Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀÀ ilmoittaa "ei minulta" viestit xD
tĂ€mĂ€kÀÀn ei minultađ
Ei original handu.
Kuinka monta handua jo trollaa?
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteellisten terkkujen saaminen edellyttÀis sitÀ, ettÀ on jo ollut varsin lÀheiset ja intiimit vÀlit. EihÀn sitÀ muuten pysty kÀyttÀmÀÀn sellaisia tunnisteita, ettÀ vain kaksi ihmistÀ ne tietÀÀ.
MinÀ en ainakaan tunne teitÀ jotka ketjussa kÀytte. NÀkijÀ
Eikö sun pitÀis nÀhdÀ vilauksia meistÀ?
No juu ei pidÀ. Jos olet kuunnellut esimerkiksi Sofia Keitaanrantaa niin olehan hieman skeptinen kuitenkin ja ajattele itsekin asioita.
Tajusitko lukemaasi ollenkaan? Skeptisesti tuo oli kirjoitettukin. Ajattelen paljonkin. Sun ei kannata, voi alkaa pÀÀtÀ sÀrkeÀ.
Ei jote
Ja aivan totaalisen puhalla myös olet.
Vierailija kirjoitti:
Saksitaanko?
Mieluummin strÀppÀillÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Damn if you love me, damn if you don't, God I hope it wasn't me standing in this shoes. Damn if you don't need me, damn if you do....
PÀÀttÀmisen vaikeus. Olla vai eikö? Rupea savolaiseksi, helpottaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ mitÀÀn hyvĂ€npĂ€ivĂ€ntoivotuksia kaipaa, mĂ€ niistĂ€ syty. Munaa kehiin nyt đđ€©đ„
No ei tÀssÀ kuule ittellÀkÀÀn alapÀÀssÀ mitÀÀn tapahdu ellei nÀhdÀ. SiitÀ innostuminen ja ei nÀitÀ "huomenta murmeli-purmeli-pöpöliini" -viestejÀ enempÀÀ.
MennÀÀnkö pussikaljalle đ€€
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vĂ€hĂ€n sua skottimies, olet paras suutelija joka mulla on ollut đ
S-nainen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jalat?
Kaipaa lepoa. Perjantain skippaaminen olis jÀrkevÀÀ.
Voin hieroa sun jalkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteellisten terkkujen saaminen edellyttÀis sitÀ, ettÀ on jo ollut varsin lÀheiset ja intiimit vÀlit. EihÀn sitÀ muuten pysty kÀyttÀmÀÀn sellaisia tunnisteita, ettÀ vain kaksi ihmistÀ ne tietÀÀ.
MinÀ en ainakaan tunne teitÀ jotka ketjussa kÀytte. NÀkijÀ
Eikö sun pitÀis nÀhdÀ vilauksia meistÀ?
No juu ei pidÀ. Jos olet kuunnellut esimerkiksi Sofia Keitaanrantaa niin olehan hieman skeptinen kuitenkin ja ajattele itsekin asioita.
Tajusitko lukemaasi ollenkaan? Skeptisesti tuo oli kirjoitettukin. Ajattelen paljonkin. Sun ei kannata, voi alkaa
EnpÀ ole pihalla, taidat itse olla jos noin vÀitÀt ja tekstistÀ eri mieltÀ olet..
Huonot, pahasta tai vÀhintÀÀnkin tyhjyydestÀ ponnistavat miehet lÀssÀyttÀvÀt naisen joka on kosketuksissa heihin. Alkaa naamakin roikkumaan jos huonoon mieheen koskee, ja nainen menettÀÀ kokonaisvaltaisen hehkunsa.
Paras ihonhoitovinkkikin on huonojen miesten vÀlttely, ja tietysti uni, mutta jos ei pÀÀstÀ huonoja miehiÀ elÀmÀÀnsÀ niin nukkuukin paremmin.
Noissa piireissÀ tÀtÀ sinÀnsÀ itsestÀÀnselvÀÀ asiaa pitÀisi hieroa naisten naamaan mielellÀÀn viisi kertaa pÀivÀssÀ xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksitaanko?
Mieluummin strÀppÀillÀÀn.
Kumpikin onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein maistu tuo alko, luulin ettei sullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vĂ€hĂ€n sua skottimies, olet paras suutelija joka mulla on ollut đ
S-nainen??
Tuskin olen. MikÀ S-nainen?
Vierailija kirjoitti:
KylmÀ on, mutta jos sopivan paikan kerrot niin olen mukana.
Vierailija kirjoitti:
EthĂ€n vain Timoteus ole jo alkanut kasvaa heinÀÀ? đ„°
Ei latinankielisiÀ pÀÀtteitÀ kreikkalaisiin nimiin. Se on Timotheos.
Olen minÀ jo aika sammaloitunut tÀhÀn tuoliin. Jos voisi nukkua talviunta johonkin maaliskuuhun asti, niin tekisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KylmÀ on, mutta jos sopivan paikan kerrot niin olen mukana.
Ainakin kaljat pysyy sitten viileÀnÀ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
En yhtÀÀn mitÀÀn kun et tule milliÀkÀÀn vastaan. Turha lÀhteÀ merta edemmÀs kalaan kun ympÀrillÀ on myös ihmisiÀ, jotka nÀyttÀÀ selkeÀsti, ettÀ ne haluaa olla mun lÀhellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
En yhtÀÀn mitÀÀn kun et tule milliÀkÀÀn vastaan. Turha lÀhteÀ merta edemmÀs kalaan kun ympÀrillÀ on myös ihmisiÀ, jotka nÀyttÀÀ selkeÀsti, ettÀ ne haluaa olla mun lÀhellÀ.
Jotkut nÀyttÀÀ myös selvÀsti sen, etteivÀt halua olla mun lÀhellÀ. Kuten kaivattu aikoinaan teki ja ajoi tiehensÀ.
Sivusta
đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š