Joko on postin kautta tullut joulukortteja?
Kommentit (24)
Eka tuli marraskuussa. Toinen eilen.
Vierailija kirjoitti:
2 on tullu 😊 Kiva! t.ap
On. Lauantainakin ilmeisesti jaettiin, kun putosi kortti luukusta.
Ei ole vielä lähetetyt saapuneet perille, eikä itselle vielä tullut. SaaS nähdä kui käy.
Lähettääkö kukaan muu kuin vanhukset enää postikortteja.
On tullut jo ihan mukava nippu, eivätkä kaikki ole suinkaan vanhuksilta.
On tullut 7, mutta on Suomessa älyttömän korkeat postimaksut. Itse laitoin tänään kortit postiin. Merkin hinta oli 2,30.
Yksi Suomesta ja kaksi Amerikasta.
Yksi. Oma testikappale, jonka laitoin samassa punaisessa kuoressa muille lähettämieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On tullut 7, mutta on Suomessa älyttömän korkeat postimaksut. Itse laitoin tänään kortit postiin. Merkin hinta oli 2,30.
Eivät ehdi enää välttämättä. Sunnuntai oli viimeinen postituspäivä.
Onneksi ei. Menisivät suoraan roskiin kuitenkin.
En ole käynyt katsomassa, mutta luulen, että ei ole. Ei oikein kukaan niitä enää lähetä, ja hekin, jotka saattaisivat ehkä lähettää, eivät taida tietää nykyistä osoitettani.
Joo, uudelleenohjattuna. Miksi ihmiset ei edes tiedä kenelle tai minne ne pitää lähettää. 10 v vanhoihin osoitteisiin.
En ole kristitty joten en juhli joulua.
Kuukauden ajan jo kortteja tippunut luukusta.
Postilaatikko on ja pysyy tyhjänä. Myös tänä jouluna. Surullista, mutta on kai itseni myös lopetettava kaunis perinne. Onneksi sentään Ystävä laittoi toivotukset korttini saatuaan.
Nykyään kun jaetaan vain muutamana päivänä viikossa, niin täällä ei jaeta kuin vielä tänään ja torstaina. Pyrkiiköhän posti kuitenkin kiirehtimään ettei joulukortit jne jää joulun jälkeen. Jos postitettu vaikka viim. pe tai ma ja ns. ikimerkillä.
2 on tullu 😊