Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4855)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta
Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? đ
Olet luultavasti nössis.
Ai mikĂ€ se on đ€šđ„Ž
On olemassa myös pössis ja Àitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.
Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.
Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.
Olet sen kumppanin kanssa sitten ja lopetat haihattelut!
Vierailija kirjoitti:
Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn đ§Ąđđ
Joku on tĂ€mĂ€nkin alapeukuttanut đ€Ł KyllĂ€ nyt on masentunutta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ellut on yleensÀ aina jollain tavalla seksikkÀitÀ.
Ai niinku se nyrkkeilijÀ-Ellu G
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta
Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? đ
Olet luultavasti nössis.
Ai mikĂ€ se on đ€šđ„Ž
Sellainen vÀlimallin nönöpulla. Kiva katsella, mutta jotain..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.
Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.
Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.
Klassinen kumppanini hyvÀksyy minut sellaisena kuin olen mutta rakastan toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.
Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.
Miksi ette oo jo yhdessÀ?
NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.
MistÀ sÀ tiedÀt mitÀ hÀn tarvii? Ootteko kÀyneet keskusteluja toistenne tarpeista?
On niitÀ sivuttu, mutta joskus voisin ottaa kaivattuni sÀngylle viereen lepÀÀmÀÀn, katselemaan kattoon ja keskustelemaan tarpeista ja omista unelmista. EhkÀ myöhemmin myös yhteisistÀ unelmista, jos asiat liikkuu oikeaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn đ§Ąđđ
En mÀ oo mitenkÀÀn masentunut. En vaan usko, ettÀ osa ihmisistÀ kykenee mihinkÀÀn sydÀmellisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti nössis.
Ai mikĂ€ se on đ€šđ„Ž
On olemassa myös pössis ja Àitis.
Ei naurata đ đ»đđ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I love t no matter what
TÀssÀ olis yks t haluatko avautua enemmÀn ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mikÀÀn ei riitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kai sitÀ olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen haihatellut asiasta yhdessÀ kumppanini kanssa, joten ÀlÀ kÀske minua lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko miestÀ vai naista? Aika paljon sanottu puolisosta. Tuntuu kummalliselta, ettÀ olet rakastunut toiseen, kun kotona asiat ovat noin nÀtisti.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ysikuu on tummanpunainen
...ja arvoitus on koristeellinen
Pikku hiljaa, vÀhÀn kerrallaan
Lemmenkahleet jo murheet haihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen sivusta. Ei vain osaa kirjoittaa sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I love t no matter what
TÀssÀ olis yks t haluatko avautua enemmÀn ?
En. Vasta, kun hÀn avautuu irl.
Vierailija kirjoitti:
Olit komean nĂ€köinen tĂ€nÀÀn đ„°
Jaa sitÀkö sÀÀ ihmettelit siinÀ.. :P
Leikin ajatuksella pisaroista sateessa, jokaisessa on viesti sulta, niin kuin pisara kaivatulta.