Kuka oikeasti rakastaa puolisoaan aidosti ?
Mielestäni tämä on jonkin ajan kuluttua vihkimisen jälkeen pelkkä harhainen myytti !
Kommentit (29)
16 vuotta yhdessä ja rakastun joka aamu uudestaan...enkä ole vielä edes dementikko 🙂
Minä, 9 vuotta jo. Täytyy vain oppia elämään toisen huonojen puolien kanssa ja ymmärtää että niitä on itselläkin, nauttia arjen pienistä iloista, halata ja pussata usein, sekä tajuta ilman toilailuja ettei se ruoho yleensä oke vihreämpää aidan takana.
N37
Minä. 32v yhdessä. Välillä vähemmän, välillä enemmän. Viimeisten vuosien aikana aina vaan enemmän. Olen etuoikeutettu
Itse aloin tajuamaan, että enhän minä rakasta puolisoani ollenkaan, eikä meillä ollut enää edes mitään yhteistä. En tiedä missä vaiheessa tilanne oli muuttunut kestämiseksi ja tavaksi. Luultavasti vuosia ennemmin. En ole katunut eroa hetkeäkään, enkä tuntenut minkäänlaista ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Japanilainen vaimoni on aina vaan niin ihana! 😍
Oho, että ihan japanilainen! 😱
19 vuotta yhdessä, miehen olemus saa minut edelleen hymyilemään. Hänen tapansa heilutella varpaitaan unissaan on hurmaava, edelleen.
Minä rakastan miestäni vielä 15 vuoden jälkeen. Onhan se rakkaus erilaista kuin ihan suhteen alkuvaiheessa, mutta niin sen kuuluu ollakin.
Mitä tarkoittaa rakastaa aidosti? Mitä se epäaidosti rakastaminen sitten on? Sitä joko rakastaa tai ei rakasta,
Joo, mä rakastan miestäni edelleen reilut kymmenen vuotta vihkimisestä.
Tottakai rakastan miestäni 🥰 Aviossa lokakuussa 23 vuotta. Hän on ihana, rakas, turvallinen, jakaa arjen ja pyhät kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa rakastaa aidosti? Mitä se epäaidosti rakastaminen sitten on? Sitä joko rakastaa tai ei rakasta,
Mielestäni aito rakkaus on pyyteetöntä. Rakastaa ehdoitta ja sellaisena kuin olet. Myös ettei samalla pyöritetä muita, uskollisuus.
Ap ei ole ikinä kokenut mitä on True Love. On yhtä toisen kanssa kunnes kuolema erottaa. Puolisot ovat toistensa parhaat ystävät, joilla on yhteiset arvot ja yhteiset tavoitteet elämässä + seksuaalinen ja henkinen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanoo että rakastaa, mutta silti ei hyväksy toista omana itsenään, pettää, haukkuu selän takana, tekee asioita jotka satuttavat toista. Mä rakastan miestäni aidosti ja samalla tajuan etten ole rakastanut koskaan ketään muuta. Luulin rakastavani, mutta silti tiedostamattani yritin muuttaa heitä, manipuloida, kontrolloida ym. Nykyisessä rakastan hänen kaikkia puoliaan, koska tajuan ettei hän muuten olisi juuri hän.
siinä kävi vähän niinku koirienkinkaa ku sai lapsen niin jää muut takaalalle
Minä. Rakkaus on vain lujittunut vuosikymmenten aikana. Mieheni on paras ja luotettavin tukeni, samaa haluan olla hänelle.
Minä. Japanilainen vaimoni on aina vaan niin ihana! 😍