Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22172)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan koskaan millasta olis herÀtÀ yhdessÀ.
Todellisuus olis luultavasti sitÀ ettÀ toista vÀsyttÀisi vielÀ, herÀttÀisiin eri aikoihin, tekisi eri aamupalaa mieli tai ei olis nÀlkÀ ollenkaan. Kai me tÀn ikÀisinÀ osattaisiin luovia kaiken sellaisen mukana. Kunhan saisi olla yhdessÀ.
Ajattelen joskus, vaikkei ollakaan vielÀ niin pitkÀllÀ. Osaisin kyllÀ joustaa ja antaa toiselle tilaa, kunhan olisi vain siinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin alkaa. HyvÀÀ yötÀ!
Kaipaan<3
Niin voitais. <3
Vierailija kirjoitti:
https://soundcloud.com/kflay/overdose-k-flay-remix-1
EhkÀ Jumala nÀkee tÀmÀn jos ei muuta. Olkoon sitten Jumalalle.
Kaiken nÀkee jo sinussa ihan aina.
Ollaan ehkÀ liikaa ajattelevia molemmat.
Huomenta rakas. En oo nyt juuri lueskellut kun ihan illan viimeisiÀ viestejÀ tÀÀllÀ kun joskus ne vaan sekottaa. Ihan hirmu ikÀvÀ. Kaipaan live-sua.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin sinut, mutta en saanut.
Mulla sama. Toisenkin pitÀs valita.
Onko jotain hullusti kun susta ei kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Kotona tÀysi kaaos.
Vierailija kirjoitti:
Kullu tamam
Vierailija kirjoitti:
En asu palstalla kokoajan!
Vierailija kirjoitti:
Varattuun en voi sotkeentua, enkÀ olisi sotkeentunut jos olisin tiennyt. Ristiriitaista tietoa. Kaikkea hyvÀÀ silti toivon hÀnelle. Naiselle tÀmÀ.
Jos juttu ei pÀÀssyt edes kunnolla alkuun, oliko sekin jo sotkeentumista, kyselee yksi nainen ihan mielenkiinnosta.
Mietin vÀlillÀ, ettÀ missÀ sÀ olet. Saitteko asiat oikenemaan? Vai oletko nyt yksin? Ja jos olet nyt yksin, niin muistatkohan edes minua..? Tekisinkö sinusta onnellisemman, jos olisimne yhdessÀ? Vai teinkö oikein, kun en kiilannut teidÀn vÀliin?
PÀrjÀÀn kyllÀ. Olen aina pÀrjÀnnyt. Joskus olen surullinen, useimniten iloinen. Tuulen mukana lÀhetÀn toiveen, ettÀ tulisit joskus sinne missÀ kohtasimme.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan ehkÀ liikaa ajattelevia molemmat.
TÀmÀ vois sopis paremmin kuin hyvin minuun ja kaivattuun. Ainakin minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuun en voi sotkeentua, enkÀ olisi sotkeentunut jos olisin tiennyt. Ristiriitaista tietoa. Kaikkea hyvÀÀ silti toivon hÀnelle. Naiselle tÀmÀ.
Jos juttu ei pÀÀssyt edes kunnolla alkuun, oliko sekin jo sotkeentumista, kyselee yksi nainen ihan mielenkiinnosta.
Miksei pÀÀssyt alkuun?
Varattu tai ei, rakastan ja haluan hÀnet. Turha sitÀ kaunistella kun yksi elÀmÀ vain on.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vÀlillÀ, ettÀ missÀ sÀ olet. Saitteko asiat oikenemaan? Vai oletko nyt yksin? Ja jos olet nyt yksin, niin muistatkohan edes minua..? Tekisinkö sinusta onnellisemman, jos olisimne yhdessÀ? Vai teinkö oikein, kun en kiilannut teidÀn vÀliin?
PÀrjÀÀn kyllÀ. Olen aina pÀrjÀnnyt. Joskus olen surullinen, useimniten iloinen. Tuulen mukana lÀhetÀn toiveen, ettÀ tulisit joskus sinne missÀ kohtasimme.
Sama. đ€
46 vuotiaalle naiselle đč