Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20981/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi tuota alkosönkkÀÀjÀÀ, pysyköön kaukana tuollaiset ihmispolot

Joo kaikin puolin epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€n ja kiinnostamattoman oloinen ihminen, mutta joillain ketjun ressukkanaisilla tulee kai heti joku pelastajasyndrooma pÀÀlle ja ilmainen terapiapalvelu myös.. 

Vierailija
20982/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei oo viestiĂ€ tai soittoa kuulunut? Etkö aikonut tĂ€llĂ€ viikolla 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20983/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
20984/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vĂ€lillĂ€ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvĂ€ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvĂ€, ettĂ€ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kĂ€rsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tĂ€mĂ€ nĂ€inkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikĂ€ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillĂ€ olen aina rehellinen. Silti tunnen. 

Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.

sivusta

TÀhÀn liittyen vielÀ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvi

EnpÀ tÀhÀn pÀivÀÀn mennessÀ oo tuollaista syytÀ kuullut omalle perseilylle kuin ettÀ on niin haluttu.

Vierailija
20985/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset
Vierailija
20986/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... 💋

Nerouden ja hulluuden raja on hÀilyvÀ

Jalkakaartilaiset ovat emotionaalisesti masokisteja ;) :-* 

Vierailija
20987/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.

mulla on tÀstÀ lÀhin aikaa

olisiko siinÀ jotain/yhtÀÀn taikaa

johonkin elÀmÀÀ suurempaan

muistoihin uudempiin

Vierailija
20988/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kaikin puolin epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€n ja kiinnostamattoman oloinen ihminen, mutta joillain ketjun ressukkanaisilla tulee kai heti joku pelastajasyndrooma pÀÀlle ja ilmainen terapiapalvelu myös.. 

KyllĂ€ pari minuuttia voi kĂ€yttÀÀ kun jollain on huono olo. Ei se oo mistÀÀn pois. Naisilla tunnetusti se ikuinen hoivavietti kun on. 

Vierailija
20989/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita olemassa sellaisiakin ihmisiÀ, joista yleensÀ pidetÀÀn vastakkaisen sukupuolen taholta, eikÀ se ole aina helppoa herkkille ihmisille, jos se aiheuttaa surua toisille. YmmÀrrystÀ ihmiset nyt vÀhÀn.

Vierailija
20990/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko omalle kÀytöksellesi löytÀnyt syytÀ?

Oon. Äitini

Ahaa, Ă€iti oli sitĂ€ mieltĂ€. Arvasin. 

Katkaise se napanuora vihdoin. 

Vierailija
20991/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.

Millaisia sun ajatukset oli?

Ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ. Ihmettelin kyllÀ hÀnen kivikasvoisuuttaan, kun kuvittelin hÀnen haluavan jonkinlaista edistymistÀ. Ei halunnut.

MÀ olen kivikasvo jos joku haluaa kÀydÀ yksityisasioita lÀpi muiden edessÀ. En ymmÀrrÀ moisen tarpeen syytÀ. Kahdestaan voi jutella

Ei ollut mistÀÀn sellaisesta kyse.

Vierailija
20992/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ pari minuuttia voi kĂ€yttÀÀ kun jollain on huono olo. Ei se oo mistÀÀn pois. Naisilla tunnetusti se ikuinen hoivavietti kun on. 

No ei todellakaan ole kaikilla tuollaista, ettĂ€ jotain random ukkoa netissĂ€ alkaa terapioimaan. 

Vierailija
20993/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄlkÀÀ tyköstkl minusua naiset. En mibö yracvi kiin yhede  naiseb. En minĂ€ trakiutavkenellköön pahav. Kukq minuabsuostuid tĂ€mmĂ€debĂ€ katsiksmqqn. Vitgu miyĂ€ pskaaa

Korkki kiinni!

Vierailija
20994/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita olemassa sellaisiakin ihmisiÀ, joista yleensÀ pidetÀÀn vastakkaisen sukupuolen taholta, eikÀ se ole aina helppoa herkkille ihmisille, jos se aiheuttaa surua toisille. YmmÀrrystÀ ihmiset nyt vÀhÀn.

Siis voi olla joo, itseĂ€ni ei vaan kiinnosta tuo aihe. Todella evvvk viesti se alkuperĂ€inen, tosi epĂ€viehĂ€ttĂ€vĂ€. 

Vierailija
20995/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Iltainen kiinnostuksen tunnustus tÀnne ja pois sydÀmeltÀ.

Vierailija
20996/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteski, mibö loetab ka menf nukkunaan nyr. ÄklÀÀ olbo bihaizka minuelke nibn kik mmihmisehn aind ob. anyferksi.

Anyferksi :D

Vierailija
20997/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Dandere is that you?

Vierailija
20998/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dandere is that you?