Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kukaan ei pidÀ minusta. Ei edes omat vanhemmat tai sisarus.
Kuka saa iloa toisten pyörittÀmisestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀllÀ ainuttakaan miestÀ lukemassa nÀitÀ mimmien epÀtoivokaipuuuviestejÀ? Miehet tuskin miettivÀt muuta kuin seuraavaa panoa, mitÀ sitÀ turhaan kaipailemaan ketÀÀn.
YlÀpeukuttakaa, jos tÀÀllÀ on yksikÀÀn mies.
Y'all need Jeesus.
Josko vaikka huomenna nÀkisi edes pienen vilauksen :)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko aitous ja rehellisyys mahdottomia?
EivÀt minulle, tosin ne saavat minut vaikuttamaan teennÀiseltÀ, epÀaidolta ja vilpilliseltÀ useimpien immeisten joiden kanssa olen tekemisissÀ, noin yleensÀ ennen kun olin enemmÀn ihmisten ilmoilla. Sivusta. Jatkakaa ihmeessÀ riitelyjÀnne keskenÀnne ja osittain itseksennekin. HyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ myös.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ ajattelit mun vilauttavan sulle pientÀ?
Vierailija kirjoitti:
Et nÀe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilasinko kaiken eilen
En tiedÀ mutta jatkossa sun on oltava aika aktiivinen ja selkeÀ jos haluat ilmaista tahtovasi meille jotain. Oletan nyt ettÀ et.
Vaikea olla aktiivinen ja selkeÀ kun olet varattu
Siksi on syytÀkin. En mÀ lÀhde kokeilemaan kepillÀ jÀÀtÀ ja sotke kaikkea vain huomatakseni ettÀ omat tunteeni huijasivat ja sinÀ et haluakaan mitÀÀn.
Laitat kaiken vastuun toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀllÀ ainuttakaan miestÀ lukemassa nÀitÀ mimmien epÀtoivokaipuuuviestejÀ? Miehet tuskin miettivÀt muuta kuin seuraavaa panoa, mitÀ sitÀ turhaan kaipailemaan ketÀÀn.
YlÀpeukuttakaa, jos tÀÀllÀ on yksikÀÀn mies.
PitÀisikö sun lopettaa toi yleistÀminen, tai sitten valita seuraksesi muunlaisia miehiÀ, tai mennÀ vaikka ulos joskus pois netistÀ? sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa iloa toisten pyörittÀmisestÀ?
Kuka on tÀÀllÀ pyöritellyt ketÀÀn. Ei kukaan ketÀÀn.
Jos tÀÀllÀ lukee mun yks asiakas niin haluan sanoa ettÀ oot mielessÀni. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin tarvitsisin sinua.
Olen tÀÀllÀ, aina sua varten
Ms Holt invented something, then one,day, that invention emerged out of thin air and became her boss, was waiting for her at her office.
Jos tÀÀllÀ lukee erÀs ihana nainen niin haluan sanoa ettÀ rakastan sua. Paljon..
Harmittaa ettÀ oli edes tunteita sua kohtaan kun olin sulle taasen merkityksetön.
Huomisesta tulossa mielenkiintoinen pÀivÀ. Katsotaan millÀ fiiliksellÀ olen illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska đŹ voi paskan paska.
Taasko kaduttaa?
Joo.
MitÀ kadut? Sepustuksia?
Alan katumaan tÀtÀ koko pskaa juttua. Turhauttaa.
MikÀs kÀÀnsi taas yhtÀkkiÀ kaiken roskaksi?
Mies on yks arvoitus. Valaa epÀvarmuutta. En tykkÀÀ tunteesta. Ei mun tyyliÀ. TykkÀÀn selkeemmÀstÀ meiningistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ettÀ oli edes tunteita sua kohtaan kun olin sulle taasen merkityksetön.
Kannattaisiko tehdÀ irl jotain eikÀ vinkua netissÀ.
Voin kyllÀ ottaa ja lÀhteÀ, niin pÀÀset pahasta. Mikset pysy linjassa, kun kerran tiedÀt, mitÀ haluat? Arvaapa huviksesi, miltÀ tÀmÀ tuntuu.