Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttuja tÀÀllÀ taas
Moni on kyllÀ ihan tosissaan, arjessa kuten juhlassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion perÀÀntyÀ tÀstÀ. Sori.
Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D
Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tÀnne. Joku kirjoitti tÀÀllÀ, ettÀ pelleiletkö vaan, ettÀ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestÀni tuon piirteen tÀmÀn henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettÀ kiinnostaisi nÀhdÀ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne.
Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanssa siitÀ ettÀ voisitko ajatella ettÀ ei tapailtaisi muita kun tutustutaan toisiimme. MikÀ oli ilmeise
Hei, kiitos avautumisestasi viestiini, mutta minulle olet tÀysin palsta random tÀÀllÀ, joten en voi/ei ole hyötyÀ keskustella asiasta tÀÀllÀ. Sit taas jos olet jollain ihmeen kaupalla, edellÀ mainittu henkilö josta puhuin, niin sanoisin suoraan ettÀ wa voi keskustella asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuolla.
ĂlĂ€ halua. NĂ€in sun nimen tĂ€nÀÀn paperinpalassa joka oli maassa edessĂ€ni...
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ihmisiin tutustuminenkin on jo testausta. Testataan, sovitaanko yhteen vai ei.
Testaamisella on monessa yhteydessÀ aika negatiivinen klangi.
Vierailija kirjoitti:
NÀitÀ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestÀ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nÀmÀ tÀÀllÀ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
PeilistÀ löytyy syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja unettava pÀivÀ. Kuuntelin pitkÀstÀ aikaa Depeche Moden Enjoy the Silence-kappaleen, mikÀ on edelleen vaikuttava vuosienkin jÀlkeen. -Words are very unnecessary, jos kaivattu olisi tÀssÀ vieressÀ.
Sanoilla on merkitystÀ. Miten kohtelet ihmistÀ on suurempi merkitys.
YleensÀ kohtelen ihmisiÀ hyvin mahdollisuuksien rajoissa.
Kuka ne rajat mÀÀrittelee?
Puhelimen nÀytölle tuli kuvakaruselli "Muistoja tasan kaksi vuotta sitten" ja siinÀ sÀ taas olit. HymyilevÀnÀ, isot karhun kÀmmenet, tuikkivat silmÀt.
IkÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D
Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tÀnne. Joku kirjoitti tÀÀllÀ, ettÀ pelleiletkö vaan, ettÀ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestÀni tuon piirteen tÀmÀn henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettÀ kiinnostaisi nÀhdÀ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne.
Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanssa siitÀ ettÀ voisitko ajatella ettÀ ei tapailtais
En usko ettÀ hÀn haluaa puhua tÀstÀ wa. EpÀilen ettÀ kokee asian liian raskaana ja annan siksi hÀnen olla rauhassa. HÀnellÀ on ihan tarpeeksi muita raskaita asioita elÀmÀssÀÀn niin en tahdo kuormittaa ihmissuhdepskalla hÀntÀ. Toivon vaan ettei inhoa minua ja muistaisi hyvÀllÀ
Jos joku kiinnostaa, niin todellakin ryntÀÀn vaikka pÀÀ kolmantena jalkana tapaamaan. Sit on niitÀ jotka ei saa tuota reaktiota aikaiseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ ihmisiin tutustuminenkin on jo testausta. Testataan, sovitaanko yhteen vai ei.
Testaamisella on monessa yhteydessÀ aika negatiivinen klangi.
NÀin on. Itse en testaile ihmisiÀ, mutta jos mies ei aukaise ovia niin se on siinÀ heti alkuunsa.
TeininÀ testailin yhtÀ poikaa siitÀ syystÀ, kun se oli m*slimi ja minua epÀilytti lÀhinnÀ hÀnen asenteet eri sukupuoliin. Kerroin siis hÀnelle tarinoita joista vaihtelin sukupuolia, ja tarkkailin reaktioita. Huomasin nopeasti, ettÀ vaikka hÀn oli fiksu ja sivistynyt poika, niin tietynlaiset asenteet tyttöjÀ ja naisia kohtaan oli olemassa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kiinnostaa, niin todellakin ryntÀÀn vaikka pÀÀ kolmantena jalkana tapaamaan. Sit on niitÀ jotka ei saa tuota reaktiota aikaiseks.
KyllÀ se kiinnostus herÀttÀÀ monenlaisia tunteita muitakin yleensÀ. Et voi tuosta pÀÀtellÀ mitÀÀn. EhkÀ ei halunnut draamakuvioittesi keskelle jos epÀili ettÀ sulla on kaikenlaista siellÀ meneillÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanss
Puhut toisesta ihmisestÀ sÀÀtönÀ? Ja haluat kunnioitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitÀ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestÀ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nÀmÀ tÀÀllÀ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
PeilistÀ löytyy syy.
PeilistÀ hyvinkin. Ulkoa ja sisÀltÀ mÀtiÀ ihmisiÀ on testattava turvallisen etÀisyyden pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut sÀÀtönÀ. LÀhinnÀ halusin vaan romauttaa huonon pohjan pois ettÀ olisi vÀhÀn vakaampi perusta mille rakentaa mitÀ sitten ikinÀ siitÀ olisikaan tullut. Vaikka ystÀvyyden kautta, mutta ystÀvyyskin tarvitsee sitÀ rehellisyyttÀ ja kunnioitusta ettÀ molemmilla on turvallinen olo. Ilman sitÀ kaikki on vaan niin kuin juoksuhiekan pÀÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanss
Miks luulet asioita toisen puolesta ? Ettei halua puhua, liian raskasta jne. Mun kÀsityksen mukaan selvittÀmÀttömÀt asiat tuottaa kuormitusta, eikÀ puhuminen ja kissan nostaminen pöydÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikeassa, ei saisi olettaa asioita toisen puolesta. Mutta kun ei tiedÀ on vÀhÀn oletettava ja hÀn itse ilmaisi aiemmin ettei jaksa puhua ja muut kuormittavat asiansa ymmÀrrÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voit tulkita sÀÀtö - sanan miten lystÀÀt. Ihan vapaasti vaan đ€Ł
Olin kaivatun yo-juhlissa, mutten hÀissÀ.
Johtuu tÀstÀ Wolt-sÀhköskuutti-klikkailu -maailmasta, mihin on nyt viime vuosien aikana kiihtyvÀsti menty. Ja monia lojutettu lapsena, ei ole opetettu mitÀÀn ja otettu mukaan Àidin ja isÀn kanssa kaikkiin askareisiin, retkille yms.
Kuuntelin juuri podcastin, jonka vieraana oli Woltin Miki Kuusi, ja hÀn siinÀ kertoi viime vuonna toteuttamastaan elÀmÀntaparemontista. Heti kÀrkeen mainitsi: aloin tehdÀ itse ruokaa. Eli ei todellakaan woltita tai syö eineksiÀ, vaan tekee itse ruokaa.