Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas E, tulen aina rakastamaan sinua. Olit suurin rakkauteni ja tÀhÀn asti voimakkain rakastumisen kohteeni. Rukoilen Jumalaa, ettÀ meidÀn johdatetaan vielÀ yhteen, avioliittoon. Juuri nyt tilanne vaikuttaa mahdottomalta, mutta mikÀÀn ei ole Jumalalle mahdotonta. LÀmpimin ajatuksin ja tuntein.
Ihana. Naiselle vai miehelle?
Miehelle naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Olis kaivatulle muutamia kysymyksiÀ.
Shoot
Kai tÀmÀ pitÀÀ kÀsitellÀ nÀin: Kaikki ideat vain paperille, itku ja kaappiin ja se oli siinÀ. Ei tÀstÀ mitÀÀn tule, mutta jotenkin minÀ puran tÀmÀn mielikuvitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni jÀtti aamulÀÀkkeet ottamati?
Aika moni viesteistÀ pÀÀtellen. Tai sitten yksi sekoilee urakalla
Vierailija kirjoitti:
Ja ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.
Kieli lokeroi aina synnyttÀmÀllÀ tiettyjÀ mielikuvallisia kategorioita ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đđđ„č oot niin komee ja söpö ja kaikkea sellaista mitĂ€ en tiennyt olevan olemassa.
:D
Hei ei oo mikÀÀn naurun asia đ€
Pokka pitÀÀ siis. =]
Pakko myöntÀÀ, ettÀ totesin ÀÀneen v t u n idiootti kun luin tuon viestin. Huokaisin ja totesin. VÀÀntÀjien on pakko vÀÀntÀÀ. Lokero yhyhy, hÀnelle kun kaikki on vaan tasaista massaa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?
Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.
Mun kaivattu suuttui totuudesta kun hÀnelle esitettiin epÀmieluisa asia epÀmieluisalla tavalla.
Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Timolta halit.
đ
Vierailija kirjoitti:
Kai tÀmÀ pitÀÀ kÀsitellÀ nÀin: Kaikki ideat vain paperille, itku ja kaappiin ja se oli siinÀ. Ei tÀstÀ mitÀÀn tule, mutta jotenkin minÀ puran tÀmÀn mielikuvitukseni.
Millaiset ideat?
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ on jo yli kymmenen vuotta. MeistÀ olis voinut tullakin jotain ellei sitÀ casea olisi hoidettu niin huonosti. Suoraan sanoen siinÀ meni kaikki luottamus. Surullista.
NiinpÀ. Noin sivusta sanoisin ettÀ jos pyörii yhÀ mielessÀ niin ehkÀ voit itsekin kokeilla jotain yllÀttÀvÀmpÀÀ reittiÀ. Tuskin pahemmaksi menee vaikka mistÀ minÀ tiedÀn. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
Ei oo kÀyny. On ihana ja luotettava mies. Ja todella romanttinen.
No, jos hĂ€neen kerta voi luottaa niin eihĂ€n sulla ongelmaa ole đ
Delulu se on tai luultavasti trolli.
Mutta tiedÀn mÀ oikeastikin pari tapausta jossa nainen on kuvitellut noin, vaikka se mies ei ole ollut mikÀÀn hottis ei
No, tottakai "profiloija" tietÀÀ. Jepjep đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đđđ„č oot niin komee ja söpö ja kaikkea sellaista mitĂ€ en tiennyt olevan olemassa.
:D
Hei ei oo mikÀÀn naurun asia đ€
Pokka pitÀÀ siis. =]
Joo, aika usein đ vĂ€lillĂ€ ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne ovat?
No ne olis tota kivimÀki-kategoriaa. Eli kuis kauan sellaista on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.
What?
Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa.
Ei todellakaan ole mikÀÀn "perus". EhkÀ joilllekin 2010 syntyneille tunnevammaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset ideat?
Alussa ystÀviÀ, siitÀ se sitte eskaloituu.
What?
Ihan perus, eikÀ tuossa ole mitÀÀn sellaista negatiivisen latauksen sisÀltÀvÀÀ _lokerointia_ mitÀ yritÀt nyt selvÀsti maalailla.. Totta kai eri ihmiset on erilaisia ja niiden funktio elÀmÀÀsi on eri, ei ihmiset ole mitÀÀn tasaista massaa josta kaikki on sulle samaa.