se sitÀ hiljaisuutta pidÀt. Voisitko jo avautua?
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Samoin. YritÀn toki peittÀÀ sen ja sulautua seinÀÀn, koska hÀn on ilmaissut, ettei halua mitÀÀn ilmaisuja.