Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
TÀnÀÀn elÀmÀni muuttuu ja mitÀ on mielessÀ? SinÀ.
Olet tainnut valita toisen, mutta minÀ typerys kun sydÀn valitsee sinut.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin toisen.
TiedÀn sen. Parempi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin toisen.
HyvÀ. ElÀmÀ on lahja ja toivon sinulle kaikkea hyvÀÀ. MinÀ keskityn nyt tekemÀÀn niitÀ asioita, jotka vielÀ ehdin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tÀÀllÀ lukee mun yks asiakas niin haluan sanoa ettÀ oot mielessÀni. Paljon.
On tÀÀllÀ ainakin yks miesasiakas.
Vierailija kirjoitti:
MÀ pidÀn sinusta.
TiedĂ€n..kannattaakinđ
Vierailija kirjoitti:
Valitsin toisen.
MĂ€ en oo vielĂ€ valinnuđ
Tiesin alusta asti ettei meitÀ tule. LÀhestyt niitÀ ihmisiÀ joita haluat oikeasti lÀhestyÀ. En silti lopeta projektiani. Musta tulee paras versio itsestÀni.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ varmaan joku pÀivÀ se Tinder-gold ostaa ja katsoa, onko kaivattuni siellÀ. Ei tÀstÀ muuten tuu mitÀÀn ja Valtiatar kÀy kuumana kuin magma.
Nyt en jaksa TinderiÀ. - Goddessdere
VÀhÀn silti kirvelee silmiÀ. Johtuu kai tuulesta.
Valitsin sinut, mutta en saanut.
Og E on alkanut kÀyttÀÀ jotain mun ja harhan tunnisteita. Ei tÀÀllÀ voi edes tunnisteisiin luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan koskaan millasta olis herÀtÀ yhdessÀ.
Todellisuus olis luultavasti sitÀ ettÀ toista vÀsyttÀisi vielÀ, herÀttÀisiin eri aikoihin, tekisi eri aamupalaa mieli tai ei olis nÀlkÀ ollenkaan. Kai me tÀn ikÀisinÀ osattaisiin luovia kaiken sellaisen mukana. Kunhan saisi olla yhdessÀ.
MitÀs kummallista ja mainitsemisen arvoista tuossakin kommentissa oli? Miksi elÀmÀstÀ pitÀÀ tehdÀ noin vaikeaa.Jokaisella on omat tyylinsÀ tehdÀ asioita. -sivusta
Kun yllÀttÀen yössÀ nÀhtiin luulin ettÀ sinÀ tunsit samoin, mutta ei kai kun sinusta ei enÀÀ kuulu. Olet niin usein mielessÀ, ettÀ olen tÀnne kaipuuta kirjoitellut jo muutaman viikon. Olet suloinen ja haluisin auttaa sinua ja olla lÀhellÀsi.
https://soundcloud.com/kflay/overdose-k-flay-remix-1
EhkÀ Jumala nÀkee tÀmÀn jos ei muuta. Olkoon sitten Jumalalle.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin toisen.
Jos olisin vain yksi vaihtoehto, ei kiitos.
Kirkon penkki.
Kirkon.
Penkki.
Haha real funny God
Toisinaan. Se olisi se tavoite mihin pyrkiÀ ja jonka haluaisi toistuvan elÀmÀn loppuun asti. Aamut olisivat onnellisia.