Terveiset kaipaamalleni 😍
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestä kiinni asiat. En oikeestaan enää ihmettele miks nämä täällä pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
Kyllä. Mikäs syy sinut toi tänne?
Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientä arjen piristystä hänelle.
Mut toi sama, en merkinnyt niin paljon hänelle kuin hän minulle. Muutti toiseen kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestä kiinni asiat. En oikeestaan enää ihmettele miks nämä täällä pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
Tiedän yleensä alle viidessä sekunnissa kun näen uuden ihmisen kiinnostaako.
Vierailija kirjoitti:
Aion perääntyä tästä. Sori.
Odotettavissa oleva lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Siltä se on näyttänytkin. Ei siitä sitten sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa aiot tehdä sen?
Tämä on eka kerta, eilen tajusin sen. Jonkun viesti auttoi tajuamaan että en ole edes tosissani. Että pelleilen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sytytä yleensä hitaammin. Joku saattaa jopa olla mun mielestä ensin ärsyttävä, mutta yhtäkkiä huomaankin olevani ihastunut häneen. /sivusta
Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia että pelotti kun sen näki, että miten hitossa pitäisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitä että sen kokoista ei vain runnota naisen sisälle,vaan vaatii paljon esilämmittelyjä, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisälleen niin tuntuihan se hyvältä.... Mutta varovainen pitää kyllä olla =D
Tuu kulta kattomaan mun kanssa Jäniksen vuotta. Mulla on laatuteetäkin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mikäs syy sinut toi tänne?
Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientä arjen piristystä hänelle.
Noloa naiselta. Sorry
Tarkennatko mikä on noloa naiselta ? Ja merkitsisitkö tulevas sivusta
Teen mitä haluan. Voin vastata sinulle että tyylillinen ongelma.
Juu, varmaan pitää lopetella myös tänne kirjoittelu suurelta osin, ei tässä ole enää järjen hiventä. Uusi vuosi vois olla hyvä ajankohta. Toivon susta kyllä edes ystävää jos muuhun ei ole mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin. Viimesin tosin hämäs vähän hiljaisuudella. Tuli mulle yllätyksenä miten erehdyinkään. Hän oli hiljaa ja aattelin että on varmaan ihan kaikin puolin fiksu kaveri. Mut sitten kun aukas suunsa niin tajusin että tyhmäkin voi näyttää viisaalta jos pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia että pelotti kun sen näki, että miten hitossa pitäisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitä että sen kokoista ei vain runnota naisen sisälle,vaan vaatii paljon esilämmittelyjä, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisälleen niin tuntuihan se hyvältä.... Mutta varovainen pitää kyllä olla =D
No niin ja trollaukset alkoi taas, kiitos tästä. Eikö ketään kiinnosta mun tunteet?
Ei ole enää mitään mistä voisit perääntyä. Tarina tuli jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä kaikkea minkä olen jo menettänyt.
Haaveilua haaveilun vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuu kulta kattomaan mun kanssa Jäniksen vuotta. Mulla on laatuteetäkin tarjolla.
Mikää jänniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä kaikkea minkä olen jo menettänyt.
Haaveilua haaveilun vuoksi?
Ei, kaivata voi vaikka on menettänyt. Ei tunteet katoa ja on myös asioita joita olen kadottanut elämän varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain k*nnabis teetäkö ?
Joo ei. Kusmia.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mut mä en nauttinut ollenkaan. Vaikka todellakin tiedostivat kokonsa ym. Ja siis kyseessä aivan jätit. Nyttemmin en syty isoista ollenkaan. Päinvastoin, ihan turn offi. Tulee heti hevosen penis mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikää jänniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit
Et ole kaivattuni.
Heititkö pois?