Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (2701)

Vierailija
2641/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jÀÀykistyneen kalun työntÀÀ tyhjÀÀn wc hylsyn niin tavallista isomunaisen ottaa varressa ,kiinni,Jollakin terska on suurempi vaikka varsi sopii lÀpi.Normaali kokoinen voi helposti työntÀÀ hylsyn eli suurin osa miehistÀ.PitkÀ kaluisen terska tulee kokonaan nÀkyviin mutta keskiverto miehellÀ nÀkyy vÀhÀn tai ei ollenkaan hylsyn pÀÀstÀ

Kiitos kun jaoit tÀmÀnkin. Tarvitsetko hylsyjÀ?

Vierailija
2642/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÀrkyttÀvÀt puutostilat.

Apu on lÀhellÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon saanu piikin perseeseen samassa talossa missĂ€ Martti Ahtisaari on syntynyt đŸ€©

Vierailija
2644/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuolemaakin katkerampi on loukattu nainen đŸ€Ł jank jank

Vierailija
2645/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jÀÀykistyneen kalun työntÀÀ tyhjÀÀn wc hylsyn niin tavallista isomunaisen ottaa varressa ,kiinni,Jollakin terska on suurempi vaikka varsi sopii lÀpi.Normaali kokoinen voi helposti työntÀÀ hylsyn eli suurin osa miehistÀ.PitkÀ kaluisen terska tulee kokonaan nÀkyviin mutta keskiverto miehellÀ nÀkyy vÀhÀn tai ei ollenkaan hylsyn pÀÀstÀ

Hyi helkkari, lopeta se munan tuputus tÀÀllÀ. Oksettavaa, oletko hetero? PitÀÀkö teidÀn aina tuputtaa?

MistÀ tiedÀt, ettÀ nÀin on?

Vierailija
2646/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmÀrrÀ miksi kukaan edes tulisi tÀnne jos kerta yhteys kaivattuun on olemassa muuallakin.

Ootko yksinkertainen?

Sivukysymys

Kerro toki mikÀ logiikka on lÀhettÀÀ kaipausviestejÀ tyhjiöön, jota anonyymit lukevat?

Kerro sinÀ miksi olet tÀssÀ ketjussa ??

Jonkun takia, rakkaudesta tai vihasta

Vierailija
2647/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanu piikin perseeseen samassa talossa missĂ€ Martti Ahtisaari on syntynyt đŸ€©

Mahtavaa, tosi kiva kun kerroit. Oot melkein julkkis itsekin.

Vierailija
2648/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmÀrrÀ miksi kukaan edes tulisi tÀnne jos kerta yhteys kaivattuun on olemassa muuallakin.

Mulla on irl yhteys, niin tapaamisen merkeissĂ€ vĂ€lillĂ€ kuin wa vĂ€littömĂ€sti jos haluan đŸ€— LĂ€pĂ€nheitto tuulella ollaan molemmat, ei sen kummempaa. Ja yhteinen salaisuus kutkuttaa ja kiehtoo. JĂ€nnitys. Ei kumpikaan mitÀÀn vakavaa tĂ€stĂ€ tahdo. Oletan hĂ€nenkin nĂ€in ajattelevan. Paneminen toki harkinnassa, molempien puolelta. Tai ainakin kovasti siitĂ€ puhutaan ja kaikki kÀÀntyy aina siihen loppujen lopuks 😁 Silti kĂ€yn tÀÀllĂ€ pyörĂ€htelemĂ€ssĂ€. Kaivattuja on tullut ja mennyt ja niin tĂ€llekin kĂ€y 😁

Sun ei oikeastaan tarvitse selittÀÀ paljoa. Saman kysymyksen esittÀjÀ voisi myös kysyÀ itseltÀÀn: "Miksi oon tÀÀllÀ?"

Vierailija
2649/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei V***u.

Vierailija
2650/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viipurissa siis.

Vierailija
2651/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ en kaipaa enÀÀ ketÀÀn đŸ€© mut oon koukussa ketjuun. Semmonen specify juttu kuitenkin ;)

Vierailija
2652/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos ollaan oikeasti tarkkoja niin ihan jokaisen oma asia mitÀ tekee tÀssÀ ketjussa. Eli ei kuulu kenellekÀÀn pÀtkÀÀkÀÀn. Se ihmetyttÀÀ ettÀ tÀssÀ ketjussa on niitÀ jotka eivÀt kaipaa ketÀÀn? Tuolla on satoja muita ketjuja niin menkÀÀ niihin purkamaan itseÀnne ja keskustelemaan.

Vierailija
2653/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa, tosi kiva kun kerroit. Oot melkein julkkis itsekin.

Luin tuon Ă€kkiseltÀÀn ettĂ€ olet saanut perseeseen samassa talossa.... 

Vierailija
2654/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on irl yhteys, niin tapaamisen merkeissĂ€ vĂ€lillĂ€ kuin wa vĂ€littömĂ€sti jos haluan đŸ€— LĂ€pĂ€nheitto tuulella ollaan molemmat, ei sen kummempaa. Ja yhteinen salaisuus kutkuttaa ja kiehtoo. JĂ€nnitys. Ei kumpikaan mitÀÀn vakavaa tĂ€stĂ€ tahdo. Oletan hĂ€nenkin nĂ€in ajattelevan. Paneminen toki harkinnassa, molempien puolelta. Tai ainakin kovasti siitĂ€ puhutaan ja kaikki kÀÀntyy aina siihen loppujen lopuks 😁 Silti kĂ€yn tÀÀllĂ€ pyörĂ€htelemĂ€ssĂ€. Kaivattuja on tullut ja mennyt ja niin tĂ€llekin kĂ€y 😁

Sun ei oikeastaan tarvitse selittÀÀ paljoa. Saman kysymyksen esittÀjÀ voisi myös kysyÀ itseltÀÀn: "Miksi oon tÀÀllÀ?"

Koska yhteyttÀ irl ei ole?

Vierailija
2655/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hÀÀ varmaan luulee, ettÀ kun on irl yhteys kaivattuun niin sitÀ Àkisti ollaan 24/7 kiinni toisessa ja yhteyttÀkin pitÀmÀssÀ jatkuvasti ja kaikki fiilikset ja mietteet voi oksentaa wa tai kasvotusten kaivatulleen. Ei se ihan niin mene.

Vierailija
2656/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko yksinkertainen?

Sivukysymys

Kerro toki mikÀ logiikka on lÀhettÀÀ kaipausviestejÀ tyhjiöön, jota anonyymit lukevat?

Kerro sinÀ miksi olet tÀssÀ ketjussa ??

Jonkun takia, rakkaudesta tai vihasta

Olet eri. Ap

Vierailija
2657/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ompas tÀÀllÀ Moraalin vartijoita xD

Miten saa tehdÀ olla tai olla rekemÀttÀ

Vierailija
2658/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei V***u.

ÄlĂ€ nyt aloita. Kunhan heitin tuon kehiin. Ei sen nyt noin paljon pitĂ€is liikuttaa.

Vierailija
2659/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, kukin tyylillÀÀn. 

Vierailija
2660/2701 |
11.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu lasilliselle tai kahville !

T llÀ alkavaan kaupunginosaan ?