Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppis juhlien suunnittelua

Vierailija
01.03.2024 |

Aloitin jo viime vuoden puolella suunnittelua, mutta jäin täysin jumiin... 

Nyt pitää alkaa oikeasti kunnolla päättämään asioista, koska juhliin enää 2 kk aikaa. Epäselvää esimerkiksi se, pitääkö minun kutsua puolisoni sisarukset juhliin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut kenet haluat :) 

Vierailija
2/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa antaa myös vinkkejä ruokiin ja tarjoiluihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaat juhlat joissa olen ollut, on sellaiset rennot. Ei kannata kutsua sellaisia, jotka kokee, että "on vain pakko" ... Sinun juhlasi, sinun päiväsi. 

Vierailija
4/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku juhli syntymäpäiviä?

Vierailija
5/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku juhli syntymäpäiviä?

Ei.  Mutta joku toinen kyllä.

Vierailija
6/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sellaiset juhlat itse haluat. Itse en juhlinut lainkaan. Puolisoni piti aikuisille tarkoitetut juhlat, joihin kutsui kavereiden lisäksi sisarukseni, omat sisarukset ja samanikäiset serkkunsa. Veljeni juhli vain kavereidensa kesken, siskoni piti isot juhlat, jossa iltapäivällä oli kakkukahvit sukulaisille ja illalla sitten kunnon bileet.

Vierailija
7/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmekymppinen...

Kunnon ysäri musa lista päälle ja paljon juomaa ja ruokaa niin hyvä tulee

Vierailija
8/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 60v enkä ole koskaan mitään juhlia pitänyt muille. 30v ja 40v pyöreät juhlimme puolisoni kanssa etelän matkoilla. 50v kaksin juhlittiin kotona, jos joku halusi tulla kylään niin olimme varautuneet ja muutama tulikin. Lahjoja emme halunneet sillä meillä on ihan kaikki mitä tarvitsemme.

Nuorena 20-30v olisi niitä lahjoja tarvinnut kun kaikista oli pulaa mutta ihan turhaa enää näin iäkkäille sellaisia syytää kun ei mitään tarvetta ole.

Vierailija
9/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko juhlia. Jos haluaa niin juhli ihmeessä 

Vierailija
10/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kutsut ketä haluat. Itse en olisi kutsunut puolison sisaruksia, koska emme ole läheisiä. Jos olisimme kavereita niiden kanssa niin olisin voinut kutsua. 

Vierailija
11/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, kutsut ketä oikeasti haluat, omiin juhliisi. Meistä nousi pieni haloo aikanaan kun kutsuttiin lastemme ristiäisiin vain miehen biologinen sisarus, ei äitipuolen lapsia vaikka olivatkin asuneet saman katon alla. Mutta ei haluttu heitä, joten ei kutsuttu.

Itselläni on pian 50-vuotispäivä ja EN halua juhlia. Äidin ja isän voin kahvitella mieheni lisäksi. Omat lapsetkin toki, mutta he varmaan eivät pääse silloin paikalle. Pahin painajaiseni olisi jos vanhemmat järkkää sinne paikalle siskoni ym 🙄 en todellakaan halua heitä paikalle. Olen sanonut miehelle että jos jotain yllätystä on tulollaan ja hän ei kerro siitä etukäteen minulle, otan avioeron 😂

Vierailija
12/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siehän sen päätät.

Vierailija
13/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisiä vietin kaverin kanssa olutta juoden ja paskahousua pelaten.

Vierailija
14/14 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan teemaksi yhdyssanoja! 30 vuoden kunniaksi voit huolehtia siitä että jatkossa kirjoitat "kolmekymppisjuhlat" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä