Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (4855)

Vierailija
3681/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Leikin ajatuksella pisaroista sateessa, jokaisessa on viesti sulta, niin kuin pisara kaivatulta.

Vierailija
3682/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta

Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? 😅

Olet luultavasti nössis. 

Ai mikĂ€ se on đŸ€šđŸ„Ž

On olemassa myös pössis ja Àitis.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.

Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.

Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.

Olet sen kumppanin kanssa sitten ja lopetat haihattelut! 

Vierailija
3684/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn 🧡💛🙏

Joku on tĂ€mĂ€nkin alapeukuttanut đŸ€Ł KyllĂ€ nyt on masentunutta porukkaa.

Vierailija
3685/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellut on yleensĂ€ aina jollain tavalla seksikkĂ€itĂ€. 

Ai niinku se nyrkkeilijÀ-Ellu G

Vierailija
3686/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen parisuhteessani, mutta aina silloin tÀllöin leikittelen ajatuksella, ettÀ minÀ ja sinÀ... Elinalta

Ellut ne aina katselee aidan toiselle puolelle. Olen aina se toinen mies jota katsotaan puolisolta salaa. Olenko siis jĂ€nnis vai kilttis? 😅

Olet luultavasti nössis. 

Ai mikĂ€ se on đŸ€šđŸ„Ž

Sellainen vÀlimallin nönöpulla. Kiva katsella, mutta jotain..?

Vierailija
3687/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii miettiÀ, ollako kumppanin vai kaivatun kanssa, ei ole riittÀvÀsti vissiin missÀÀn. Anti olla.

Kaivattuani rakastan enemmÀn kuin ketÀÀn tulen rakastamaan, mutta jos hÀn ei ikinÀ tunne minua kohden samoin, niin mitÀ sillÀ teen? Ei yksipuolisesti voi rakastaa.

Kumppaniani arvostan ihmisenÀ erittÀin paljon ja hÀn on minulle aina hyvÀ. Voin luottaa hÀneen joka pÀivÀ ja hÀn kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.

Klassinen kumppanini hyvÀksyy minut sellaisena kuin olen mutta rakastan toista

Vierailija
3688/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa rakkauteen, koska luulen tuntevani sun kanssa sitÀ. Onnea, rauhaa, eroottista latausta ja vilpitöntÀ halua toivoa toiselle kaikkea hyvÀÀ. Toivon sulle aina parasta mahdollista ja lÀhipiirillesi myös terveyttÀ ja lykkyÀ elÀmÀssÀ.

Kivaa iltaa. Olet mulle rakkain, aina.

Miksi ette oo jo yhdessÀ?

NiinpÀ. Oltaiskin. MeillÀ taitaa olla erilaiset toiveet rakkaudessa. HÀn tarvitsee erityyppisen ihmisen ollakseen onnellinen. Itse löydÀn sen kauneuden meidÀn vÀlillÀ juurikin niistÀ asioista mitÀ olen yhteisissÀ hetkissÀ kokenut.

MistÀ sÀ tiedÀt mitÀ hÀn tarvii? Ootteko kÀyneet keskusteluja toistenne tarpeista?

On niitÀ sivuttu, mutta joskus voisin ottaa kaivattuni sÀngylle viereen lepÀÀmÀÀn, katselemaan kattoon ja keskustelemaan tarpeista ja omista unelmista. EhkÀ myöhemmin myös yhteisistÀ unelmista, jos asiat liikkuu oikeaan suuntaan.

Vierailija
3689/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusuja, haleja, iloa, riemua, mielen keveyttĂ€, sydĂ€mellisyyttĂ€ ja lĂ€mpöÀ jokaisen palstalaisen sydĂ€meen ja elĂ€mÀÀn 🧡💛🙏

En mĂ€ oo mitenkÀÀn masentunut. En vaan usko, ettĂ€ osa ihmisistĂ€ kykenee mihinkÀÀn sydĂ€mellisyyteen. 

Vierailija
3690/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luultavasti nössis. 

Ai mikĂ€ se on đŸ€šđŸ„Ž

On olemassa myös pössis ja Àitis.

Ei naurata đŸ™…đŸ»đŸ™ŽđŸ»

Vierailija
3691/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I love t no matter what

TÀssÀ olis yks t haluatko avautua enemmÀn ?

Vierailija
3692/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mikÀÀn ei riitÀ.

Vierailija
3693/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sitÀ olla

Vierailija
3694/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen haihatellut asiasta yhdessÀ kumppanini kanssa, joten ÀlÀ kÀske minua lopettamaan.

Vierailija
3695/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko miestÀ vai naista? Aika paljon sanottu puolisosta. Tuntuu kummalliselta, ettÀ olet rakastunut toiseen, kun kotona asiat ovat noin nÀtisti.

Vierailija
3696/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ysikuu on tummanpunainen

...ja arvoitus on koristeellinen

Pikku hiljaa, vÀhÀn kerrallaan

Lemmenkahleet jo murheet haihduttaa

Vierailija
3697/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen sivusta. Ei vain osaa kirjoittaa sitÀ.

Vierailija
3698/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

H

Vierailija
3699/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I love t no matter what

TÀssÀ olis yks t haluatko avautua enemmÀn ?

En. Vasta, kun hĂ€n avautuu irl. 

Vierailija
3700/4855 |
12.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit komean nĂ€köinen tĂ€nÀÀn đŸ„°

Jaa sitÀkö sÀÀ ihmettelit siinÀ.. :P

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kaksi kaksi