Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
A on ihana! MitĂ€ mĂ€ tekisinkÀÀn ilman sua đ€© pĂ€ivĂ€n pĂ€hkinĂ€!
TerveisiÀ perjantain sankarille.
Ja lompakkoloiselle, kumpikaan ei tietenkÀÀn tÀtÀ seuraa ja toinen tietÀÀkin kuka huutelee ja miksi.
Arjen sankarit kunniaan, keppiÀ hanuriin, melaa mekkoon ja kaislikossa suhisee.
TerveisiÀ myös sille ihan oikealle myyntimies mynttisen vaimolle,
Kovaa tekstiÀ ja tÀyslaidallinen.
TiedÀt kyllÀ miten toimia.
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
En yhtÀÀn mitÀÀn kun et tule milliÀkÀÀn vastaan. Turha lÀhteÀ merta edemmÀs kalaan kun ympÀrillÀ on myös ihmisiÀ, jotka nÀyttÀÀ selkeÀsti, ettÀ ne haluaa olla mun lÀhellÀ.
Jotkut nÀyttÀÀ myös selvÀsti sen, etteivÀt halua olla mun lÀhellÀ. Kuten kaivattu aikoinaan teki ja ajoi tiehensÀ.
Sivusta
Jos oot i, niin kÀsitit kaiken vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtÀÀn mitÀÀn kun et tule milliÀkÀÀn vastaan. Turha lÀhteÀ merta edemmÀs kalaan kun ympÀrillÀ on myös ihmisiÀ, jotka nÀyttÀÀ selkeÀsti, ettÀ ne haluaa olla mun lÀhellÀ.
Kerro miten olisin voinut tulla viime nÀkemiselle vastaan?
No vaikka hymyillÀ yhden (1) kerran. Olen itse tehnyt sen jo useasti.
En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.
YritÀ enemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nÀyttÀÀ myös selvÀsti sen, etteivÀt halua olla mun lÀhellÀ. Kuten kaivattu aikoinaan teki ja ajoi tiehensÀ.
Sivusta
Jos oot i, niin kÀsitit kaiken vÀÀrin.
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đ„°
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ÀidiltÀ neuvoja mitÀ tehdÀ.
Onko hÀn vielÀ tavoitettavissa?
Vierailija kirjoitti:
Jepjep
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on samanlainen, ja minÀkin tyhmÀ lankesin.
Feikki jepjep jepitti just jepittelijĂ€n đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đ„°
Toi viittaa kyllÀ useampaan syöjÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ÀidiltÀ neuvoja mitÀ tehdÀ.
Ei kannata. Vanhemman polven naisten neuvot on luokkaa "leiki vaikeasti tavoiteltavaa" ja niillÀ saa vaan asiat vielÀ pahemmin solmuun.
t. kokemus
Taidan tietÀÀ, miksi tÀnÀÀn on tullut lankaan normaalia enemmÀn matskua !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
Ei oo kÀyny. On ihana ja luotettava mies. Ja todella romanttinen.
Tulisitpa tuosta ovesta sisÀÀn, vaikka murtaen.
Ei đ€