Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Me taking my last breathes in this madness:
Saatkohan elÀmÀÀsi sitÀ mitÀ haluat.. Kaipaus on suuri, mutta sÀrjit minut. LÀssynlÀssyn, p e r seestÀ se on huominenkin. Rakastan sua hautaan asti ja kiroan sitÀ itsessÀni joka pÀivÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enÀÀ mitÀÀn mistÀ voisit perÀÀntyÀ. Tarina tuli jo valmiiksi.
No hyvÀ, sitten ollaan samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aion perÀÀntyÀ tÀstÀ. Sori.
Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D
Vierailija kirjoitti:
Saatkohan elÀmÀÀsi sitÀ mitÀ haluat.. Kaipaus on suuri, mutta sÀrjit minut. LÀssynlÀssyn, p e r seestÀ se on huominenkin. Rakastan sua hautaan asti ja kiroan sitÀ itsessÀni joka pÀivÀ.
Jos sÀrjin jotain haluaisin korjata sen. HellÀsti. Mutta sitÀhÀn sÀ et halua koska sitten lÀssynlÀssyn kaipaisit vaan enemmÀn. Tajuan enkÀ voi mitÀÀn tÀlle itsekÀÀn.
Miesten testailusta, en testaile millÀÀn tapaa, mut tavallaan joo testaan ihan ohimennen. Eli vihaan mustasukkaisuutta. En voi sietÀÀ sitÀ. Mulla on jonkin verran miespuolisia kavereita, joihin on sÀÀnnöllinen yhteys. Joten testaan tapailukumppanin kuin ohimennen tilaisuuden tullen, jos kysyy vaikka pÀivÀstÀ jotakin, heittÀmÀllÀ ilmoille, ettÀ nÀin tÀnÀÀn Markkua kÀytiin kahvilla ja syömÀssÀ. Jos nousee jotain outoo reaktiota, kiukuttelua, ÀlÀmölyÀ tmv niin lemppaan tyypin. Jos lÀhestyy asiaa asiallisesti kysymÀllÀ ja puhumalla asiasta, se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakentanut jotain harhaisia ajatusrakennelmia itsekseni anonyymeista viesteistÀ ja luulet nyt olevasi varttia vaille suhteessa? :D
Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tÀnne. Joku kirjoitti tÀÀllÀ, ettÀ pelleiletkö vaan, ettÀ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestÀni tuon piirteen tÀmÀn henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettÀ kiinnostaisi nÀhdÀ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enÀÀ mitÀÀn mistÀ voisit perÀÀntyÀ. Tarina tuli jo valmiiksi.
Joko se pikku huÎra hirtti itsensÀ?
Miksi oot niin ilkeÀ mulle? MÀ en ajattele susta mitÀÀn negatiivista. Kokeilin kerran noin syvÀÀ synkkyyttÀ ja se riitti. En aio mennÀ uudestaan noille rajoille.
Mene ihmeessÀ. Liian myöhÀistÀ nyt perÀÀntyÀ.
Ihme juttuja tÀÀllÀ taas
Vierailija kirjoitti:
Jos riittÀÀ rakkauden tunne, jota helliÀ mielessÀÀn, onko se addiktiota nimenomaan siihen tunteen aiheuttamaan mielihyvÀÀn?
Varmaan joo jotain hormoni-imppausta
Ex lanko on ihan klassinen asperger, vetÀÀkö nÀÀ toisiaan jotenkin puoleensa, tunnistaa alitajuisesti tuttuuden. EipÀ sitten ihme jo parisuhde ei suju.
Alkaa olla vÀhÀn liikaakin nÀitÀ negatiivisia viestejÀ. Se pienikin toivo alkaa kohta kadota kaipaavalta, ja kaikki muuttuu epÀvarmaksi.
Konalan jauhelihamies on paras ou jee! đŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđ
NiinhÀn sitÀ sanotaan, ettÀ jokainen on hullu omalla tavallaan ja sitten kun löytÀÀ samalla tavalla hullun niin rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Ah, eli jos mukisematta syö esim. sysipaskaa, mautonta ruokaa, on aviomiesmatskua, lol. "k-k-kyllÀ kulta, tÀmÀ on parasta mitÀ olen koskaan syönyt!", ettÀ ovimatto hakusessa.
No ei kukaan mies ala uudelle ihmiselle varsinkaan ihastuneena tuollaisesta valittamaan, jos ruoasta puuttuu suola tms. Ihan pelle juttu koko testi tietenkin, kuten 99% ketjun ja palstan sekÀ muun somen sisÀltö muutenkin.
Konalan jauhelihamies on paras ou jee! đŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđđŽđ»đ„©đ„žđ„łđđđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mun irl tapaus/sÀÀtö. Ja totesin vaan ÀÀneen tÀnne. Joku kirjoitti tÀÀllÀ, ettÀ pelleiletkö vaan, ettÀ kun tapaamisen aika olis, niin et haluakaan, et olekaan niin kiinnostunut. Osui ja uppos. Ja hokasin itsestÀni tuon piirteen tÀmÀn henkilön suhteen. En oikeasti ole niin tosissani, ettÀ kiinnostaisi nÀhdÀ vaivaa, ja siks olen jo yhden tapaamisen peruuttanut. Pakko kertoa irl tuolle henkilölle tilanne.
Ei se mennyt noin. MÀ halusin ettÀ puhut mun kanssa siitÀ ettÀ voisitko ajatella ettÀ ei tapailtaisi muita kun tutustutaan toisiimme. MikÀ oli ilmeisesti aivan liikaa vaadittu. Ajattelin ettÀ helpompi sullekin ettÀ hankit tuon tasoisen seuran lÀhempÀÀ. Miksi haluaisit vaivata itseÀsi niin hankalien kÀytÀnnön asioiden kanssa kuin mun kaa jos tuo on se haluttu taso
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla vÀhÀn liikaakin nÀitÀ negatiivisia viestejÀ. Se pienikin toivo alkaa kohta kadota kaipaavalta, ja kaikki muuttuu epÀvarmaksi.
Voi sentÀÀn. Mutta on syytÀ muistaa, ettÀ mikÀÀn ei ole elÀmÀssÀ varmaa paitsi kuolema.
TÀnÀÀn Leijonakuninkaat saa seksiÀ.
Olet sieluni metsÀssÀ. Rakastan sinua.