Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (4664)

Vierailija
3981/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

God morgon min favorit, medelĂ„lders snygga fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors 💕 

Saknar dig i regnet.

Ja en bra dag😚

Vierailija
3982/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuttuakin tutumpi kuvio. Mies tulee epÀvarmaksi. Kuvittelee epÀvarmuuksissaan ettÀ on yhtÀkkiÀ ok satuttaa ja alkaa sekoilla muiden naisten kanssa. Ei enÀÀ ikinÀ tÀtÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta raksu 😚 

Vierailija
3984/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HĂ€mmensit mua eilen kahteen otteeseen. Ja sain kiinni mistĂ€ se tuli. Sun egosta. Nyt se sit tapahtuu, sun egon kuolema. Toivon sulle voimia ja ettĂ€ kĂ€ytĂ€t sen ajan hyvin, todella kohtaat sun ongelmat ja löydĂ€t tien sun tunteisiin, herkkyyteen ja muutokseen. EttĂ€ jonain pĂ€ivĂ€nĂ€, saat kokea sen miltĂ€ tuntuu, kun uskaltaa rakastaa, vaikka se pelottaa saatanasti. MiltĂ€ tuntuu kun uskaltaa vastaanottaa rakkautta, vaikka pelottaa saatanasti. SĂ€ olet ansainnut sen. Mutta vasta kun itse uskot sen, ja kohtaat ne sun tunteet..vasta sitten pystyt siihen. Se prosessi hajottaa. Tunnelin pÀÀssĂ€ on valoa- mut mĂ€ en tule olemaan siellĂ€. TiedĂ€ kuitenkin, ettĂ€ mĂ€ nĂ€in ja nĂ€en sut. Sulla oli sun tehtĂ€vĂ€ mun elĂ€mĂ€ssĂ€ ja mulla mun tehtĂ€vĂ€ sun elĂ€mĂ€ssĂ€. 

Vierailija
3985/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanalle blondille pusu 😘

Vierailija
3986/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HĂ€mmensit mua eilen kahteen otteeseen. Ja sain kiinni mistĂ€ se tuli. Sun egosta. Nyt se sit tapahtuu, sun egon kuolema. Toivon sulle voimia ja ettĂ€ kĂ€ytĂ€t sen ajan hyvin, todella kohtaat sun ongelmat ja löydĂ€t tien sun tunteisiin, herkkyyteen ja muutokseen. EttĂ€ jonain pĂ€ivĂ€nĂ€, saat kokea sen miltĂ€ tuntuu, kun uskaltaa rakastaa, vaikka se pelottaa saatanasti. MiltĂ€ tuntuu kun uskaltaa vastaanottaa rakkautta, vaikka pelottaa saatanasti. SĂ€ olet ansainnut sen. Mutta vasta kun itse uskot sen, ja kohtaat ne sun tunteet..vasta sitten pystyt siihen. Se prosessi hajottaa. Tunnelin pÀÀssĂ€ on valoa- mut mĂ€ en tule olemaan siellĂ€. TiedĂ€ kuitenkin, ettĂ€ mĂ€ nĂ€in ja nĂ€en sut. Sulla oli sun tehtĂ€vĂ€ mun elĂ€mĂ€ssĂ€ ja mulla mun tehtĂ€vĂ€ sun elĂ€mĂ€ssĂ€. 

MikÀ homma ja kenelle? Oletan tapahtuneen irl?

Vierailija
3987/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pusuja mulle đŸ„°

Tuu ulos seikkaileen

Vierailija
3988/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ ihmeen egon kuolema?

Vierailija
3989/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ todella on toisinaan hÀmmentÀvÀ palsta, mutta hyvÀ osoitus siitÀ, miten samat teemat pyörivÀt samoihin aikoihin monien ihmisten elÀmÀssÀ ja puheissa.

Vierailija
3990/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa pĂ€ivÀÀ naiselle. En tiedĂ€ mitĂ€ minusta haluat vai haluatko enÀÀ mitÀÀn, mutta tunne sĂ€ilyy aina ja positiiviset ajatukset sinusta.

👁🗹👁🗹

Vierailija
3991/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ todella on toisinaan hÀmmentÀvÀ palsta, mutta hyvÀ osoitus siitÀ, miten samat teemat pyörivÀt samoihin aikoihin monien ihmisten elÀmÀssÀ ja puheissa.

HÀmmentÀvÀ on kevyesti ilmaistu. Muutama kysymys ja asiaa aletaan vÀÀristelemÀÀn, muuttamaan ja tulkitsemaan omalla tavallaan. Usein pÀin mÀntyÀ. Kuvailisin varsin raskas henkiseksi palstaksi, josta puuttuu pÀÀosin otsikon mukaiset viestit !

Vierailija
3992/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta olet ja tulet olemaan mitĂ€ tĂ€ssĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ on tullut vastaan. Yhteyden saat jos sitĂ€ tahdot. 

Ps. Ihan yhtĂ€ hyvĂ€ltĂ€ nĂ€ytĂ€t minun silmissĂ€ni aina. 

Naiselle jonka nĂ€in pari kuukautta sitten viimeksi. 

Jos olisit se oikea kaivattu, miten yhteyden saa?

Millainen se nainen oli, eli hiusten vĂ€ri ym. tuntomerkkejĂ€? 

Vierailija
3993/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa pĂ€ivÀÀ naiselle. En tiedĂ€ mitĂ€ minusta haluat vai haluatko enÀÀ mitÀÀn, mutta tunne sĂ€ilyy aina ja positiiviset ajatukset sinusta.

👁🗹👁🗹

SinĂ€ se et halua mitÀÀn. 

Vierailija
3994/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko Panomies ;) ?

Vierailija
3995/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaat valkoisen mustaksi.SinÀ pelkÀÀt ja pyrit ajatuksissasi kÀÀntÀmÀÀn asian pÀinvastaiseksi.

Vierailija
3996/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Panomies ;) ?

Olen sielun peili. Hellalle hellÀ, rajulle raju, kovalle kova, epÀvarmalle epÀvarma, ujolle ujo jne...

Vierailija
3997/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

P, rypytetyt trikoot sopisi sulle ;)

Vierailija
3998/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ homma ja kenelle? Oletan tapahtuneen irl?

Irl miehelle

Vierailija
3999/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P, rypytetyt trikoot sopisi sulle ;)

PrööttistĂ€. 

Vierailija
4000/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset