Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (4664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
SyntymÀvuodet, sinun ja kaivatun?
Kaivatun 1979
HyvÀ vuosi, mikÀ sun?
Vierailija kirjoitti:
Noh, kaivattu oli hoikka kun pajunvitsa kun tavattiin, mutta eihÀn se nyt ihmistÀ muuta vaikka olisi lihonut.
Ja kilojensa kertymisen et jÀlkeenkÀÀn et kelpaa hÀnelle. Oletko ikinÀ pysÀhtynyt miettimÀÀn miksi niin moni muu kelpaa hÀnelle ennemmin kuin sÀ. Kannattais.
Voitit. Luovutan oikein byrokratian kautta ensi viikolla. ĂlĂ€ huoli, en kerro mitÀÀn oleellista ja olen myötĂ€mielinen, kaikki kortit kÀÀnnetty ja poistun valoista.
Gallup. MissÀ tilanteessa kaivattu tuli mieleen tÀnÀÀn?
Vastaan ite eka: hÀn tuli mieleen, koska olin paikassa missÀ nÀin hÀnet viimeksi. Ajoin myös vÀhÀn hÀnen suuntaansa tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kaivattu oli hoikka kun pajunvitsa kun tavattiin, mutta eihÀn se nyt ihmistÀ muuta vaikka olisi lihonut.
Ja kilojensa kertymisen et jÀlkeenkÀÀn et kelpaa hÀnelle. Oletko ikinÀ pysÀhtynyt miettimÀÀn miksi niin moni muu kelpaa hÀnelle ennemmin kuin sÀ. Kannattais.
No jopas oli kommentti đČđ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haasteena tÀnÀÀn:
Laita tunniste kaivatullesi.
Valkoinen, hiekka ja musta
Vierailija kirjoitti:
Voitit. Luovutan oikein byrokratian kautta ensi viikolla. ĂlĂ€ huoli, en kerro mitÀÀn oleellista ja olen myötĂ€mielinen, kaikki kortit kÀÀnnetty ja poistun valoista.
Onnea valitsemallasi tiellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas oli kommentti đČđ sivusta
Jollakin vÀhÀn vaikeaa, tÀytyy kostaa muille. SÀÀlittÀvÀÀ.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vastaan ite eka: hÀn tuli mieleen, koska olin paikassa missÀ nÀin hÀnet viimeksi. Ajoin myös vÀhÀn hÀnen suuntaansa tÀnÀÀn.
Muistutteli itse itsestÀÀn wa : ssa
Vierailija kirjoitti:
Heti aamulla, ettÀ nÀenkö ja milloin nÀen ja tuleeko juttelemaan vahtivuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua T. /L.
MinÀkin sinua, syvÀsti. Tuleva vaimoni L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua T. /L.
MinÀkin sinua, syvÀsti. Tuleva vaimoni L.
Juu ei-Linda.
Vierailija kirjoitti:
Lankeaisin sinuun mielihyvin.
= +Laukeaisit ?
Miten jaksatte kuvitella ettÀ juuri teitÀ kaivataan. Vaikka joku kaipaisi teitÀ niin tuskin tÀssÀ sitÀ tekee. TÀmÀ on mt tapauksien kirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksatte kuvitella ettÀ juuri teitÀ kaivataan. Vaikka joku kaipaisi teitÀ niin tuskin tÀssÀ sitÀ tekee. TÀmÀ on mt tapauksien kirjoittelua.
MiltÀ osastolta kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Joku alapeukuttaa kaikki viestit. Miksi?
Se on ankeuttajan duuni.
sivu
Ei, sori