Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22172)
Ei kannata heittÀÀ hanskoja tiskiin vielÀ mun suhteen. Olen itse jotenkin tuuliajolla tunteideni ja tarpeideni kanssa. Siksi tÀmÀ eteneminen on niin tavattoman vaikeaa. EhkÀpÀ mun pitÀÀ kuunnella viisasta mieltÀ eikÀ pelkÀstÀÀn sydÀntÀ. Halauksia pÀivÀÀn!
T. Ihmisfoobikko, kuka herĂ€si vasta đ
Vierailija kirjoitti:
Varattu tai ei, rakastan ja haluan hÀnet. Turha sitÀ kaunistella kun yksi elÀmÀ vain on.
MinÀkÀÀn en ymmÀrrÀ (anteeksi tölvÀisy) mutta tÀllÀisiÀ tukareita. Turha sitÀkÀÀn nyt on kaunistella.
Olisimme molemmat oikein hitaan ja hartaan halaussession tarpeessa. Kaipaus on kĂ€ynyt voimille ja olisi aika hakeutua eheyttĂ€vÀÀn lĂ€heisyyteen. đ€
Vierailija kirjoitti:
Varattu tai ei, rakastan ja haluan hÀnet. Turha sitÀ kaunistella kun yksi elÀmÀ vain on.
Sssshhhhh.... herÀtÀt nukkuvat palsta-asukit ja moraalinvartijat, paikalliset psykologit ja ukkonsa menettÀneet.
Huomenta Petteri. MikÀ on olo nÀin juhlien jÀlkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuun en voi sotkeentua, enkÀ olisi sotkeentunut jos olisin tiennyt. Ristiriitaista tietoa. Kaikkea hyvÀÀ silti toivon hÀnelle. Naiselle tÀmÀ.
Jos juttu ei pÀÀssyt edes kunnolla alkuun, oliko sekin jo sotkeentumista, kyselee yksi nainen ihan mielenkiinnosta.
Miksei pÀÀssyt alkuun?
Se vÀlimatka ja lyhyet hetket sen estivÀt.
Vierailija kirjoitti:
Olisimme molemmat oikein hitaan ja hartaan halaussession tarpeessa. Kaipaus on kĂ€ynyt voimille ja olisi aika hakeutua eheyttĂ€vÀÀn lĂ€heisyyteen. đ€
Olet harvinaisen oikeassa. đŻ
Sinun "eheytyshoidossasi" olisi hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain hullusti kun susta ei kuulu?
Ei kuulu tÀÀllĂ€ vai irl ? HerĂ€sin myöhÀÀn. Tein aamuhommia. Wa viestiin vastaamatta. EnkĂ€ tiedĂ€ jaksanko vastata đ€
Vierailija kirjoitti:
Joulun vapaita kohden mennÀÀn arvatenkin, koska muna on piparintuoksuinen. Riikka, Sanna, Anni, Anna-Kaisa, Katja ja Li nÀhdÀÀn taas huomenna samoissa merkeissÀ. Sinille kiitokset erityislahjasta. Toivottavasti tykkÀsit pÀhkinÀnmausta.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukin hommiin olis lÀhdettÀvÀ
Voispa sinut tilata verkkokaupasta.
Tai vuokrata ja lunastaa itselleen.
En kannata ihmiskauppaa missÀÀn muodossa, mutta tÀssÀ voisin tehdÀ poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mut voi, kotiintoimituksella. Rajoitettu saatavuus vain 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mut voi, kotiintoimituksella. Rajoitettu saatavuus vain 1.
Niin, uniikkikappaleen haluaisinkin. MistÀ voi tilata?
Vierailija kirjoitti:
MikÀ pÀivÀ sut voi nÀhdÀ?
Se pÀivÀ meni jo. Estetty.
Vierailija kirjoitti:
Tai vuokrata ja lunastaa itselleen.
Niin, sulle olisi helpompaa jos voisit maksaa ja tietÀisit ettÀ sulla on 100% kontrolli silloin. YmmÀrrÀn sen. Etkö luota siihen ettÀ asioita on olemassa ilman transaktioita? Ei siinÀ on sulla kyllÀ yksi kokemus minkÀ mÀkin haluaisin ja voisin vuokrautua hetkeksi.
ViimeistÀÀn ensi vuonna saamme toisemme. Tapahtuu sellaisia elĂ€mĂ€nmuutoksia esteiden poistamiseksi, ettĂ€ rakkaudelle on tilaa. đđ€đ T. Aqua Ukki Yumille <333333
Ps. KĂ€rsivĂ€llisyys palkitaan, ihanaa pĂ€ivÀÀ. ĂlĂ€ huolehdi, kyllĂ€ mun wiisas mieli valitsee kumppaniksi naisen, kuka on sanonut mulle silmillÀÀn arvostavansa mua. PitĂ€isi noudattaa omaa rakkauden takaperoisteoriaa :33333
SeitsemÀn joulukuuta
ei tarvitse miettiÀ muuta
koko kuussa
ajatukset jossakin ihan muussa
- kaivatussa
Seurasin livenĂ€ vastamielenosoituksen kohellusta, ensin tukkivat risteyksen, sitten vaelsivat manskulle pĂ€in, eivĂ€t pÀÀsseet sinne, palasivat takas eliten kulmille ja eivĂ€t pÀÀssee siitĂ€ lĂ€pi, jÀÀtĂ€vĂ€ lĂ€jĂ€ poliiseja ja rajavartiolaitoksen vĂ€keĂ€ vĂ€lissĂ€. SiinĂ€ ne oli kun porsaat karsinassa pari tuntia. Rummutusta ja ölinÀÀ ja v-sanojen huutelua. Lanssi joutu kyl ajalemaan pitkin puistoa niiden takia. Ens vuonna vois osallistua 612-porukkaan.đ