Miksi sosialisti ajattelee, että minun omaisuuteni on hänen?
Kommentit (48)
Miksi joku mehumiljonääri luulee ettei tarvii maksaa veroja, kasvanut niillä.
Sosialistia ei kiinnostanut koulussa opiskelu eikä koulun jälkeen töissä käynti. Häntä ärsyttää että hikarit on hyvissä töissä ja heillä on iso palkka. Haluaa ne rahat itselleen. Koska ihmisarvo.
Et ole saanut yhteiskunnalta ikinä mitään? Ihan omilla rahoilla olen syntynyt jne hahahah
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "mun" tai "sun" omaisuutta.
Sulla ei ole mitään omaisuutta?
Sosialistinen aate ei ajattele näin, vaan idea on että kenenkään ei kuulu haalia itselleen järjetöntä ylimäärää, koska se vetää yhteiskunnan epätasapainoon. Juuri tänään lehdessä luki että kahdeksalla rikkaalla ihmisellä on sama omaisuus kuin koko loppumaailmalla. Eihän siinä ole mitään tolkkua enää että joillain on enemmän kuin tuhannessa elämässä ehtisi leveästi käyttää? Varsinkin kun tämä omaisuus on aina hankittu epäeettisin tavoin.
Ap ei näemmä edes tiedä miten sosialisti ajattelee, ja perustaa ajatuksensa omiin harhoihinsa. Minä en yritä avata sosialismia enempää. Pikkaisen liian suuri aihe, mutta tuolta voisi lukea, vaikka toki tiedän ettei kukaan lue, saati ajattele lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "mun" tai "sun" omaisuutta.
Tällaisia heittoja tekevillä ihmisillä ei yleensä ole kuin pierun värjäämät alushousut
Oikeistolaiset ja itseään porvareiksi kutsuvat ihmiset ovat aika erikoisia. Ensin ne itkevät, että veroja pitää maksaa, ja sitten ne ovat kinuamassa valtiolta vastikkeetonta yritystukea, jonka sitten voisivat jakaa osinkoina omistajilleen.
Länsimainen, vapaa markkinatalous, ei Suomessa toimi, kun valtio tukee yritystä verorahoilla.
Etkä siltikään saa ilmaista sihteeriä,palvelijaa tai siitostammaa? Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuutesi sosialisoidaan kyllä, älä huolehdi siitä.
Voi kulta pieni! Sopii yrittää... :)
"Juuri tänään lehdessä luki että kahdeksalla rikkaalla ihmisellä on sama omaisuus kuin koko loppumaailmalla. Eihän siinä ole mitään tolkkua."
Ovat tehneet ahkerasti duunia ja ansaitsevat ITSE joka pennosensa. Älä muuta väitä!
Oleellisempi kysymys lienee, miksi sinä jahtaat sosialisteja? Oletko ihastunut?
Niin ap tuntuu ajattelevan, kun meuhkaa täällä toisten verorahoilla katettujen tukien turvin.
Yksityisomaisuuden lakkauttaminen. Tämähän on "kommareiden" tavoitteita.
Elon Musk on maailman rikkain ihminen, ja kummasti hänessä tuntuu virtaa riittävän kehitellä kaikkia jänniä uusia juttuja tähän maailmaan.
Suomessa tällaisia jeppejä ei näy.
Vierailija kirjoitti:
"Juuri tänään lehdessä luki että kahdeksalla rikkaalla ihmisellä on sama omaisuus kuin koko loppumaailmalla. Eihän siinä ole mitään tolkkua."
Ovat tehneet ahkerasti duunia ja ansaitsevat ITSE joka pennosensa. Älä muuta väitä!
Jep, ihan varmasti marjoja poimimalla.
Vierailija kirjoitti:
Oleellisempi kysymys lienee, miksi sinä jahtaat sosialisteja? Oletko ihastunut?
Joo. Rasvainen ja hikinen, pälvikalju setämies tärisee ihan holtittomasti, kun ihastuksensa/obessionsa kohde tulee lähelle: "Hän on oleva Minun! Mitä ikinä se vaatiikaan, niin näin se on!MINUN!"
Omaisuutesi sosialisoidaan kyllä, älä huolehdi siitä.