Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5508)
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko teillÀ alapÀÀ koskaan housujen lÀpi?
Olenkohan ainut jolla tĂ€mĂ€ ongelma. đEi ole tulehdusta eikĂ€ mitÀÀn, mutta silti alapÀÀ haisee voimakkaasti. Esim työpĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen tunnen hajun housujen lĂ€pi jos olen vaikka kyykyssĂ€ niin ettĂ€ haarat on levĂ€llÀÀn. Onko niin ettĂ€ joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapÀÀ johon ei mikÀÀn auta.đ Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. VieressĂ€ seisoessasi?
En ole koskaan haistanut vieraan ihmisen alapÀÀtÀ esim. vieressÀ seisoessa. Joskus vessassa on voinut olla edellisen kÀvijÀn jÀljiltÀ joku sellainen alapÀÀn tuoksu, mutta en hÀiriinny siitÀ - sehÀn on VESSA.
Voit siis rauhoittua ja miettiÀ jotain muuta, eikÀ kysellÀ tuollaisia ketjussa.. ketÀÀn et ainakaan viehÀtÀ, jos jutut on tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
đŒ Olen aika varma, ettĂ€ toimin todellisuudessa.
đœ Olen aika varma, ettĂ€ tĂ€mĂ€ jÀÀ haaveilun asteelle.
Miten vastataan jos on jo toiminut
EttÀ sain pakit. MinÀ myös.
EntÀ jos ei ole saanut pakkeja
Vierailija kirjoitti:
Toimin tietysti todellisuudessa, vaikka mitÀÀn varsinaisia aloitteita en ole tekemÀssÀ.
Kaikesta viisastuneena en aio möhliÀ tÀtÀ(kÀÀn) osa-aluetta elÀmÀssÀni!
Jaa, miten meinasit toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
đŒ Olen aika varma, ettĂ€ toimin todellisuudessa.
đœ Olen aika varma, ettĂ€ tĂ€mĂ€ jÀÀ haaveilun asteelle.
Miten vastataan jos on jo toiminut
EttÀ sain pakit. MinÀ myös.
EntÀ jos ei ole saanut pakkeja
Ihan kuinka haluat. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin tietysti todellisuudessa, vaikka mitÀÀn varsinaisia aloitteita en ole tekemÀssÀ.
Kaikesta viisastuneena en aio möhliÀ tÀtÀ(kÀÀn) osa-aluetta elÀmÀssÀni!Jaa, miten meinasit toimia?
Omalla tyylillÀni.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainut jolla tĂ€mĂ€ ongelma. đEi ole tulehdusta eikĂ€ mitÀÀn, mutta silti alapÀÀ haisee voimakkaasti. Esim työpĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen tunnen hajun housujen lĂ€pi jos olen vaikka kyykyssĂ€ niin ettĂ€ haarat on levĂ€llÀÀn. Onko niin ettĂ€ joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapÀÀ johon ei mikÀÀn auta.đ Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. VieressĂ€ seisoessasi?
Apua.đ
Sarille terkut iltapÀivÀkahvilta. NÀen sinut tÀnÀÀn edes telkan vÀlityksellÀ jos en muuten.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua ja pillu on kosteana..
đ€ą
Taas joku mukahauska alapÀÀtrolli pÀÀtyi tÀnne... heko heko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen pitÀis aina olla?
đ€ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen pitÀis aina olla?
Juu niinku miehellÀki pitÀis aina olla kÀrki mÀrkÀnÀ
Vierailija kirjoitti:
đ€ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusi pusi đ
Kenelle pusut menee ?
No just sulle.
Arvasin, varmistelin vaan,laitellaanko tunnisteet vielĂ€ jotenkin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€ą
Turha homon on tulla yököttelemÀÀn.
Laita tĂ€hĂ€n mun viimeisen wa viestin emojit đ
Vierailija kirjoitti:
đ§»đœ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€ą
AlapÀÀn ei kuulu haista millekÀÀn. Varsinkaan housujen lÀpi mitenkÀÀn pöllÀhtÀÀ. Olisko sulla alapÀÀn ph arvo vinksin vonksin. Kokeile kuuri, canesbalancea. Vai mikÀ olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§»đœ
No voi p*rse, huti tuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€ą
AlapÀÀn ei kuulu haista millekÀÀn. Varsinkaan housujen lÀpi mitenkÀÀn pöllÀhtÀÀ. Olisko sulla alapÀÀn ph arvo vinksin vonksin. Kokeile kuuri, canesbalancea. Vai mikÀ olikaan.
TÀÀ, jolle vastaisit on mies. HÀiriintynyt misogyyninen palstapaska.
Liian tiukat vaatteet. Ulkoiluta.