Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Ootko tÀÀllÀ P
ToisinpÀin ymmÀrtÀÀ paremmin ,ettÀ kysyt P:tÀ eli P oletko tÀÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đđđ„č oot niin komee ja söpö ja kaikkea sellaista mitĂ€ en tiennyt olevan olemassa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnenko naisen energioita itsessÀni?? Eilen etÀÀntymistÀ, sitten hylÀtyksi tulemisen pelkoa ja kolmantena jÀnnitystÀ mikÀ vÀÀnsi vatsan nurin. TÀnÀÀn suurta ikÀvÀÀ ja myös kovaa pelkoa, itkuisuutta ja vÀÀntyi vatsan nurin.. wtf.
Minulle kÀvi nÀin psykoosissa, mutta eivÀt ne olleet tietenkÀÀn hÀnen, koska olin kuvitellut kaiken (tietomurto yms. joo ÀlÀ kysy enempÀÀ)
Ei pitÀisi kyllÀ psykoosia olla? Toivon olevani vain herkkÀ koska "nÀen" myös ihmisten vÀrejÀ.
Psykoosi on jotakin hallitsematonta eikÀ se rajoitu vain yksittÀisiin yksityiskohtiin eli tuskin on sitÀ.
Katselin tÀnÀÀn glitteri bling-bling paitoja, ja mietin, miteköhÀn ne sopii yhteen polkupyörÀilyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni jÀtti aamulÀÀkkeet ottamati?
LÀÀkkeet miltei tuhosivat minut. Parempi kamppailla/opetella ilman.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo aika pÀÀttÀÀ kahden vuoden hiljaisuus?
Ehdottomasti! Tulet vaan jutulle.
Olis kaivatulle muutamia kysymyksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ on jo yli kymmenen vuotta. MeistÀ olis voinut tullakin jotain ellei sitÀ casea olisi hoidettu niin huonosti. Suoraan sanoen siinÀ meni kaikki luottamus. Surullista.
MistÀ on yli kymmenen vuotta?
YllÀttÀvÀstÀ lÀhentymisestÀ. Jonka jÀlkeen hÀn kÀyttÀytyi tÀysin kÀsittÀmÀttömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ kun muistutit. Taas on verenpainelÀÀke ottamatta. Sain jo kolmekymppisenÀ lÀÀkkeet. Sukuvika.
Vierailija kirjoitti:
LÀmpenisitkö vielÀ, mun silti vÀhÀn kutkuttaa
EthÀn sÀ oo ees kokeillut lÀmmittÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀtkö, missÀ on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tÀssÀ testissÀ kaikki 7 oikein
Klitoris, emÀttimen aukko, sisÀiset hÀpyhuulet... Vulvalla on monta osaa, mutta tiedÀtkö todella niiden sijainnin? Se selvitetÀÀn nyt. https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008024462.html
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Lopeta jo
Lopeta itse. MinÀ haluan noita - tÀmÀ ei minulta - viestejÀ lisÀÀ.
No menkÀÀ johonkin muuhun ketjuun jankuttamaan sitÀ. KetÀÀn ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đđđ„č oot niin komee ja söpö ja kaikkea sellaista mitĂ€ en tiennyt olevan olemassa.
:D
Hei ei oo mikÀÀn naurun asia đ€
Paitsi ettÀ niin, siinhÀn sanottiin ettei tulis
VÀhÀn jo ihmettelinkin
SiispÀ paluu todellisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietÀÀ, miksi tÀnÀÀn on tullut lankaan normaalia enemmÀn matskua !
MinÀkin tiedÀn. ErÀÀllÀ henkilöllÀ pakko-oireet syveni niin ettÀ sen piti joka viestiin sanoa ettÀ ei hÀneltÀ.
Ei minulta nĂ€mĂ€đ
Joku trollaa 'EI MINULTA TĂMĂ' JATKUVASTI. OgE ei laittanut. SinĂ€ nobody olet itse trolli, joka đhanduja pilaillen laittaa. Tunnusta.
Oletteko aikuisia ihmisiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Otin kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ on jo yli kymmenen vuotta. MeistÀ olis voinut tullakin jotain ellei sitÀ casea olisi hoidettu niin huonosti. Suoraan sanoen siinÀ meni kaikki luottamus. Surullista.
MistÀ on yli kymmenen vuotta?
YllÀttÀvÀstÀ lÀhentymisestÀ. Jonka jÀlkeen hÀn kÀyttÀytyi tÀysin kÀsittÀmÀttömÀsti.
Ei mulle, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
Ei oo kÀyny. On ihana ja luotettava mies. Ja todella romanttinen.
NiinhĂ€n sĂ€ luulet đ€Łđ
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jo aika pÀÀttÀÀ kahden vuoden hiljaisuus?
Heti kun haluat
NÀhtiinkö lounaan merkeissÀ?