Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (5095)

Vierailija
3661/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot vaiennut

SinĂ€ enemmĂ€n. Eli sinua ei kiinnosta enÀÀ

Kiinnostaa, tÀssÀ odottelen, viestiÀ sulta

Kun luottamus menee niin tarvitaan tekoja. Parhaassa mahdollisessa tapauksessa se voi palautua. Mutta useimmiten vahinko on peruuttamaton.

ÄÀh, en ole pettĂ€nyt kenenkÀÀn luottamusta

Arvostan.

Vierailija
3662/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sun piristÀvÀÀ seuraa/viestejÀ

Niin minÀkin hÀnen. Hetken kestÀÀ hetken vain, tarpeeksi saanut en lain.

Vierailija
3664/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tunnelmaan voi vaikuttaa aina 😘

Vierailija
3665/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Otan hÀnet, jonka kanssa toiveet menevÀt yksiin. EhkÀ jonkun kanssa joskus niin kÀy. EdellyttÀÀ vain, ettÀ tapaa sellaisen.

Vierailija
3666/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.

Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.

Miksi ette oo jo yhdessÀ?

NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.

Vierailija
3667/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voi vaikuttaa vain jos osaa esittÀmisen taidon. Olen jÀykkÀ mutta en ole koskaan arvostanut epÀaitoa jakamista kahden ihmisen vÀlillÀ.

Vierailija
3668/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn 🧡💛🙏

Vierailija
3669/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo livenĂ€, omassa elĂ€mĂ€ssÀÀn. 

MihinkÀÀn nettimiesten ryönÀÀn ja pĂ€ivĂ€keskuksesta kotiin pÀÀsseiden sekoilijoiden tunnelmanluontiin on turha edes yrittÀÀ vaikuttaa, antaa heidĂ€n mellastaa. 

LivenĂ€ omassa elĂ€mĂ€ssĂ€ tunnelmointiin liittyen voisinkin vĂ€hĂ€n somistaa kĂ€mppÀÀ, kun lupasin kutsua yhden tutun lĂ€hiaikoina glögille. 

Vierailija
3670/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta

Vierailija
3671/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MissÀ oot

raision apsilla hampparilla. đŸ€—

Vierailija
3672/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta

Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? 😅

Vierailija
3673/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
3674/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa..-😘

Vierailija
3675/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I love t no matter what

Vierailija
3676/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? 😅

Olet luultavasti nössis. 

Vierailija
3677/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.

Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.

Miksi ette oo jo yhdessÀ?

NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.

MistÀ sÀ tiedÀt mitÀ hÀn tarvii? Ootteko kÀyneet keskusteluja toistenne tarpeista?

Vierailija
3678/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.

Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.

Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.

Vierailija
3679/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luultavasti nössis. 

Ai mikĂ€ se on đŸ€šđŸ„Ž

Vierailija
3680/5095 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ellut on yleensĂ€ aina jollain tavalla seksikkĂ€itĂ€. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi yhdeksÀn kaksi