Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (3358)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos teet sen, eli nappaat pakaroistani kiinni salaa, niin pakitan syliisi đ onko sovittu đ
T?
Jees đ
EntÀs minun kirjain?
En viitti sanoo sitĂ€ tĂ€ssĂ€, kuitenkin viestin tunnistit, niin aika tarpeetonta đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, jos teet sen, eli nappaat pakaroistani kiinni salaa, niin pakitan syliisi đ onko sovittu đ
T?
Jees đ
EntÀs minun kirjain?
En viitti sanoo sitĂ€ tĂ€ssĂ€, kuitenkin viestin tunnistit, niin aika tarpeetonta đđ
No missÀ tuo voisi tapahtua? Ja koska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, Meni viestin s en suuriin, kun oli kielletty nimi nÀköjÀÀn mukana.
Piti kysyÀ ettÀ: MitÀ te luetunymmÀrtÀjÀt olette saaneet irti esim. niistÀ p u p p a -ketjuista? Kun mulle ei oikein koskaan avautunut.
Siis miksi lukisin tuollaisia ketjuja? KyllÀhÀn tÀllÀ palstalla voi ja kannattaa ihan otsikoiden perusteella valita mitÀ ketjuja ylipÀÀtÀÀn avaa, ja harva on avaamisen arvoinen.
No mutta osa tÀmÀnkin ketjun viesteistÀ on ihan yhtÀ sekavia. Sitten niitÀ pitÀis muka osata lukea ja ymmÀrtÀÀ.
Skippaat ne mitkÀ ei kiinnosta. Kuuluu myös hyvÀÀn lukutaitoon osata silmÀilemÀllÀ valita mitÀ lukee ja minkÀ ohittaa.
TÀmÀ
Juu voi tÀÀllÀ skipata viestejÀ, muitta vois kirjoittajatkin katsoa ketjun otsikon eikÀ horista ihan mitÀ sattuu. //sivu
pakko pÀÀstÀ yli tÀstÀ.
đđźđđŒ
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii (pillun)reikÀÀ. Nainen etsii rakkautta.
Rah.. Rakkautta. Juu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu etten saa annettua itsestÀni tarpeeksi.
Puhutko nyt töistÀ, ihmistÀ vai mistÀ? Oletko samassa vireessÀ kuin muutama vuosi sitten? Jos on alavirettÀ, ei kannata vaatia itseltÀÀn enempÀÀ kuin pystyy.
Vierailija kirjoitti:
pakko pÀÀstÀ yli tÀstÀ.
đđźđđŒ
Voidaanko puhua "tÀstÀ" ?
Onneksi mun ikÀluokassa riittÀÀ lesbomystikkoja. Bar Utopiassa oli kauhee jono.
Vierailija kirjoitti:
Pusut ÀrrÀlle
Right bÀk Àt u.
Kun vain saisin painaa huuleni huuliasi vasten.
Saatoin aivan ÀskettÀin tajuta ettÀ taidan omasta kieltÀmisestÀ huolimatta olla pihkassa suhun. EnkÀ tajua itsekÀÀn tÀtÀ, meneekö tÀmÀ ohi vai onko tÀmÀ jonkun isomman jutun alku. En tiedÀ enÀÀ mistÀÀn mitÀÀn paitsi ettÀ tekisi mieli laittaa viestiÀ tai kuulla susta vaikka joka pÀivÀ. Nytkin kova ikÀvÀ vaikka vasta vÀhÀn aikaa sitten juteltiin. Mun aivot on tehneet mulle aikamoisen tempun :D N30+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakko pÀÀstÀ yli tÀstÀ.
đđźđđŒ
Voidaanko puhua "tÀstÀ" ?
traumatic love
Vierailija kirjoitti:
Oho, Meni viestin s en suuriin, kun oli kielletty nimi nÀköjÀÀn mukana.
Piti kysyÀ ettÀ: MitÀ te luetunymmÀrtÀjÀt olette saaneet irti esim. niistÀ p u p p a -ketjuista? Kun mulle ei oikein koskaan avautunut.
Puppaviestien kirjoittaja on tÀssÀkin ketjussa.
TiedÀn kyllÀ, pyytÀisitpÀ
Oikeaoppinen hymy đ
MinĂ€ đ
SinĂ€ đ
Useimmiten joo, mutta ei aina. Joskus voi myös vtutttaa.
Ei tÀlle siis mitÀÀn syytÀ ole. KÀvinpÀhÀn 20km lenkin ja nyt sitten v tu ttaa :D Sellasta se on.