Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?
Luulin mitÀ luulin. Luulin ettÀ suutuit totuudesta.
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ on jo yli kymmenen vuotta. MeistÀ olis voinut tullakin jotain ellei sitÀ casea olisi hoidettu niin huonosti. Suoraan sanoen siinÀ meni kaikki luottamus. Surullista.
Kiva kun tunnistat omankin osuutesi.
Onnistuisikohan, jos oltaisiin kaivatun kanssa aluksi hyviÀ ystÀviÀ, vaikka tunteitakin olisi paljon pelissÀ. Noin teoriassa?
'Jos joku peruu, hÀn yleensÀ ehdottaa jatkoa. Jos ei niin...'
'Ei minultađ'
OgE moi..
Joku nyt pilailee hurjasti laittamalla
koko ajan handuja. Minulta ei todellakaan
tulleet nuo handut.. đ
(HĂ€n tehtailee niitĂ€ kuin psyk00sissa. đ€)
//
Psykop4atin peruspsylologiaa. HĂ€n
pumppaa minulta reaktiota,
koska saa siten > ja vain siten minulta =
obsessioidoliltaan huomiota. HĂ€n kadehtii
> haluaa siksi mustamaalata imagoani.
Ei kenellÀkÀÀn olisi K:lle asiaa?
Vierailija kirjoitti:
En kommentoinut niin aktiivisesti kuin ehkÀ luulet.
Huomasin ettÀ et kommentoinut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko? Ja kuinka monta kerrosta alas haluaisit lÀhteÀ kanssani? KÀvin siellÀ jo. Alitajunnan syövereissÀ. Mielikuvituksen, tietoisuuden ja todellisuuden rajamailla, yhtymiskohdassa. Matkalla, josta et osaa uneksia. Nyt on pimeÀ. Nyt on talvi, tuloilla. Saisinko tÀstÀ matkasta tÀllÀ kertaa elÀvÀisemmÀn? Toden. Koodin valmiiksi todellisuuden rajoja rikkovaksi elÀmykseksi.
Tai jotain sinnepÀin.
Haluaisin
Tunnisteenikin jÀlkeen?
Oliko tunniste e? Ei varmaan viittaa nimeen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Mun on pakko myöntÀÀ, ettÀ mÀ en ymmÀrrÀ ihmisiÀ, jotka kykenevÀt lokeroimaan ihmisiÀ ja ihmissuhteita tÀllÀ tavalla.
Voi vitsi, miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đđđ„č oot niin komee ja söpö ja kaikkea sellaista mitĂ€ en tiennyt olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan lopettaa tÀmÀn tÀhÀn. EihÀn tÀmÀ johda mihinkÀÀn. Olisi ollut kiva jakaa se sisÀinen maailma, se matka...
Ei voi mitÀÀn.
MitÀ voin tehdÀ?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisikohan, jos oltaisiin kaivatun kanssa aluksi hyviÀ ystÀviÀ, vaikka tunteitakin olisi paljon pelissÀ. Noin teoriassa?
TÀtÀ toivoisin itse.
LÀmpenisitkö vielÀ, mun silti vÀhÀn kutkuttaa
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ on jo yli kymmenen vuotta. MeistÀ olis voinut tullakin jotain ellei sitÀ casea olisi hoidettu niin huonosti. Suoraan sanoen siinÀ meni kaikki luottamus. Surullista.
MistÀ on yli kymmenen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
En yhtÀÀn mitÀÀn kun et tule milliÀkÀÀn vastaan. Turha lÀhteÀ merta edemmÀs kalaan kun ympÀrillÀ on myös ihmisiÀ, jotka nÀyttÀÀ selkeÀsti, ettÀ ne haluaa olla mun lÀhellÀ.
Viisasta. Tohon tÀytys itsekin pyrkiÀ.
Kuinka moni jÀtti aamulÀÀkkeet ottamati?