Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (12087)

Vierailija
9541/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ katson kaivattua lumoutuneena ja kÀyttÀydyn kuin rakastunut. En tiedÀ, mitÀ hÀn on siitÀ mieltÀ. Huoh!

Samoin. YritÀn toki peittÀÀ sen ja sulautua seinÀÀn, koska hÀn on ilmaissut, ettei halua mitÀÀn ilmaisuja.

Vierailija
9542/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.

Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.

Osaaja osaa, jos ja kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan oikeiden ihmisten kanssa tekemÀÀn oikeita asioita oikealla tavalla. Muutama itsestÀ riippumaton muuttuja on menestyksenkin edellytys. Jos niin onnekkaasti on kÀynyt, ettÀ kaikki on osunut nappiin, kiitÀ Luojaasi.

Et tarvitse ketÀÀn ollaksesi optimistinen. Kaikki on asenteesta kiinni ja selityksiĂ€ löytyy aina. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9543/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Optimismi on toiveikas elĂ€mĂ€nasenne, jossa nĂ€hdÀÀn asioiden hyvĂ€t puolet ja uskotaan tulevaisuuteen ja omiin kykyihin. Se sisĂ€ltÀÀ sitkeyttĂ€, ratkaisukeskeisyyttĂ€ ja kykyĂ€ oppia epĂ€onnistumisista.

Optimismista 👆

Vierailija
9544/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?

Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.

Mun kaivattu suuttui totuudesta kun hÀnelle esitettiin epÀmieluisa asia epÀmieluisalla tavalla.

Sivu.

Ja sinÀ vÀÀnnÀt tÀÀllÀ puukkoa haavassa!

Osallistun keskusteluun.

Vierailija
9545/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin muistiinpanoistani virkkeen: Optimisti odottaa sellaista, jota ei ole tulossakaan. EhkÀ minÀ sitten olen optimisti.

Aina ei tarvitse mennÀ yli tai ali, osaajat osaavat. Optimismi on osa elÀmÀstÀ selviytymistÀ, ei kannata odottaa mitÀÀn vaan tehdÀ itse.

Osaaja osaa, jos ja kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan oikeiden ihmisten kanssa tekemÀÀn oikeita asioita oikealla tavalla. Muutama itsestÀ riippumaton muuttuja on menestyksenkin edellytys. Jos niin onnekkaasti on kÀynyt, ettÀ kaikki on osunut nappiin, kiitÀ Luojaasi.

Et tarvitse ketÀÀn ollaksesi optimistinen. Kaikki on asenteesta kiinni ja selityksiĂ€ löytyy aina. 

Terveisin

kokoomus

Vierailija
9546/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olenko sulle vain eskapismia?

Vierailija
9547/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optimismi on toiveikas elĂ€mĂ€nasenne, jossa nĂ€hdÀÀn asioiden hyvĂ€t puolet ja uskotaan tulevaisuuteen ja omiin kykyihin. Se sisĂ€ltÀÀ sitkeyttĂ€, ratkaisukeskeisyyttĂ€ ja kykyĂ€ oppia epĂ€onnistumisista.

Optimismista 👆

Realistinen optimismi

Optimaalinen asenne: Realistinen optimismi on usein paras asenne, sillĂ€ se yhdistÀÀ optimismin hyödyt ja realistisen arvion tilanteesta.

Toimintaan ja suunnitteluun perustuva: Realistinen optimisti uskoo menestykseen, mutta tietÀÀ sen vaativan ponnisteluja, suunnittelua ja sitkeyttĂ€.

VÀhentÀÀ mielenterveysongelmia!

Vierailija
9548/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optimismista 👆

Ja se on myös ominaisuus, joka saadaan syntymÀssÀ. Optimisti ei ole itse pÀÀttÀnyt olla optimisti vaan sekin on saatua. Teko-optimisti kÀÀntyy itseÀ vastaan.

Vierailija
9549/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin sellanen ystÀvÀ on kiva, joka katsoo vaan lumoutuneena ja kÀyttÀytyy kuin ihastunut.

Miksi sitten kaipaat hÀntÀ?

Jos joskus on ollut kovastikin tunteita. 

Vierailija
9550/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin

kokoomus

Olen puolueeton.

Vierailija
9551/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Timolta halit" ei ollut tĂ€llĂ€kÀÀn kertaa Timolta. 

Tiimoilta ei kannata odottaa mitÀÀn. Ne pettÀÀ. 

Vierailija
9552/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Optimismista 👆

Ja se on myös ominaisuus, joka saadaan syntymÀssÀ. Optimisti ei ole itse pÀÀttÀnyt olla optimisti vaan sekin on saatua. Teko-optimisti kÀÀntyy itseÀ vastaan.

Ei se aina niin ominaista kaikille ole vaikka joillekin hyvin luonnollista kuten minulle esimerkiksi. Halutessaan voi kehittyÀ paljon, olen auttanut monia joten on kokemusta itsellÀni tÀstÀkin.

Vierailija
9553/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En vaan voi uskoa ettĂ€ mulla voisi oikeasti kĂ€ydĂ€ sellainen mĂ€ihĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ ettĂ€ sĂ€kin saattaisit pitÀÀ musta. Vaikka siltĂ€ se vĂ€hĂ€n kyllĂ€ nyt uhkaavasti vaikuttaa 💛

Vierailija
9554/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenteesi ei.

Vierailija
9555/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SilmĂ€ silmĂ€stĂ€ ja sitĂ€ rataa. ErĂ€s eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensĂ€ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hĂ€nen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvĂ€ lehmĂ€. 

Ei ole mitÀÀn tulevaa miestĂ€. 

Vierailija
9556/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SilmĂ€ silmĂ€stĂ€ ja sitĂ€ rataa. ErĂ€s eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensĂ€ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hĂ€nen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvĂ€ lehmĂ€. 

Hah mullapa ei ole mitÀÀn salattavaa. 

Vierailija
9557/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đŸ„°

Jonkun vartija-pervon viesti. 😬

Ihan kassalla oon yleensÀ

Vierailija
9558/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sulle vain eskapismia?

Olenko mÀ sulle?

Vierailija
9559/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jo aika pÀÀttÀÀ kahden vuoden hiljaisuus?

Heti kun haluat 

SinÀhÀn se sitÀ hiljaisuutta pidÀt. Voisitko jo avautua?

Vierailija
9560/12087 |
19.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni