Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Ei oo viestiÀ tai soittoa kuulunut? Etkö aikonut tÀllÀ viikolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vÀlillÀ rakastunut, ja jos olisi ollut mahdollisuus elÀÀ se rakkaus todeksi, olisin luvannut olla uskollinen ja hyvÀ mies, ja olen oikeasti sanani mittainen. Taitaa silti olla hyvÀ, ettÀ en koskaan tunteistani kertonut. Naiset ovat minun heikkous, en voi sille mitÀÀn. Olisin kÀrsinyt lupauksesta. Onnea tuskin saavutan koskaan, mutta menee tÀmÀ nÀinkin. En halua silti koskaan loukata ketÀÀn, eikÀ minun tarvitsisi kantaa tuskaa loukkaantumisista, sillÀ olen aina rehellinen. Silti tunnen.
Tuo sinun ongelmasi ei ole sellainen jolle ``ei voi mitÀÀn``,se vaan vaatii selkÀrankaa.
sivusta
TÀhÀn liittyen vielÀ viimeinen viesti, ennen kuin ryyppÀÀn aivoni narikkaan. Ajatuksieni naisella on hyvi
EnpÀ tÀhÀn pÀivÀÀn mennessÀ oo tuollaista syytÀ kuullut omalle perseilylle kuin ettÀ on niin haluttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tosi rakkautta, jos vajosin psykoosiin siten, ettĂ€ epĂ€ilin kaivattuni kirjoittavan tÀÀllĂ€? Höpisin ambulanssikuljettajalle akuuttipsykoosissa, ettĂ€ mun tuntema feministi, johon mulla on tunteita, kĂ€y tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa mulle ja on töissĂ€ sairaalassa johon mut vietiin hoitoon... đ
Nerouden ja hulluuden raja on hÀilyvÀ
Jalkakaartilaiset ovat emotionaalisesti masokisteja ;) :-*
Vierailija kirjoitti:
Toiveikkuus kÀÀntyi tÀnÀÀn taas pessimismiin. Milloinhan sÀ ehtisit nÀhdÀ ja miten minÀ sen tietÀisin.
mulla on tÀstÀ lÀhin aikaa
olisiko siinÀ jotain/yhtÀÀn taikaa
johonkin elÀmÀÀ suurempaan
muistoihin uudempiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi tuota alkosönkkÀÀjÀÀ, pysyköön kaukana tuollaiset ihmispolot
Joo kaikin puolin epÀviehÀttÀvÀn ja kiinnostamattoman oloinen ihminen, mutta joillain ketjun ressukkanaisilla tulee kai heti joku pelastajasyndrooma pÀÀlle ja ilmainen terapiapalvelu myös..
KyllÀ pari minuuttia voi kÀyttÀÀ kun jollain on huono olo. Ei se oo mistÀÀn pois. Naisilla tunnetusti se ikuinen hoivavietti kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikin puolin epÀviehÀttÀvÀn ja kiinnostamattoman oloinen ihminen, mutta joillain ketjun ressukkanaisilla tulee kai heti joku pelastajasyndrooma pÀÀlle ja ilmainen terapiapalvelu myös..
Onhan noita olemassa sellaisiakin ihmisiÀ, joista yleensÀ pidetÀÀn vastakkaisen sukupuolen taholta, eikÀ se ole aina helppoa herkkille ihmisille, jos se aiheuttaa surua toisille. YmmÀrrystÀ ihmiset nyt vÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko omalle kÀytöksellesi löytÀnyt syytÀ?
Oon. Ăitini
Ahaa, Àiti oli sitÀ mieltÀ. Arvasin.
Katkaise se napanuora vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.
Millaisia sun ajatukset oli?
Ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ. Ihmettelin kyllÀ hÀnen kivikasvoisuuttaan, kun kuvittelin hÀnen haluavan jonkinlaista edistymistÀ. Ei halunnut.
MÀ olen kivikasvo jos joku haluaa kÀydÀ yksityisasioita lÀpi muiden edessÀ. En ymmÀrrÀ moisen tarpeen syytÀ. Kahdestaan voi jutella
Ei ollut mistÀÀn sellaisesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ pari minuuttia voi kÀyttÀÀ kun jollain on huono olo. Ei se oo mistÀÀn pois. Naisilla tunnetusti se ikuinen hoivavietti kun on.
No ei todellakaan ole kaikilla tuollaista, ettÀ jotain random ukkoa netissÀ alkaa terapioimaan.
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ tyköstkl minusua naiset. En mibö yracvi kiin yhede naiseb. En minĂ€ trakiutavkenellköön pahav. Kukq minuabsuostuid tĂ€mmĂ€debĂ€ katsiksmqqn. Vitgu miyĂ€ pskaaa
Korkki kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita olemassa sellaisiakin ihmisiÀ, joista yleensÀ pidetÀÀn vastakkaisen sukupuolen taholta, eikÀ se ole aina helppoa herkkille ihmisille, jos se aiheuttaa surua toisille. YmmÀrrystÀ ihmiset nyt vÀhÀn.
Siis voi olla joo, itseÀni ei vaan kiinnosta tuo aihe. Todella evvvk viesti se alkuperÀinen, tosi epÀviehÀttÀvÀ.
Iltainen kiinnostuksen tunnustus tÀnne ja pois sydÀmeltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Anteski, mibö loetab ka menf nukkunaan nyr. ĂklÀÀ olbo bihaizka minuelke nibn kik mmihmisehn aind ob. anyferksi.
Anyferksi :D
Vierailija kirjoitti:
Dandere is that you?
Ei se kirjoita noin
HyvÀÀ yötÀ rakkaalle sinne kauas.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !