Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (4664)

Vierailija
4001/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ ihmeen egon kuolema?

Se on kun kohtaat oman vajavaisuutesi ja omat ongelmasi niin, ettÀ nÀet itsesi selkeÀsti mahdollisesti ensi kertaa. NÀet sen miten olet itse aiheuttanut vÀlillisesti ja vÀlittömÀsti ne ongelmat ja vaikeudet mitÀ olet luullut toisten syyksi. Kohtaat mahdollisesti rankkoja menetyksen tunteita, surua, yksinÀisyyttÀ, tuskaa. Valtavaa ahdistusta, kun kontrollin menettÀmisen kokemus on niin ylivoimainen. Se on se hetki kun ihmistÀ todellisilta tunteilta ja yleensÀ esim haavoittuvuudelta suojellut egon kuori murtuu ja todellinen itse paljastuu. Se ei ole pÀivÀn kestÀvÀ prosessi, akuutti tuska ja kipu voi kestÀÀ esim viikon kun tuntee kirjaimellisesti sekoavansa, jos ei suostu kohtamaan sitÀ mitÀ nÀkee ja nousee pintaan. Kun ego alkaa kuolla ei ole vaihtoehtoja enÀÀ- itse on kohdattava, se itse joka on egon takana. Jokainen tarvitsee vÀhÀn egoa, egon ei ole tarkoitus kuolla kokonaan. SiitÀ tulee tietoiseksi ja alkaa nÀhdÀ milloin toimii egosta lÀhtien ja se tuntuu epÀtodelle, ei enÀÀ itselle ja totuudelle.

Kokemus on niin rankka ettÀ siinÀ vaiheessa kun spiraali alkaa, osa ihmisistÀ voi esim kÀÀntyÀ pÀihteiden puoleen tai tehdÀ muita tekoja ja ratkaisuja jotka harhauttaa mieltÀ pois, se on epÀtoivoinen tarve pitÀÀ ego ohjaksissa. Kaikki tÀllainen toiminta nÀyttÀÀ ulospÀin selkeÀsti hÀlyttÀvÀltÀ, ihmisen energia on rÀjÀhtÀvÀ, sisÀisesti vihainen, vaikka tyyni ulkokuori yrittÀisi yllÀpitÀÀ kulissia.

aika karmea kokemus mutta tarpeellinen. Itse koin egon kuoleman tĂ€nĂ€ syksynĂ€ ja se hĂ€tĂ€, hĂ€peĂ€, peiliin katsomisen aiheuttaman tuskan mÀÀrĂ€ oli aivan jĂ€rjetön. PitÀÀ olla vakaa sisin kaiken alla, ettĂ€ uskoo ettĂ€ mĂ€ selviĂ€n tĂ€stĂ€ ja mĂ€ en ole huono ihminen. MĂ€ olin vaan rakentanut itselleni liian kovat suojamuurit. Empatia itseÀÀn kohtaan- ei ole tĂ€ysin minun syyni miksi olen tĂ€llainen, mutta vastuu teoistani on vain minun, siitĂ€ huolimatta. 

tĂ€hĂ€n kokemukseen voi tarvita toista ihmistĂ€ sen kĂ€ynnistĂ€miseen. Joku joka ei suodata sanojaan siitĂ€ mitĂ€ nĂ€kee ja joka ei anna sulle armoa, ei anna sen sun egon alkaa neuvotella, selittÀÀ ja suostutella pois siitĂ€ kaiken kohtaamisen kivun piiristĂ€.  

deeppiÀ on. Loppujen lopuksi vapauttava kokemus. TyhjÀ olo voi jÀÀdÀ jÀlkeen pÀin. MitÀ mÀ olen ilman kuorta? Miten mÀ oikeasti voin? TiedÀnkö mÀ edes kuka mÀ olen ilman suojamuureja?

en nyt sano ettĂ€ kaikkien ongelmaisten kannattaisi tuota kokemusta tavoitella. Jos elÀÀ onnellisena egoon paeten niin anti mennĂ€. Monesti toi kokemus vaan voi tulla siinĂ€ vaiheessa kun ei pysty enÀÀ pakenemaan. 

Vierailija
4002/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ todella on toisinaan hÀmmentÀvÀ palsta, mutta hyvÀ osoitus siitÀ, miten samat teemat pyörivÀt samoihin aikoihin monien ihmisten elÀmÀssÀ ja puheissa.

