Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
MÀkÀÀn en vaadi mitÀÀn, muuta kuin seksiÀ. Voidaan ohittaa kaikki muut hömpötykset.
Aika raskaat vaatimukset teillÀ ja ehkÀ vÀhÀn nurinkuriset. Kuunteletko miltÀ kuulostat, vaadit seksiÀ toiselta.
Harvoin seksi syntyy siihen hyppÀÀmÀllÀ, paitsi maksullisten palveluntarjoajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ mietin sua tosi paljon.
MĂ€ mietin millaista seksi olisi, en muuta
HyvÀ ettÀ mÀÀrittelet selkeÀt rajat. Eri
Joo en mÀ mitÀÀn suhdetta kaipaa. Seksisuhdetta kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa suoraan mitÀ kaipaa. SÀÀstÀÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
SitÀ avaussiirtoa on kyllÀ mietittÀvÀ tarkkaan, ettÀ kaikki tulisi todeksi, eikÀ tulisi mattia tai pattia.
Huoh, tÀmÀ kun olisi totta eikÀ harhaa hÀilyvÀÀ..
...t eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀkÀÀn en vaadi mitÀÀn, muuta kuin seksiÀ. Voidaan ohittaa kaikki muut hömpötykset.
Aika raskaat vaatimukset teillÀ ja ehkÀ vÀhÀn nurinkuriset. Kuunteletko miltÀ kuulostat, vaadit seksiÀ toiselta.
Harvoin seksi syntyy siihen hyppÀÀmÀllÀ, paitsi maksullisten palveluntarjoajien kanssa.
Puhu vaan omasta puolestas. SeksiÀ voi tihkua silmÀnrÀpÀyksessÀ. Mulla on syntynyt kuule, ihan pelkÀstÀ flirttailuista mun vakkari seksisuhteet. EnkÀ etsi muuta. Samalla taajuudella olevia ihmisiÀ löytyy paljon. Mut onni ettet tietysti ole törmÀnnyt moisiin, jos et sellaista juttua etsi. Huonosti kÀvis. Ja kyllÀ, kyllÀ siihen seksiin hypÀtÀÀn, muiden hömpötysten yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa suoraan mitÀ kaipaa. SÀÀstÀÀ aikaa.
No niin olen kertonutkin.
Fatimalle terkut! SÀhköpyörÀ kulkee liukkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ mĂ€ sitĂ€kin mietin. En pelkÀÀ, et olisi huonoa. JĂ€nnittĂ€is varmaan alkuun, mut sitten olisikin kiihkeetĂ€ ja herkkÀÀ. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestas. SeksiÀ voi tihkua silmÀnrÀpÀyksessÀ. Mulla on syntynyt kuule, ihan pelkÀstÀ flirttailuista mun vakkari seksisuhteet. EnkÀ etsi muuta. Samalla taajuudella olevia ihmisiÀ löytyy paljon. Mut onni ettet tietysti ole törmÀnnyt moisiin, jos et sellaista juttua etsi. Huonosti kÀvis. Ja kyllÀ, kyllÀ siihen seksiin hypÀtÀÀn, muiden hömpötysten yli.
Meinaat hypÀtÀ siihen tÀÀllÀ jaarittelemalla. EikÀ kiinnosta suhteesi, turhaan selostat niiden syntyÀ seikkaperÀisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kans ei voi toimia oikein. Jos ei toimi, on passiivinen eikÀ osioita kiinnostusta. Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle. Paras olomuoto olisi olla kuollut.
Tuo on kyllÀ liioittelua. Sivu
ElÀtkö kenties elÀmÀÀni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ mitÀÀn hyvĂ€npĂ€ivĂ€ntoivotuksia kaipaa, mĂ€ niistĂ€ syty. Munaa kehiin nyt đđ€©đ„
Sen munan tarttis sit olla iso kans.
Typerys
Me tavattiin ekan kerran helmikuussa 2024. Jos olisin silloin tiennyt millainen (suloinen) riesa sinusta tulee mun mielenrauhalleni, olisin kipittÀnyt jatkossa eri osoitteeseen. Vaan minkÀs teet, typerÀstÀ pÀÀstÀ jne. vaikka ei olla edes nÀhty aikoihin.
KyllÀ mÀ tÀstÀ yli pÀÀsen, mutta aikataulu voisi olla hoppuisampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sua Prisman ovilla klo 04:10 aamuyöstÀ
Pukeudu lÀmpimÀsti. Aukeaa vasta klo 8.
Oma Prisma on harmi kyllÀ auki 24/7. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mun öklöttÀÀ jos nĂ€en edes housujen lĂ€pi, ettĂ€ miehellĂ€ on munaa liikaa đ€ź
KETĂĂN ei kiinnosta sun kullipreferessit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaadi mitÀÀn.
Kaivatun nÀkeminen silloin tÀllöin riittÀisi. Odotuksia ja vaateita hÀntÀ kohtaan ei ole. HÀn vain.
Olet vÀhÀÀn tyytyvÀinen. Ehket ihan hirveÀsti hÀnen seuraansa sitten tarvitse.
Olen hÀnen seurassaan onnellisimmillani.
Puhutko irl-olemisesta?
Rakas E, tulen aina rakastamaan sinua. Olit suurin rakkauteni ja tÀhÀn asti voimakkain rakastumisen kohteeni. Rukoilen Jumalaa, ettÀ meidÀn johdatetaan vielÀ yhteen, avioliittoon. Juuri nyt tilanne vaikuttaa mahdottomalta, mutta mikÀÀn ei ole Jumalalle mahdotonta. LÀmpimin ajatuksin ja tuntein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaadi mitÀÀn.
Kaivatun nÀkeminen silloin tÀllöin riittÀisi. Odotuksia ja vaateita hÀntÀ kohtaan ei ole. HÀn vain.
Olet vÀhÀÀn tyytyvÀinen. Ehket ihan hirveÀsti hÀnen seuraansa sitten tarvitse.
Puhutko irl-olemisesta?
Joo