Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4664)
Tuttuakin tutumpi kuvio. Mies tulee epÀvarmaksi. Kuvittelee epÀvarmuuksissaan ettÀ on yhtÀkkiÀ ok satuttaa ja alkaa sekoilla muiden naisten kanssa. Ei enÀÀ ikinÀ tÀtÀ.
HÀmmensit mua eilen kahteen otteeseen. Ja sain kiinni mistÀ se tuli. Sun egosta. Nyt se sit tapahtuu, sun egon kuolema. Toivon sulle voimia ja ettÀ kÀytÀt sen ajan hyvin, todella kohtaat sun ongelmat ja löydÀt tien sun tunteisiin, herkkyyteen ja muutokseen. EttÀ jonain pÀivÀnÀ, saat kokea sen miltÀ tuntuu, kun uskaltaa rakastaa, vaikka se pelottaa saatanasti. MiltÀ tuntuu kun uskaltaa vastaanottaa rakkautta, vaikka pelottaa saatanasti. SÀ olet ansainnut sen. Mutta vasta kun itse uskot sen, ja kohtaat ne sun tunteet..vasta sitten pystyt siihen. Se prosessi hajottaa. Tunnelin pÀÀssÀ on valoa- mut mÀ en tule olemaan siellÀ. TiedÀ kuitenkin, ettÀ mÀ nÀin ja nÀen sut. Sulla oli sun tehtÀvÀ mun elÀmÀssÀ ja mulla mun tehtÀvÀ sun elÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
HÀmmensit mua eilen kahteen otteeseen. Ja sain kiinni mistÀ se tuli. Sun egosta. Nyt se sit tapahtuu, sun egon kuolema. Toivon sulle voimia ja ettÀ kÀytÀt sen ajan hyvin, todella kohtaat sun ongelmat ja löydÀt tien sun tunteisiin, herkkyyteen ja muutokseen. EttÀ jonain pÀivÀnÀ, saat kokea sen miltÀ tuntuu, kun uskaltaa rakastaa, vaikka se pelottaa saatanasti. MiltÀ tuntuu kun uskaltaa vastaanottaa rakkautta, vaikka pelottaa saatanasti. SÀ olet ansainnut sen. Mutta vasta kun itse uskot sen, ja kohtaat ne sun tunteet..vasta sitten pystyt siihen. Se prosessi hajottaa. Tunnelin pÀÀssÀ on valoa- mut mÀ en tule olemaan siellÀ. TiedÀ kuitenkin, ettÀ mÀ nÀin ja nÀen sut. Sulla oli sun tehtÀvÀ mun elÀmÀssÀ ja mulla mun tehtÀvÀ sun elÀmÀssÀ.
MikÀ homma ja kenelle? Oletan tapahtuneen irl?
Pusuja mulle đ„°
Tuu ulos seikkaileen
TÀÀ todella on toisinaan hÀmmentÀvÀ palsta, mutta hyvÀ osoitus siitÀ, miten samat teemat pyörivÀt samoihin aikoihin monien ihmisten elÀmÀssÀ ja puheissa.
Mukavaa pÀivÀÀ naiselle. En tiedÀ mitÀ minusta haluat vai haluatko enÀÀ mitÀÀn, mutta tunne sÀilyy aina ja positiiviset ajatukset sinusta.
đđšđđš
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ todella on toisinaan hÀmmentÀvÀ palsta, mutta hyvÀ osoitus siitÀ, miten samat teemat pyörivÀt samoihin aikoihin monien ihmisten elÀmÀssÀ ja puheissa.
HÀmmentÀvÀ on kevyesti ilmaistu. Muutama kysymys ja asiaa aletaan vÀÀristelemÀÀn, muuttamaan ja tulkitsemaan omalla tavallaan. Usein pÀin mÀntyÀ. Kuvailisin varsin raskas henkiseksi palstaksi, josta puuttuu pÀÀosin otsikon mukaiset viestit !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olet ja tulet olemaan mitÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ on tullut vastaan. Yhteyden saat jos sitÀ tahdot.
Ps. Ihan yhtÀ hyvÀltÀ nÀytÀt minun silmissÀni aina.
Naiselle jonka nÀin pari kuukautta sitten viimeksi.
Jos olisit se oikea kaivattu, miten yhteyden saa?
Millainen se nainen oli, eli hiusten vÀri ym. tuntomerkkejÀ?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa pÀivÀÀ naiselle. En tiedÀ mitÀ minusta haluat vai haluatko enÀÀ mitÀÀn, mutta tunne sÀilyy aina ja positiiviset ajatukset sinusta.
đđšđđš
SinÀ se et halua mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Maalaat valkoisen mustaksi.SinÀ pelkÀÀt ja pyrit ajatuksissasi kÀÀntÀmÀÀn asian pÀinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Panomies ;) ?
Olen sielun peili. Hellalle hellÀ, rajulle raju, kovalle kova, epÀvarmalle epÀvarma, ujolle ujo jne...
P, rypytetyt trikoot sopisi sulle ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ homma ja kenelle? Oletan tapahtuneen irl?
Irl miehelle
Vierailija kirjoitti:
P, rypytetyt trikoot sopisi sulle ;)
PrööttistÀ.
En seuraa trendejÀ, enkÀ lammasmaista pukeutumista. t:P
God morgon min favorit, medelĂ„lders snygga fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Saknar dig i regnet.
Ja en bra dagđ