Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ M, sinÀ vain.
L
Olen kahdesti elÀmÀssÀni ollut ihastunut johonkin M:ÀÀn, ja molemmat ihan hirveitÀ virheitÀ.
Aha. MinĂ€ en ihastu juuri koskaan. Mutta M đ
L
En mÀkÀÀn ihastu juuri koskaan :D Molemmat M:t vaan oli ihan kuseja ja virheitÀ jotka olisi pitÀnyt jÀttÀÀ vÀlistÀ _kokonaan_
Ihan vaan, jos joku itseensÀ rakastunut M luulisi ettÀ minÀ tÀÀllÀ edelleen kaipaisin. Niin en tod!
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn olisi aika lopettaa.
Olisi. Nykyisin menen nukkumaankin jo 22.45. Ei ole ketjuriippuvuutta, joka pakottaisi odottamaan, josko kuitenkin. MEitÀ ei enÀÀ ole.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinua pÀÀsee halaamaan?
Helpommin kuin Àiti Ammaa. LÀhestyy vaan rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Aivan hurahtaneita minuun löytyy, mut en tykkÀÀ aidosti takaisin yhdestÀkÀÀn. SeksistÀ tykkÀÀn. Ja heitÀn pois. SiinÀpÀ se. Eli loppuelÀmÀn projekti meikÀlÀiselle.
MÀ en lÀhde seksiin miehen kanssa, joka on selvÀsti aivan hurahtanut ja mÀ en.
Olen empaattinen softie!
Vierailija kirjoitti:
Kerroin itselleni totuuden. Odotan sinulta viestiÀ mutta sitÀ ei tule. Niin pienestÀ!
Lohduttaudun ajatuksella ettÀ jos olisimme aloittaneet jotain ja olisi tullut pienikin riita jolloin suutut, olisin ollut kipeÀssÀ tilanteessa. NÀmÀ kaikki tunteet olisivat moninkertaisia ja enemmÀnkin.
Miten ehdinkin ihastua nÀin paljon lyhyessÀ ajassa. Avasin sinulle sydÀmeni. EhkÀ siksi.
naiselle
Mulle et ole avannut muuta kuin housun sepaluksen valmiiks.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin itselleni totuuden. Odotan sinulta viestiÀ mutta sitÀ ei tule. Niin pienestÀ!
Lohduttaudun ajatuksella ettÀ jos olisimme aloittaneet jotain ja olisi tullut pienikin riita jolloin suutut, olisin ollut kipeÀssÀ tilanteessa. NÀmÀ kaikki tunteet olisivat moninkertaisia ja enemmÀnkin.
Miten ehdinkin ihastua nÀin paljon lyhyessÀ ajassa. Avasin sinulle sydÀmeni. EhkÀ siksi.
naiselle
Et tunne mua yhtÀÀn. Et edes halua.
Vierailija kirjoitti:
Saa halata ihan milloin vain (kunhan olet sinÀ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Tikusta asiaa. KyllÀ sÀ tiedÀt, ettÀ tykkÀÀn susta.
Vierailija kirjoitti:
Juteltiin eteisessĂ€ mustavalkoisen julisteen vieressĂ€ ja katsoin sua silmiin. Tuo hetki tuli ajatuksiini pĂ€ivĂ€llĂ€, kĂ€ytyĂ€ni paikan pihassa. Tulisin mielellĂ€ni juttelee ja kysyy kahville, mikĂ€li nĂ€kisin sut. LĂ€mpöisin terquin. đ§Ą
Oon tavannut mun kaivattua nÀin. Mut en kyl tiedÀ mitÀ hÀn tekisi siellÀ pihassa. OhimennessÀ? Ja luulen ettei kaivattu uskaltaisi kysyÀ kahville. Tai ehkÀ uskaltaisi?
Ollaan nÀhty viimeksi kevÀÀllÀ. Kauan sitten.
Tiesitkö ettÀ sinun ansiosta selvisin aika monesta uuvuttavasta työpÀivÀstÀ silloin aikoinaan kun sain edes hetken hengittÀÀ sinua lounasaikaan. Kiitos siitÀ. Olen sinun puutteessa ollut jo aivan liian pitkÀÀn. Armahda minut jo.
Vierailija kirjoitti:
NykÀset hihasta (kysy ensin) ja halaat, ÀlÀ purista kovaa. TykkÀÀn hellemmistÀ halauksista.
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀstÀ ei tule oikein mitÀÀn.
Hiljaa hyvÀ tulee, ÀlÀ sure.
Vierailija kirjoitti:
naiselle
Hyvin kirjoitettu. Samoin ajattelen, miehelle.
Sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Aivan hurahtaneita minuun löytyy, mut en tykkÀÀ aidosti takaisin yhdestÀkÀÀn. SeksistÀ tykkÀÀn. Ja heitÀn pois. SiinÀpÀ se. Eli loppuelÀmÀn projekti meikÀlÀiselle.
MinÀ en edes siitÀ "seksistÀ".
EnsimmÀisen ja todennÀköisesti viimeisen kerran halattiin perjantaina. SitÀ ennen kaikki muuttui, ja toisaalta ei mikÀÀn. KestÀÀ varmaan hetken ettÀ löydÀn tasapainon. Mutta yritÀn parhaani. Lupaan.
Justiina PuupÀÀ. sivusta