Oon huomannut saman aiemmin :)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun kuvas haihtui tuoksusi lailla.Kohta on jo muistoja vailla.KylmÀ niin kuin marraskuu on ilman sua mun sydÀmein.Sinne ei ei koskaan ei valo pÀÀse auringon.

Vierailija
4004/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitettu nettivinkki poliisille viestiketjusta

hÀiriköintiÀ, kiusaamista yms.

yllÀpito kyvytön puuttumaan asiaan

👋

Vierailija
4005/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta. Olet ajatuksissa.

4006/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olispa kesĂ€ 😍 

Vierailija
4007/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Auto oli pojalla lainassa ja nyt tÀÀllĂ€ on vahva lemmen tuoksu😊

Vierailija
4008/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nii voisin vainota kaivattuja paremmin jos ois kesĂ€ đŸ€©

Siis jos sattumalta nÀkyisi ;)

Vierailija
4009/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Laitettu nettivinkki poliisille viestiketjusta

hÀiriköintiÀ, kiusaamista yms.

yllÀpito kyvytön puuttumaan asiaan

👋'

Huomenta, racas assarihandu!

Egon kuolema, valaistuminen,

henkiselle polulle pysyvÀsti siirtyminen:

jo 21-vuotiaana. Tekstit eivÀt minulta.

4010/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii voisin vainota kaivattuja paremmin jos ois kesĂ€ đŸ€©

Siis jos sattumalta nÀkyisi ;)

Ei mitÀÀ sattumalta, sovittiin viimeksi, ettĂ€ kesĂ€llĂ€ nĂ€kyy taas 😎

Vierailija
4011/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀÀn vaan vÀÀriĂ€ ihmisiĂ€ sattumalta. đŸ„Č

Vierailija
4012/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kelpaisinpa edes ovimatoksi.

Vierailija
4013/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Good morning miss Mystic 😘

Vierailija
4014/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning miss Mystic 😘

Se on mun.

Vierailija
4015/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Make rakasđŸ˜˜đŸ˜˜đŸ˜˜đŸ˜˜đŸ„°

Vierailija
4016/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
4017/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀ ihmeen egon kuolema?

Se on kun kohtaat oman vajavaisuutesi ja omat ongelmasi niin, ettÀ nÀet itsesi selkeÀsti mahdollisesti ensi kertaa. NÀet sen miten olet itse aiheuttanut vÀlillisesti ja vÀlittömÀsti ne ongelmat ja vaikeudet mitÀ olet luullut toisten syyksi. Kohtaat mahdollisesti rankkoja menetyksen tunteita, surua, yksinÀisyyttÀ, tuskaa. Valtavaa ahdistusta, kun kontrollin menettÀmisen kokemus on niin ylivoimainen. Se on se hetki kun ihmistÀ todellisilta tunteilta ja yleensÀ esim haavoittuvuudelta suojellut egon kuori murtuu ja todellinen itse paljastuu. Se ei ole pÀivÀn kestÀvÀ prosessi, akuutti tuska ja kipu voi kestÀÀ esim viikon kun tuntee kirjaimellisesti sekoavansa, jos ei suostu kohtamaan sitÀ mitÀ nÀkee ja nousee pintaan. Kun ego alkaa kuolla ei ole vaihtoehtoja enÀÀ- itse on kohdattava, se itse joka on egon takana. Jokainen tarvitsee vÀhÀn egoa, egon ei ole tark

Kuulostaa kyökkipsykologialta, mutta ymmÀrrÀn pointin. Jos selittÀÀ omat vÀÀrÀt tekonsa toisten toiminnalla, on aika vahvat defenssit pÀÀllÀ. En tosin usko, ettÀ sellaiset kovin helposti murtuvat, kun ihminen suojelee itseÀÀn.

Vierailija
4018/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto oli pojalla lainassa ja nyt tÀÀllĂ€ on vahva lemmen tuoksu😊

😃 Unohti tuulettaa.

Vierailija
4019/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tavoittelemani henkilö pitĂ€ytyy valinnassaan, se on hĂ€nelle paras valinta tai ainakin se, jossa hĂ€n pitĂ€ytyy. TĂ€mĂ€n ymmĂ€rtĂ€miseen on mennyt monta vuotta. 😃

Vierailija
4020/4664 |
13.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi kinuta sellaisen perÀÀn, joka ei kinua minun perÀÀni? (Ajatusharjoituksia)