Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5095)
Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun piristÀvÀÀ seuraa/viestejÀ
Niin minÀkin hÀnen. Hetken kestÀÀ hetken vain, tarpeeksi saanut en lain.
Tunnelmaan voi vaikuttaa aina đ
Otan hÀnet, jonka kanssa toiveet menevÀt yksiin. EhkÀ jonkun kanssa joskus niin kÀy. EdellyttÀÀ vain, ettÀ tapaa sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.
Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.
Miksi ette oo jo yhdessÀ?
NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Siihen voi vaikuttaa vain jos osaa esittÀmisen taidon. Olen jÀykkÀ mutta en ole koskaan arvostanut epÀaitoa jakamista kahden ihmisen vÀlillÀ.
Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn đ§Ąđđ
Vierailija kirjoitti:
Joo livenÀ, omassa elÀmÀssÀÀn.
MihinkÀÀn nettimiesten ryönÀÀn ja pÀivÀkeskuksesta kotiin pÀÀsseiden sekoilijoiden tunnelmanluontiin on turha edes yrittÀÀ vaikuttaa, antaa heidÀn mellastaa.
LivenÀ omassa elÀmÀssÀ tunnelmointiin liittyen voisinkin vÀhÀn somistaa kÀmppÀÀ, kun lupasin kutsua yhden tutun lÀhiaikoina glögille.
Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta
Vierailija kirjoitti:
MissÀ oot
raision apsilla hampparilla. đ€
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta
Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? đ
Vierailija kirjoitti:
I love t no matter what
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? đ
Olet luultavasti nössis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.
Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.
Miksi ette oo jo yhdessÀ?
NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.
MistÀ sÀ tiedÀt mitÀ hÀn tarvii? Ootteko kÀyneet keskusteluja toistenne tarpeista?
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.
Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.
Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti nössis.
Ai mikĂ€ se on đ€šđ„Ž
Ellut on yleensÀ aina jollain tavalla seksikkÀitÀ.
Arvostan.