Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (2701)
Vierailija kirjoitti:
JÀrkyttÀvÀt puutostilat.
Apu on lÀhellÀ.
Oon saanu piikin perseeseen samassa talossa missĂ€ Martti Ahtisaari on syntynyt đ€©
Kuolemaakin katkerampi on loukattu nainen đ€Ł jank jank
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jÀÀykistyneen kalun työntÀÀ tyhjÀÀn wc hylsyn niin tavallista isomunaisen ottaa varressa ,kiinni,Jollakin terska on suurempi vaikka varsi sopii lÀpi.Normaali kokoinen voi helposti työntÀÀ hylsyn eli suurin osa miehistÀ.PitkÀ kaluisen terska tulee kokonaan nÀkyviin mutta keskiverto miehellÀ nÀkyy vÀhÀn tai ei ollenkaan hylsyn pÀÀstÀ
Hyi helkkari, lopeta se munan tuputus tÀÀllÀ. Oksettavaa, oletko hetero? PitÀÀkö teidÀn aina tuputtaa?
MistÀ tiedÀt, ettÀ nÀin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ miksi kukaan edes tulisi tÀnne jos kerta yhteys kaivattuun on olemassa muuallakin.
Ootko yksinkertainen?
Sivukysymys
Kerro toki mikÀ logiikka on lÀhettÀÀ kaipausviestejÀ tyhjiöön, jota anonyymit lukevat?
Kerro sinÀ miksi olet tÀssÀ ketjussa ??
Jonkun takia, rakkaudesta tai vihasta
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu piikin perseeseen samassa talossa missĂ€ Martti Ahtisaari on syntynyt đ€©
Mahtavaa, tosi kiva kun kerroit. Oot melkein julkkis itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ miksi kukaan edes tulisi tÀnne jos kerta yhteys kaivattuun on olemassa muuallakin.
Mulla on irl yhteys, niin tapaamisen merkeissĂ€ vĂ€lillĂ€ kuin wa vĂ€littömĂ€sti jos haluan đ€ LĂ€pĂ€nheitto tuulella ollaan molemmat, ei sen kummempaa. Ja yhteinen salaisuus kutkuttaa ja kiehtoo. JĂ€nnitys. Ei kumpikaan mitÀÀn vakavaa tĂ€stĂ€ tahdo. Oletan hĂ€nenkin nĂ€in ajattelevan. Paneminen toki harkinnassa, molempien puolelta. Tai ainakin kovasti siitĂ€ puhutaan ja kaikki kÀÀntyy aina siihen loppujen lopuks đ Silti kĂ€yn tÀÀllĂ€ pyörĂ€htelemĂ€ssĂ€. Kaivattuja on tullut ja mennyt ja niin tĂ€llekin kĂ€y đ
Sun ei oikeastaan tarvitse selittÀÀ paljoa. Saman kysymyksen esittÀjÀ voisi myös kysyÀ itseltÀÀn: "Miksi oon tÀÀllÀ?"
Vierailija kirjoitti:
Viipurissa siis.
MĂ€ en kaipaa enÀÀ ketÀÀn đ€© mut oon koukussa ketjuun. Semmonen specify juttu kuitenkin ;)
Jos ollaan oikeasti tarkkoja niin ihan jokaisen oma asia mitÀ tekee tÀssÀ ketjussa. Eli ei kuulu kenellekÀÀn pÀtkÀÀkÀÀn. Se ihmetyttÀÀ ettÀ tÀssÀ ketjussa on niitÀ jotka eivÀt kaipaa ketÀÀn? Tuolla on satoja muita ketjuja niin menkÀÀ niihin purkamaan itseÀnne ja keskustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, tosi kiva kun kerroit. Oot melkein julkkis itsekin.
Luin tuon ÀkkiseltÀÀn ettÀ olet saanut perseeseen samassa talossa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on irl yhteys, niin tapaamisen merkeissĂ€ vĂ€lillĂ€ kuin wa vĂ€littömĂ€sti jos haluan đ€ LĂ€pĂ€nheitto tuulella ollaan molemmat, ei sen kummempaa. Ja yhteinen salaisuus kutkuttaa ja kiehtoo. JĂ€nnitys. Ei kumpikaan mitÀÀn vakavaa tĂ€stĂ€ tahdo. Oletan hĂ€nenkin nĂ€in ajattelevan. Paneminen toki harkinnassa, molempien puolelta. Tai ainakin kovasti siitĂ€ puhutaan ja kaikki kÀÀntyy aina siihen loppujen lopuks đ Silti kĂ€yn tÀÀllĂ€ pyörĂ€htelemĂ€ssĂ€. Kaivattuja on tullut ja mennyt ja niin tĂ€llekin kĂ€y đ
Sun ei oikeastaan tarvitse selittÀÀ paljoa. Saman kysymyksen esittÀjÀ voisi myös kysyÀ itseltÀÀn: "Miksi oon tÀÀllÀ?"
Koska yhteyttÀ irl ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hÀÀ varmaan luulee, ettÀ kun on irl yhteys kaivattuun niin sitÀ Àkisti ollaan 24/7 kiinni toisessa ja yhteyttÀkin pitÀmÀssÀ jatkuvasti ja kaikki fiilikset ja mietteet voi oksentaa wa tai kasvotusten kaivatulleen. Ei se ihan niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko yksinkertainen?
Sivukysymys
Kerro toki mikÀ logiikka on lÀhettÀÀ kaipausviestejÀ tyhjiöön, jota anonyymit lukevat?
Kerro sinÀ miksi olet tÀssÀ ketjussa ??
Jonkun takia, rakkaudesta tai vihasta
Olet eri. Ap
Ompas tÀÀllÀ Moraalin vartijoita xD
Miten saa tehdÀ olla tai olla rekemÀttÀ
Vierailija kirjoitti:
Ei V***u.
ĂlĂ€ nyt aloita. Kunhan heitin tuon kehiin. Ei sen nyt noin paljon pitĂ€is liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuu lasilliselle tai kahville !
T llÀ alkavaan kaupunginosaan ?
Kiitos kun jaoit tÀmÀnkin. Tarvitsetko hylsyjÀ?