Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitÀ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestÀ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nÀmÀ tÀÀllÀ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
KyllÀ. MikÀs syy sinut toi tÀnne?
Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientÀ arjen piristystÀ hÀnelle.
Mut toi sama, en merkinnyt niin paljon hÀnelle kuin hÀn minulle. Muutti toiseen kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
NÀitÀ testauksia kun kuuntelee niin onpas pienestÀ kiinni asiat. En oikeestaan enÀÀ ihmettele miks nÀmÀ tÀÀllÀ pyörii kaipailemassa. Siihen voi olla ihan pikkiriikkinen syy.
TiedÀn yleensÀ alle viidessÀ sekunnissa kun nÀen uuden ihmisen kiinnostaako.
Vierailija kirjoitti:
Aion perÀÀntyÀ tÀstÀ. Sori.
Odotettavissa oleva lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
SiltÀ se on nÀyttÀnytkin. Ei siitÀ sitten sen enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa aiot tehdÀ sen?
TÀmÀ on eka kerta, eilen tajusin sen. Jonkun viesti auttoi tajuamaan ettÀ en ole edes tosissani. EttÀ pelleilen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ sytytÀ yleensÀ hitaammin. Joku saattaa jopa olla mun mielestÀ ensin ÀrsyttÀvÀ, mutta yhtÀkkiÀ huomaankin olevani ihastunut hÀneen. /sivusta
Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia ettÀ pelotti kun sen nÀki, ettÀ miten hitossa pitÀisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitÀ ettÀ sen kokoista ei vain runnota naisen sisÀlle,vaan vaatii paljon esilÀmmittelyjÀ, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisÀlleen niin tuntuihan se hyvÀltÀ.... Mutta varovainen pitÀÀ kyllÀ olla =D
Tuu kulta kattomaan mun kanssa JÀniksen vuotta. Mulla on laatuteetÀkin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ. MikÀs syy sinut toi tÀnne?
Minut toi tunteiden yksipuolisuus ja suru etten merkinnyt muuta kuin pientÀ arjen piristystÀ hÀnelle.
Noloa naiselta. Sorry
Tarkennatko mikÀ on noloa naiselta ? Ja merkitsisitkö tulevas sivusta
Teen mitÀ haluan. Voin vastata sinulle ettÀ tyylillinen ongelma.
Juu, varmaan pitÀÀ lopetella myös tÀnne kirjoittelu suurelta osin, ei tÀssÀ ole enÀÀ jÀrjen hiventÀ. Uusi vuosi vois olla hyvÀ ajankohta. Toivon susta kyllÀ edes ystÀvÀÀ jos muuhun ei ole mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin. Viimesin tosin hÀmÀs vÀhÀn hiljaisuudella. Tuli mulle yllÀtyksenÀ miten erehdyinkÀÀn. HÀn oli hiljaa ja aattelin ettÀ on varmaan ihan kaikin puolin fiksu kaveri. Mut sitten kun aukas suunsa niin tajusin ettÀ tyhmÀkin voi nÀyttÀÀ viisaalta jos pitÀÀ suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kahden kanssa jolla todella iso... Sellaisia ettÀ pelotti kun sen nÀki, ettÀ miten hitossa pitÀisi mahtua... Molemmat kuitenkin hyvin tietoisia siitÀ ettÀ sen kokoista ei vain runnota naisen sisÀlle,vaan vaatii paljon esilÀmmittelyjÀ, ja kunhan sitten varovasti sai sen sisÀlleen niin tuntuihan se hyvÀltÀ.... Mutta varovainen pitÀÀ kyllÀ olla =D
No niin ja trollaukset alkoi taas, kiitos tÀstÀ. Eikö ketÀÀn kiinnosta mun tunteet?
Ei ole enÀÀ mitÀÀn mistÀ voisit perÀÀntyÀ. Tarina tuli jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ kaikkea minkÀ olen jo menettÀnyt.
Haaveilua haaveilun vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuu kulta kattomaan mun kanssa JÀniksen vuotta. Mulla on laatuteetÀkin tarjolla.
MikÀÀ jÀnniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitÀ kaikkea minkÀ olen jo menettÀnyt.
Haaveilua haaveilun vuoksi?
Ei, kaivata voi vaikka on menettÀnyt. Ei tunteet katoa ja on myös asioita joita olen kadottanut elÀmÀn varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain k*nnabis teetÀkö ?
Joo ei. Kusmia.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mut mÀ en nauttinut ollenkaan. Vaikka todellakin tiedostivat kokonsa ym. Ja siis kyseessÀ aivan jÀtit. Nyttemmin en syty isoista ollenkaan. PÀinvastoin, ihan turn offi. Tulee heti hevosen penis mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀÀ jÀnniksen vuosi ei sit kiinnosta jos niin ajattelit
Et ole kaivattuni.
Heititkö pois?