Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
21241/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitÀ kaikkea minkÀ olen jo menettÀnyt.

Heititkö pois?

Vierailija
21242/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NĂ€itĂ€ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestĂ€ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nĂ€mĂ€ tÀÀllĂ€ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy. 

KyllÀ. MikÀs syy sinut toi tÀnne?

Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientÀ arjen piristystÀ hÀnelle.

Mut toi sama, en merkinnyt niin paljon hĂ€nelle kuin hĂ€n minulle. Muutti toiseen kaupunkiin. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21243/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€itĂ€ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestĂ€ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nĂ€mĂ€ tÀÀllĂ€ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy. 

TiedĂ€n yleensĂ€ alle viidessĂ€ sekunnissa kun nĂ€en uuden ihmisen kiinnostaako. 

Vierailija
21244/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion perÀÀntyÀ tÀstÀ. Sori.

Odotettavissa oleva lopputulos.

Vierailija
21245/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiltÀ se on nÀyttÀnytkin. Ei siitÀ sitten sen enempÀÀ.

Vierailija
21246/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa aiot tehdÀ sen?

TĂ€mĂ€ on eka kerta, eilen tajusin sen. Jonkun viesti auttoi tajuamaan ettĂ€ en ole edes tosissani. EttĂ€ pelleilen vaan. 

Vierailija
21247/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TiedĂ€n yleensĂ€ alle viidessĂ€ sekunnissa kun nĂ€en uuden ihmisen kiinnostaako. 

MÀ sytytÀ yleensÀ hitaammin. Joku saattaa jopa olla mun mielestÀ ensin ÀrsyttÀvÀ, mutta yhtÀkkiÀ huomaankin olevani ihastunut hÀneen. /sivusta

Vierailija
21248/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia ettÀ pelotti kun sen nÀki, ettÀ miten hitossa pitÀisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitÀ ettÀ sen kokoista ei vain runnota naisen sisÀlle,vaan vaatii paljon esilÀmmittelyjÀ, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisÀlleen niin tuntuihan se hyvÀltÀ.... Mutta varovainen pitÀÀ kyllÀ olla =D

Vierailija
21249/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuu kulta kattomaan mun kanssa JĂ€niksen vuotta. Mulla on laatuteetĂ€kin tarjolla. 

Vierailija
21250/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ. MikÀs syy sinut toi tÀnne?

Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientÀ arjen piristystÀ hÀnelle.

Noloa naiselta. Sorry

Tarkennatko mikÀ on noloa naiselta ? Ja merkitsisitkö tulevas sivusta

Teen mitÀ haluan. Voin vastata sinulle ettÀ tyylillinen ongelma.

Vierailija
21251/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu, varmaan pitÀÀ lopetella myös tÀnne kirjoittelu suurelta osin, ei tÀssÀ ole enÀÀ jÀrjen hiventÀ. Uusi vuosi vois olla hyvÀ ajankohta. Toivon susta kyllÀ edes ystÀvÀÀ jos muuhun ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
21252/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€kin. Viimesin tosin hĂ€mĂ€s vĂ€hĂ€n hiljaisuudella. Tuli mulle yllĂ€tyksenĂ€ miten erehdyinkÀÀn. HĂ€n oli hiljaa ja aattelin ettĂ€ on varmaan ihan kaikin puolin fiksu kaveri. Mut sitten kun aukas suunsa niin tajusin ettĂ€ tyhmĂ€kin voi nĂ€yttÀÀ viisaalta jos pitÀÀ suunsa kiinni. 

Vierailija
21253/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia ettÀ pelotti kun sen nÀki, ettÀ miten hitossa pitÀisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitÀ ettÀ sen kokoista ei vain runnota naisen sisÀlle,vaan vaatii paljon esilÀmmittelyjÀ, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisÀlleen niin tuntuihan se hyvÀltÀ.... Mutta varovainen pitÀÀ kyllÀ olla =D

No niin ja trollaukset alkoi taas, kiitos tÀstÀ. Eikö ketÀÀn kiinnosta mun tunteet?

Vierailija
21254/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole enÀÀ mitÀÀn mistÀ voisit perÀÀntyÀ. Tarina tuli jo valmiiksi.

Vierailija
21255/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilua haaveilun vuoksi?

Vierailija
21256/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu kulta kattomaan mun kanssa JĂ€niksen vuotta. Mulla on laatuteetĂ€kin tarjolla. 

MikÀÀ jÀnniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit

Vierailija
21257/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveilua haaveilun vuoksi?

Ei, kaivata voi vaikka on menettÀnyt. Ei tunteet katoa ja on myös asioita joita olen kadottanut elÀmÀn varrella.

Vierailija
21258/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain k*nnabis teetÀkö ?

Joo ei. Kusmia. 

Vierailija
21259/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mut mĂ€ en nauttinut ollenkaan. Vaikka todellakin tiedostivat kokonsa ym. Ja siis kyseessĂ€ aivan jĂ€tit. Nyttemmin en syty isoista ollenkaan. PĂ€invastoin, ihan turn offi. Tulee heti hevosen penis mieleen. 

Vierailija
21260/22554 |
06.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikÀÀ jÀnniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit

Et ole kaivattuni. 

Ketju on lukittu.