Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
21281/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PerinteisiĂ€ miehiĂ€ on yhĂ€ vĂ€hemmĂ€n nuoremmissa sukupolvissa. Arvostan kaikkia miehisiĂ€ taitoja joita itsellĂ€ni ei ole ja haluan ettĂ€ mies pystyy tekemÀÀn hommia kuin hommia. MikĂ€ mies se on joka juoksee hyttystĂ€ pakoon eikĂ€ osaa edes puita pilkkoa. No mutta terveiset ja lempeÀÀ itsenĂ€isyyspĂ€ivÀÀ! 

Johtuu tĂ€stĂ€ Wolt-sĂ€hköskuutti-klikkailu -maailmasta, mihin on nyt viime vuosien aikana kiihtyvĂ€sti menty. Ja monia lojutettu lapsena, ei ole opetettu mitÀÀn ja otettu mukaan Ă€idin ja isĂ€n kanssa kaikkiin askareisiin, retkille yms. 

Kuuntelin juuri podcastin, jonka vieraana oli Woltin Miki Kuusi, ja hĂ€n siinĂ€ kertoi viime vuonna toteuttamastaan elĂ€mĂ€ntaparemontista. Heti kĂ€rkeen mainitsi: aloin tehdĂ€ itse ruokaa. Eli ei todellakaan woltita tai syö eineksiĂ€, vaan tekee itse ruokaa. 

Vierailija
21282/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juttuja tÀÀllĂ€ taas 

Moni on kyllÀ ihan tosissaan, arjessa kuten juhlassakin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21283/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Me + you. 💕

Vierailija
21284/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion perÀÀntyÀ tÀstÀ. Sori.

Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D

Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tĂ€nne. Joku kirjoitti tÀÀllĂ€, ettĂ€ pelleiletkö vaan, ettĂ€ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestĂ€ni tuon piirteen tĂ€mĂ€n henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettĂ€ kiinnostaisi nĂ€hdĂ€ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne. 

Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanssa siitÀ ettÀ voisitko ajatella ettÀ ei tapailtaisi muita kun tutustutaan toisiimme. MikÀ oli ilmeise

Hei, kiitos avautumisestasi viestiini, mutta minulle olet tĂ€ysin palsta random tÀÀllĂ€, joten en voi/ei ole hyötyĂ€ keskustella asiasta tÀÀllĂ€. Sit taas jos olet jollain ihmeen kaupalla, edellĂ€ mainittu henkilö josta puhuin, niin sanoisin suoraan ettĂ€ wa voi keskustella asiasta.  

Vierailija
21285/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuolla.

ÄlĂ€ halua. NĂ€in sun nimen tĂ€nÀÀn paperinpalassa joka oli maassa edessĂ€ni...

Vierailija
21286/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ ihmisiin tutustuminenkin on jo testausta. Testataan, sovitaanko yhteen vai ei. 

Testaamisella on monessa yhteydessÀ aika negatiivinen klangi.

Vierailija
21287/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€itĂ€ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestĂ€ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nĂ€mĂ€ tÀÀllĂ€ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy. 

PeilistÀ löytyy syy.

Vierailija
21288/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja unettava pĂ€ivĂ€. Kuuntelin pitkĂ€stĂ€ aikaa Depeche Moden Enjoy the Silence-kappaleen, mikĂ€ on edelleen vaikuttava vuosienkin jĂ€lkeen.  -Words are very unnecessary, jos kaivattu olisi tĂ€ssĂ€ vieressĂ€. 

Sanoilla on merkitystÀ. Miten kohtelet ihmistÀ on suurempi merkitys.

YleensĂ€ kohtelen ihmisiĂ€ hyvin mahdollisuuksien rajoissa. 

Kuka ne rajat mÀÀrittelee?

Vierailija
21289/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Puhelimen nÀytölle tuli kuvakaruselli "Muistoja tasan kaksi vuotta sitten" ja siinÀ sÀ taas olit. HymyilevÀnÀ, isot karhun kÀmmenet, tuikkivat silmÀt.

IkÀvÀ.

Vierailija
21290/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D

Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tĂ€nne. Joku kirjoitti tÀÀllĂ€, ettĂ€ pelleiletkö vaan, ettĂ€ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestĂ€ni tuon piirteen tĂ€mĂ€n henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettĂ€ kiinnostaisi nĂ€hdĂ€ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne. 

Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanssa siitÀ ettÀ voisitko ajatella ettÀ ei tapailtais

En usko ettÀ hÀn haluaa puhua tÀstÀ wa. EpÀilen ettÀ kokee asian liian raskaana ja annan siksi hÀnen olla rauhassa. HÀnellÀ on ihan tarpeeksi muita raskaita asioita elÀmÀssÀÀn niin en tahdo kuormittaa ihmissuhdepskalla hÀntÀ. Toivon vaan ettei inhoa minua ja muistaisi hyvÀllÀ

Vierailija
21291/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos joku kiinnostaa, niin todellakin ryntÀÀn vaikka pÀÀ kolmantena jalkana tapaamaan. Sit on niitĂ€ jotka ei saa tuota reaktiota aikaiseks. 

Vierailija
21292/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ ihmisiin tutustuminenkin on jo testausta. Testataan, sovitaanko yhteen vai ei. 

Testaamisella on monessa yhteydessÀ aika negatiivinen klangi.

NĂ€in on. Itse en testaile ihmisiĂ€, mutta jos mies ei aukaise ovia niin se on siinĂ€ heti alkuunsa. 

TeininĂ€ testailin yhtĂ€ poikaa siitĂ€ syystĂ€, kun se oli m*slimi ja minua epĂ€ilytti lĂ€hinnĂ€ hĂ€nen asenteet eri sukupuoliin. Kerroin siis hĂ€nelle tarinoita joista vaihtelin sukupuolia, ja tarkkailin reaktioita. Huomasin nopeasti, ettĂ€ vaikka hĂ€n oli fiksu ja sivistynyt poika, niin tietynlaiset asenteet tyttöjĂ€ ja naisia kohtaan oli olemassa. 

Eri 

Vierailija
21293/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kiinnostaa, niin todellakin ryntÀÀn vaikka pÀÀ kolmantena jalkana tapaamaan. Sit on niitĂ€ jotka ei saa tuota reaktiota aikaiseks. 

KyllÀ se kiinnostus herÀttÀÀ monenlaisia tunteita muitakin yleensÀ. Et voi tuosta pÀÀtellÀ mitÀÀn. EhkÀ ei halunnut draamakuvioittesi keskelle jos epÀili ettÀ sulla on kaikenlaista siellÀ meneillÀÀn.

Vierailija
21294/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanss

Puhut toisesta ihmisestÀ sÀÀtönÀ? Ja haluat kunnioitusta?

Vierailija
21295/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€itĂ€ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestĂ€ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nĂ€mĂ€ tÀÀllĂ€ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy. 

PeilistÀ löytyy syy.

PeilistÀ hyvinkin. Ulkoa ja sisÀltÀ mÀtiÀ ihmisiÀ on testattava turvallisen etÀisyyden pÀÀstÀ.

Vierailija
21296/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhunut sÀÀtönÀ. LÀhinnÀ halusin vaan romauttaa huonon pohjan pois ettÀ olisi vÀhÀn vakaampi perusta mille rakentaa mitÀ sitten ikinÀ siitÀ olisikaan tullut. Vaikka ystÀvyyden kautta, mutta ystÀvyyskin tarvitsee sitÀ rehellisyyttÀ ja kunnioitusta ettÀ molemmilla on turvallinen olo. Ilman sitÀ kaikki on vaan niin kuin juoksuhiekan pÀÀllÀ

Vierailija
21297/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanss

Miks luulet asioita toisen puolesta ? Ettei halua puhua, liian raskasta jne. Mun kÀsityksen mukaan selvittÀmÀttömÀt asiat tuottaa kuormitusta, eikÀ puhuminen ja kissan nostaminen pöydÀlle.

Vierailija
21298/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot oikeassa, ei saisi olettaa asioita toisen puolesta. Mutta kun ei tiedÀ on vÀhÀn oletettava ja hÀn itse ilmaisi aiemmin ettei jaksa puhua ja muut kuormittavat asiansa ymmÀrrÀn.

Vierailija
21299/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta voit tulkita sÀÀtö - sanan miten lystÀÀt. Ihan vapaasti vaan đŸ€Ł

Vierailija
21300/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin kaivatun yo-juhlissa, mutten hÀissÀ.

Ketju on lukittu.