Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
PitÀÀ varmaan joku pÀivÀ se Tinder-gold ostaa ja katsoa, onko kaivattuni siellÀ. Ei tÀstÀ muuten tuu mitÀÀn ja Valtiatar kÀy kuumana kuin magma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidÀ minusta. Ei edes omat vanhemmat tai sisarus.
Onko se mikÀÀn ihme? Sivusta erÀÀlle
Kiltti ja auttavainen olen aina pyrkinyt olemaan, mutta kun olen vÀhÀn tyhmÀ enkÀ saa ikinÀ töitÀkÀÀn, niin ne hÀpeÀÀ mua.
Voitaisiin alkaa. HyvÀÀ yötÀ!
Kaipaan<3
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan tÀÀ on se kuukausi, jolloin kohtasin jonkun, joka tuntui elĂ€mÀÀ suuremmalta.đ
Tuntuuko vielĂ€? đ
Aamun hiljaisuudessa ajattelen sinua. Jos nukkuisit vieressÀ, kÀvisin ihan kiinni sinuun ja silittÀisin sinua, kunnes herÀisit. Sitten olisi peitonalaisten aamutoimien aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidÀ minusta. Ei edes omat vanhemmat tai sisarus.
Onko se mikÀÀn ihme? Sivusta erÀÀlle
Kiltti ja auttavainen olen aina pyrkinyt olemaan, mutta kun olen vÀhÀn tyhmÀ enkÀ saa ikinÀ töitÀkÀÀn, niin ne hÀpeÀÀ mua.
Olen itsekin ollut lÀheisilleni ns epÀkelpo, tuskin ylpeiltÀvÀkÀÀn. EhkÀ kannattaisi etsiÀ ihmissuhteita niiltÀ, jotka hyvÀksyvÀt. TyöttömiÀ on muutenkin paljon, ei se ole enÀÀ hÀpeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Aamun hiljaisuudessa ajattelen sinua. Jos nukkuisit vieressÀ, kÀvisin ihan kiinni sinuun ja silittÀisin sinua, kunnes herÀisit. Sitten olisi peitonalaisten aamutoimien aika.
Siksi nousinkin ylös klo 6, etten liikaa haaveilisi pedissÀ, vaikeaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Draamaako haet? Muuten mikÀÀn ei tunnu miltÀÀn?
TÀmÀ on paha tauti, jÀtÀn vÀliin loppuelmÀni ajan.
Tunnen itseni, ei mene syytökset enÀÀ lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko aitous ja rehellisyys mahdottomia?
Ei jos on aito ja rehellinen.
Huomenta.
PÀivÀn joulumusiikki.
Ihanaa sunnuntaita!
Vierailija kirjoitti:
Myös aamuvirkkuna leivon vaniljakierrepullia. Saa ainakin taikinaa vÀÀnnellÀ ja kÀÀnnellÀ.
Aamukahvit juotu ja vÀhÀn jÀnskÀttÀÀ mitÀ pÀivÀ tuo tullessaan. Kaivattu varmaan nukkuu vielÀ.
God morgon fru speciallĂ€rare đ
TĂ€nker pĂ„ dig đ„°
Aamusella voitais koristella pipari.
Ajatteletkohan koskaan millasta olis herÀtÀ yhdessÀ.
Todellisuus olis luultavasti sitÀ ettÀ toista vÀsyttÀisi vielÀ, herÀttÀisiin eri aikoihin, tekisi eri aamupalaa mieli tai ei olis nÀlkÀ ollenkaan. Kai me tÀn ikÀisinÀ osattaisiin luovia kaiken sellaisen mukana. Kunhan saisi olla yhdessÀ.
Eli en toivo kenenkÀÀn miehen kÀyvÀn tÀÀllÀ. LivenÀ toimiminen on suotavaa, ei mikÀÀn nettiluuserointi.